Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-21, 21:46   #46
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Går också bra att tradea tills att man har förlorat sina "riktiga pengar".
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 22:20   #47
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Första ideen går, andra går inte.

För hur vet du när dina riktiga pengar tar slut? Ska du betta 1000 , 2000 , 4000 då eller?

Att vara säker på förlust är lika omöjlkgt som att vara säker på vinst.


Sedan finns det bolag som kör med proportionerlig tilldelning av vinsterna bla bla.

Ibland känner jag bara att världen vore en bättre plats om bolagen bara gillade läget
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 22:53   #48
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Man ser ju hur mycket man har i "riktigt pengar" och bonus pengar.

Spela allt du har i riktiga pengar på ett spel. Sälj det på en börs. Vinner du hos leo gör du samma sak igen till du förlorar hos Leo.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 21:04   #49
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Körde hela vanliga saldot på ett spel och lade bonusen på ett annat spel innan det första avgjorts. Båda spelen satt och uttaget gick utan problem. Dock idiotiskt system så läs villkoren, måste även tillägga att supporten var extremt dryg och otrevlig. Blev dessutom limiterad efter ett spel. Detta bolag rekommenderas verkligen inte.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 21:34   #50
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Körde hela vanliga saldot på ett spel och lade bonusen på ett annat spel innan det första avgjorts. Båda spelen satt och uttaget gick utan problem. Dock idiotiskt system så läs villkoren, måste även tillägga att supporten var extremt dryg och otrevlig. Blev dessutom limiterad efter ett spel. Detta bolag rekommenderas verkligen inte.
Hur kunde du då lägga spel 2 om du redan fått limit efter 1a
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 06:52   #51
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

För att det var på en 1.03 oddsare i Bundesliga och en 1.53 oddsare i La Liga. 1.53 oddsaren gick igenom efter manuell granskning.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 21:48   #52
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
För att det var på en 1.03 oddsare i Bundesliga och en 1.53 oddsare i La Liga. 1.53 oddsaren gick igenom efter manuell granskning.
Inte konstigt att de dödar ditt konto då när du uppenbart bara var ute efter välkomstbonusen.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-29, 13:55   #53
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Inte konstigt att de dödar ditt konto då när du uppenbart bara var ute efter välkomstbonusen.
Fast jag spelade ju på en match först, sen kom limiteringen som tvingade mig att spela två spel på detta sätt för att kunna få ut pengarna jag vann på det första spelet som dem låst som bonusbelopp.

Var verkligen inte bara ute efter deras 1000kr i bonus.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-29, 15:41   #54
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Körde hela vanliga saldot på ett spel och lade bonusen på ett annat spel innan det första avgjorts. Båda spelen satt och uttaget gick utan problem. Dock idiotiskt system så läs villkoren, måste även tillägga att supporten var extremt dryg och otrevlig. Blev dessutom limiterad efter ett spel. Detta bolag rekommenderas verkligen inte.
Exaktt det jag varnade för alltså.

Får nästan alltid rätt
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-29, 18:05   #55
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Exaktt det jag varnade för alltså.

Får nästan alltid rätt
Avslöjad du måste vara kvinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 22:59   #56
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 766
Standard

Ser ut som dom ändrat till mer normal bonus dvs dubbling direkt vid insättning.
snabeln är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-20, 08:49   #57
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Körde hela vanliga saldot på ett spel och lade bonusen på ett annat spel innan det första avgjorts. Båda spelen satt och uttaget gick utan problem. Dock idiotiskt system så läs villkoren, måste även tillägga att supporten var extremt dryg och otrevlig. Blev dessutom limiterad efter ett spel. Detta bolag rekommenderas verkligen inte.
Rätt säker på att du inte blev limiterad pga ditt spel då jag har koll på hur limeteringen fungerar där, om du inte reggade ditt konto från sydamerika eller liknande men det har jag svårt att se.

Senast redigerad av Philjay den 2017-02-20 klockan 08:54.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-22, 19:42   #58
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Blev limmad för att jag spelade några tusen (så mkt som gick) på en engelsk U23 match som dessutom var en högoddsare(6.00). Den satt stensäkert och sådant gillar inte spelbolagen så då diskriminerar dem mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-26, 19:08   #59
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 92
Standard

Skit åxå, jag som tyckte jag läste bonusreglerna så noga. Satt direkt hela insättningen + bonusen, totalt 2000 på ett resultat med över 6 i odds. Säkrade upp på Smarkets och sjävklart gick resultathelvetet in Sitter nu mer över 12k på Leovegas som kommer bli riktigt jobbiga att försöka förlora.

Vill ju inte tappa bonusen som nu är uppe i över 6000 eftersom jag tog den förlusten på Smarkets. Aja man lär sig väl av sina misstag. Hade precis omsatt 30k på Mobilebet och tagit mig ur den soppan
trify är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-26, 19:46   #60
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trify Visa inlägg
Skit åxå, jag som tyckte jag läste bonusreglerna så noga. Satt direkt hela insättningen + bonusen, totalt 2000 på ett resultat med över 6 i odds. Säkrade upp på Smarkets och sjävklart gick resultathelvetet in Sitter nu mer över 12k på Leovegas som kommer bli riktigt jobbiga att försöka förlora.

Vill ju inte tappa bonusen som nu är uppe i över 6000 eftersom jag tog den förlusten på Smarkets. Aja man lär sig väl av sina misstag. Hade precis omsatt 30k på Mobilebet och tagit mig ur den soppan
Det du kan göra är att redan nu lägga tex 6000 kr på nästa helgs fotboll och ha is, i magen med att säkra det, sen omsätter du bonusen under tiden. Viss risk att du flaggas dock och att de anser att det är bonusmissbruk... Säkrast såklart att hitta typ 10 basket och hockeymatcher i natt och köra all in, men då behöver du mycket att sätta emot..

Kanske läge att plocka tex betive.com bonusen på 4000+2000 kr så har du lite att sätta emot .
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td