Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-07, 15:30   #16
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Du får försöka trade:a ut den på smarkets/betfair.
Har själv hamnat lite i samma sits. Har försökt trade:a ut den på lite högre odds men då lyckats sätta spelen.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-14, 12:46   #17
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Är det ett riskfritt spel man får eller är det en bonus? Alltså: Får man tillgång till den extra tusenlappen först när insättningen förlorats eller räcker det med att ha spelat med den?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-14, 14:32   #18
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Du får se det som ett reservkapital. Sätter du in 1000 så får du 1000. Sätter du då spel efter spel utan att förlora kommer du inte åt tusenlappen som förblir låst på bonuskontot. Sätta allt på allt (så länge det går med tanke på limitering) är det bästa alternativet och trada ut på Betfair. Dock måste det medges att det borde kännas kasst att ge ett bolag med en sådan idiotiskt regel pengar, så hoppas att du vinner om du går all-in.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 13:30   #19
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Du får se det som ett reservkapital. Sätter du in 1000 så får du 1000. Sätter du då spel efter spel utan att förlora kommer du inte åt tusenlappen som förblir låst på bonuskontot. Sätta allt på allt (så länge det går med tanke på limitering) är det bästa alternativet och trada ut på Betfair. Dock måste det medges att det borde kännas kasst att ge ett bolag med en sådan idiotiskt regel pengar, så hoppas att du vinner om du går all-in.
Jag fattar inte. Det är väl som en vanlig bonus? När jag har omsatt klart så är det väl bara att ta ut allt inkl. bonusen? Eller har jag fel?
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 13:45   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trade Visa inlägg
Jag fattar inte. Det är väl som en vanlig bonus? När jag har omsatt klart så är det väl bara att ta ut allt inkl. bonusen? Eller har jag fel?
Inte för jag har konto där, men misstänker att du inte får "din" tusenlapp direkt utan först efter att du torskat ev 1000 kr. Om så är fallet är det ju som beskrivs ovan omöjligt att få ta del av ev bonus i det fall du vinner till en början.

& som ngn nämnde blir det hela då mer likt ett riskfritt spel.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 13:46   #21
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Tack jag avstår med givna villkor.
Målgruppen är i mina ögon någon som tycker det är kul att förlora pengar, för det får man "Bonus"...

Oddsen tycker jag inte heller är något att hänga i gran.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-06-16 klockan 13:48.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 13:51   #22
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Från deras regler.

Citat:
3. Innan bonuspengarna kan tas ut måste bonusbeloppet omsättas 5 gånger i spel med odds 1,5 eller högre. Exempel: Om du mottar 1000 kr i bonus, måste du satsa 5000 kr.

4. Vid bonus tillgänglig på kontot så använder du dina egna riktiga pengar först, därefter bonuspengar.
Om man vinner kan man ju inte använda bonuspengarna, alltså de pengarna som ska omsättas 5 gånger.

Senast redigerad av Lobo den 2016-06-16 klockan 13:52.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 13:53   #23
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Inte för jag har konto där, men misstänker att du inte får "din" tusenlapp direkt utan först efter att du torskat ev 1000 kr. Om så är fallet är det ju som beskrivs ovan omöjligt att få ta del av ev bonus i det fall du vinner till en början.

& som ngn nämnde blir det hela då mer likt ett riskfritt spel.
Är väl bara att trada över den?
Jag började vinna på sidan och hade ett tag 9000 i saldo och 5000 i bonus.
La då 14000 på Brasilien till 1,15 och sålde till 1,15. Då kunde jag omsätta resten av bonuspengarna.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 21:01   #24
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stooges Visa inlägg
Nu är det ett par år sen jag testade bolagen med unibet odds och 10 spel har jag nog aldrig klarat. Nu lirar jag mest handboll.
5 spel klarade jag denna gången , alla på allsvenskan.Tidiga innan asien släppt så man kan ej kalla dem utstick , tror jag slog pinnens stängodds på 3 av dem.
600-2000kr insats. Får man behålla limit här så ska man nog börja att reflektera över sitt spelmönster...
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-20, 06:52   #25
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Hur funkar det om man tar ut sin riktiga tusenlapp (givetvis efter att ha spelat åtminstone ett spel och det blir vinst, så man tar ut även vinsten), får man tillgång till bonustusenlappen då? Eller måste man torska pengarna för att överhuvudtaget få tillgång till den?
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-20, 07:12   #26
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Burre Visa inlägg
Hur funkar det om man tar ut sin riktiga tusenlapp (givetvis efter att ha spelat åtminstone ett spel och det blir vinst, så man tar ut även vinsten), får man tillgång till bonustusenlappen då? Eller måste man torska pengarna för att överhuvudtaget få tillgång till den?
Bonusen stryks nog då. Men nä du måste inte torska pengar, du kan antingen gå allin eller binda upp dina pengar på andra bets.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-20, 08:34   #27
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Bonusen stryks nog då. Men nä du måste inte torska pengar, du kan antingen gå allin eller binda upp dina pengar på andra bets.
Aha, så den blir tillgänglig så fort man har 1000 SEK levande spel redan? I såna fall är det ju inte riktigt så illa som det först lät med bonusen. Har tolkat inläggen i tråden som att man måste förlora sina riktiga pengar för att den ska gå att använda ens.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-20, 19:18   #28
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Standard i sådana här lägen är väl att första spelet när man spelar för sina "riktiga" pengar är att man tar ett spel en bra bit fram t.ex Sverige-Belgien (om det var i början av em) Då har man enbart bonuspengarna kvar att spela för och kan köra på med dessa i 10 dagars tid för att bli klar med omsättningen.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 23:15   #29
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 352
Standard

För att undvika och få massa pengar på vanliga saldot. Så kan man lägga första betet med vanliga saldot på en match som är några dagar bort och bara spela med bonus saldot under tiden.

edit: såg att lottolars redan nämt de

Senast redigerad av Bastro den 2016-09-22 klockan 23:17.
Bastro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 16:17   #30
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 766
Standard

Tänkte regga mig, men blev lite osäker pga reglerna.
Säg att jag sätter 1000kr på ett spel som är på tex måndag om 2 dagar.
Eftersom jag då har ett levande spel på hela beloppet, får jag då tillgång till min extra 1000 lapp?
Säg att jag hinner omsätta bonuspengarna 2 gånger till måndags bettet. Måndags spelet går in och jag har då vunnit mitt spel med " dom vanlia pengarna)
Då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Kan jag då sen använda alla pengar för att omsätta bonus saldot?
För då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.

Senast redigerad av snabeln den 2016-12-17 klockan 20:06.
snabeln är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td