Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-11, 12:30   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tipbet, uttag?


Nån som försökt fått ut pengar ifrån det här hemska bolaget? Ful, användarovänlig sida, chat och vissa delar av informationen på turkiska och omöjlig kundservice. Kan inte sätta in pengar på mitt MasterCard tydligen, så jag måste skicka in ett "bank account statement" där både mitt kortnummer och banknummer ska synas på samma bild men mig veterligen så finns inte det nånstans på swedbank?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-12, 18:03   #2
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

jag har också problem med dom. Satte in med mastercard, men nu på uttagssidan kan jag inte välja några alternativ, utan under method finns bara bank account. När jag lade till mitt bankkonto blev uttaget nekat då det inte var till kontokortet jag satte in med, vilket var omöjligt att välja!

Har du haft någon framgång?
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-13, 18:40   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
jag har också problem med dom. Satte in med mastercard, men nu på uttagssidan kan jag inte välja några alternativ, utan under method finns bara bank account. När jag lade till mitt bankkonto blev uttaget nekat då det inte var till kontokortet jag satte in med, vilket var omöjligt att välja!

Har du haft någon framgång?
Jag låg på som fan på supporten: först sa dem med säkerhet att mitt MasterCard nekade insättningen ifrån dem, sen sa dem att jag behövde ett bankintyg (där insättningen syntes) och när dem fick det ville dem ha ett bankintyg där hela min månad syntes (insättningar uttag etc) samt mitt iban (vilket aldrig syns på ett bank intyg ifrån Swedbank iaf) och att kontot var knutet till kortet (syntes inte heller på mitt bankintyg). Så jag pratade med supporten igen som skickade mina "klagomål" till deras autentiseringsavdelning och gnällde på dem och helt plötsligt så godkändes mitt uttag.. till kreditkortet som ju inte "tog emot deras pengar". Har dock inte fått nå pengar än, återkommer om jag får dem.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-14, 06:47   #4
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Men hur registrerade du kreditkortet, så det ens gick att välja? För mig finns bara bank, vilket jag inte får ta ut till
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-15, 21:25   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
Men hur registrerade du kreditkortet, så det ens gick att välja? För mig finns bara bank, vilket jag inte får ta ut till
Jag satt in pengar med mitt bankkort så det låg med automatiskt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-16, 18:33   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 577
Standard

Har tagit ut från de och det var inga problem överhuvudtaget. Varför betalar ni in med ett MasterCard?? Det är väl allmänt känt att bolag inte kan betala ut till ett MasterCard.
donnie79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-19, 12:37   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Nja, jag har ett Mastercard från Swedbank och jag gör uttag till det ibland när det inte finns några bättre alternativ. Sen kanske det inte funkar till vissa Mastercard?
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 11:42   #8
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donnie79 Visa inlägg
Har tagit ut från de och det var inga problem överhuvudtaget. Varför betalar ni in med ett MasterCard?? Det är väl allmänt känt att bolag inte kan betala ut till ett MasterCard.
Bland annat betfinal kan betala ut till Mastercard, swedbank. Men använder aldrig kort när andra alternativ finns.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 23:56   #9
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 6
Sharp$: 170
Standard

Fick precis pengarna i kontot efter att ha omsatt deras välkomstbonus. Satte in pengar genom mitt mastercard och kunde ta ut genom samma kort utan några konstigheter. Krävdes en del identifikationsdokument dock, precis som på alla andra spelbolag.
wombawomba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 21:57   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wombawomba Visa inlägg
Fick precis pengarna i kontot efter att ha omsatt deras välkomstbonus. Satte in pengar genom mitt mastercard och kunde ta ut genom samma kort utan några konstigheter. Krävdes en del identifikationsdokument dock, precis som på alla andra spelbolag.
Ja till slut fick jag mina pengar till kreditkortet. Men jag hade fixat all dolumentation när dem berättade att mitt MasterCard inte tog emot deras betalning. Antar att mitt MasterCard skärpte till sig när jag tjatade på deras support. Hade ingen aning om att det varit problem att betala ut, Aldrig hänt förut och jag har tagit ut ifrån många sajter tidigare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 23:30   #11
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Jag skulle råda folk att vara extremt försiktig med det här bolaget. Inte för att jag spelat själv hos dom men känslan säger mig att "stay away".
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-17, 15:51   #12
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Hur vanligt är det att man måste omsätta hela sin insättning innan uttag som man behöver hos Tipbet?

Edit: Till min odds 1.50. Ingen bonus inblandad.

Senast redigerad av Cicero den 2018-06-17 klockan 15:52.
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-17, 15:56   #13
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicero Visa inlägg
Hur vanligt är det att man måste omsätta hela sin insättning innan uttag som man behöver hos Tipbet?

Edit: Till min odds 1.50. Ingen bonus inblandad.
Standard skulle jag säga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cicero (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-17, 17:01   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicero Visa inlägg
Hur vanligt är det att man måste omsätta hela sin insättning innan uttag som man behöver hos Tipbet?

Edit: Till min odds 1.50. Ingen bonus inblandad.
Tja, relativt vanligt med att omsätta sin insättning. Men till lägsta odds låter rätt unikt.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-29, 20:27   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hur har det gått för er som tog Tipbets EM-bonus? Fått ut några pengar?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td