Logga in

Gå tillbaka   Sharps.se > Generella Diskussioner > Spelbolag

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-11, 12:30   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4704

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard Tipbet, uttag?

Nån som försökt fått ut pengar ifrån det här hemska bolaget? Ful, användarovänlig sida, chat och vissa delar av informationen på turkiska och omöjlig kundservice. Kan inte sätta in pengar på mitt MasterCard tydligen, så jag måste skicka in ett "bank account statement" där både mitt kortnummer och banknummer ska synas på samma bild men mig veterligen så finns inte det nånstans på swedbank?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-12, 18:03   #2

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 121
Standard

jag har också problem med dom. Satte in med mastercard, men nu på uttagssidan kan jag inte välja några alternativ, utan under method finns bara bank account. När jag lade till mitt bankkonto blev uttaget nekat då det inte var till kontokortet jag satte in med, vilket var omöjligt att välja!

Har du haft någon framgång?
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-13, 18:40   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
jag har också problem med dom. Satte in med mastercard, men nu på uttagssidan kan jag inte välja några alternativ, utan under method finns bara bank account. När jag lade till mitt bankkonto blev uttaget nekat då det inte var till kontokortet jag satte in med, vilket var omöjligt att välja!

Har du haft någon framgång?
Jag låg på som fan på supporten: först sa dem med säkerhet att mitt MasterCard nekade insättningen ifrån dem, sen sa dem att jag behövde ett bankintyg (där insättningen syntes) och när dem fick det ville dem ha ett bankintyg där hela min månad syntes (insättningar uttag etc) samt mitt iban (vilket aldrig syns på ett bank intyg ifrån Swedbank iaf) och att kontot var knutet till kortet (syntes inte heller på mitt bankintyg). Så jag pratade med supporten igen som skickade mina "klagomål" till deras autentiseringsavdelning och gnällde på dem och helt plötsligt så godkändes mitt uttag.. till kreditkortet som ju inte "tog emot deras pengar". Har dock inte fått nå pengar än, återkommer om jag får dem.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2017-10-14, 06:47   #4

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 121
Standard

Men hur registrerade du kreditkortet, så det ens gick att välja? För mig finns bara bank, vilket jag inte får ta ut till
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-15, 21:25   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
Men hur registrerade du kreditkortet, så det ens gick att välja? För mig finns bara bank, vilket jag inte får ta ut till
Jag satt in pengar med mitt bankkort så det låg med automatiskt.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2017-10-16, 18:33   #6

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 221
Standard

Har tagit ut från de och det var inga problem överhuvudtaget. Varför betalar ni in med ett MasterCard?? Det är väl allmänt känt att bolag inte kan betala ut till ett MasterCard.
donnie79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg