Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-24, 01:01   #16
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Jag fick ett personligt erbjudande (är redan medlem, detta är ej Sharps-bonusen) via mail, där står följande;

"Mer än ett spel på samma match och marknad är exkluderade ifrån detta erbjudandet" - samma match är ju tydligt, men vad menas exakt med marknad? Om jag spelar på Watford mot Everton får jag givetvis inte lägga fler spel på den matchen, men innebär det även att jag ej får lägga ytterligare spel på Premier League?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:07   #17
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag fick ett personligt erbjudande (är redan medlem, detta är ej Sharps-bonusen) via mail, där står följande;

"Mer än ett spel på samma match och marknad är exkluderade ifrån detta erbjudandet" - samma match är ju tydligt, men vad menas exakt med marknad? Om jag spelar på Watford mot Everton får jag givetvis inte lägga fler spel på den matchen, men innebär det även att jag ej får lägga ytterligare spel på Premier League?
Marknad är en specifik marknad i en match, t ex. 1X2 eller Rätt resultat.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:09   #18
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Betfinal accepterar inte längre Skrill/Neteller, iaf under en viss tid.

De säger via mail att de håller på att skaffa en ny, bättre licens och att detta påverkar möjligheten att betala ut pengar via Skrill och Neteller.

Alla reloadbonusar kräver Visa/Mastercard nu för tiden.


Något att oroa sig över?
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-04, 08:26   #19
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Hur hanterar ni uttag från tex Betfinal som har sin licens i Curacao? Ska ju skattas osv.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 17:30   #20
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Har Sharps ingångar i detta spelbolag som nu stänger ner konton och nekar uttag lite hursomhelst? Känns ganska olämpligt att länka till betfinal med tanke på hur de behandlar sina kunder nu.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 22:14   #21
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Har Sharps ingångar i detta spelbolag som nu stänger ner konton och nekar uttag lite hursomhelst? Känns ganska olämpligt att länka till betfinal med tanke på hur de behandlar sina kunder nu.
Ja. Jag sitter själv med ett konto och uttag under utredning för påstådda brutna T&C.

Den enda kommunikationen från Betfinal har varit:

"We have now investigated your account and withdrawal, and we have decided to temporarily close your account for futher investigation due to breach of our terms and conditions.

We will notify you by email as soon as we have reached our decision.

Kindest regards,

The Betfinal Fraud Team"

Jag blev inbjuden till deras "VIP-klubb" Ultras i slutet av augusti, tog del av en VIP bonus som jag omsatte enligt T&C. Efter att den bonusen var avslutad gjorde jag ytterligare en insättning för en reload i deras "Bonanza" och omsatte även den enligt T&C.

Efter att jag begärt uttag blev mitt konto låst efter ett par dagar och jag fick informationen ovan. Har frågat vilka T&C de anser jag brutit, men inte fått svar än.

Högst märklig och oroväckande situation.
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-04, 05:19   #22
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Ungefär samma situation för mig som för ovan:

För övrigt har jag svårt att tänka mig något smutsigare än vad f*n de håller på med. De bjuder alltså in ett gäng till en "VIP-klubb" där de skriver "Vi har bjudit in dig som en lojal spelare för att gå med i vårt Ultras team och vill börja med att välkomna dig med några exklusiva erbjudanden nedan."

"Regler och villkor
1. En minsta insättning på 200 kr gäller för att ta del av detta erbjudande.
2. Endast insättningar gjorda med VISA eller MasterCard kvalificerar för denna bonus.
3. Bonusen är 100% upp till 2500 kr max i bonus. Sätt in 2500kr och få totalt 5000kr att spela för.
4. Använd bonuskod LOY10 i insättningsprocessen för att bonusen ska läggas till automatiskt.
5. Bonus och insättning måste omsättas 5 gånger inom 45 dagar.
6. Alla rättade spel med 1.9 eller mer i odds kommer att bidra till omsättningskravet.
7. Erbjudandet gäller till och med den 31e augusti.
8. Betfinals allmänna villkor och regler gäller."

Det var allt, och i deras allmänna villkor finns absolut inget om maxtak.

För övrigt gick ju alla stora bets direkt mot omsättningen, så det fanns ju inga signaler alls mot att det skulle vara maxbet 1k. Jag vet att förut har det varit vissa bonusar på Betfinal där man fått lira större bets också, så detta var ju inget konstigt. Ett realistiskt antagande när de skriver saker som "exklusiv bonus" "högre insatser" i sin promo för Ultras är ju att bonusarna som ges där inte skall ha maxtak.

Helt sjukt detta. Nåväl vi får se vad de kommer fram till.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-04, 11:32   #23
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Samma här. Förutom att jag aldrig blivit inbjuden till VIP-klubben.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 11:06   #24
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Fick också samma mail som alla andra.

Har inte fått så många bonusar, hade endast 390 kr på kontot.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 11:28   #25
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 577
Standard

Får ni mail efter att ni begärt uttag eller skickar de bara att konto granskas?
donnie79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 11:33   #26
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donnie79 Visa inlägg
Får ni mail efter att ni begärt uttag eller skickar de bara att konto granskas?
Jag fick det efter jag begärt uttag.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 11:46   #27
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Jag fick det efter jag begärt uttag.
Samma.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 11:47   #28
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Jag hade känslan av att dem bjöd på alldeles för mycket. "Megaoddsen" under VM måste ha kostat massor.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 14:49   #29
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

Hej!
Jag fick exakt samma mejl igår. Har gjort 2 uttag, 1 uttag där jag omsatte en bonus och uttaget godkändes. Sedan 1 uttag utan bonus.
Nu hade jag 2 väntande uttag efter helgen som jag har satt in utan bonus. Men fick exakt samma mejl som en fick ovanför.
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-05, 14:50   #30
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

Kundtjänst har fortfarande inte svarat. Man känner sig ganska maktlös just nu med tanke på att man måste vara inloggad för att kunna chatta
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td