Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-18, 08:36   #46
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

Känns som att dom kommer öppna våra konton exakt samma tid/dag. Dom måste ha gått back rejält så dom pausar alla uttag tillfälligt?

Jag har skickat till dom igen. Har bara haft konto i 2 veckor, så hur mycket ska dom granska. Har i stort sett bara spelat under 2 helger så det kan inte vara så mycket att gå igenom!
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 09:02   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Du ska nog inte vara så säker på att kontona kommer att öppnas alls. Jag har sedan länge räknat mina pengar där som förlorade.

Sen tror jag inte att deras "fraud team" granskar speciellt mycket, bara skitsnack.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 09:34   #48
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 8
Sharp$: 30
Standard

Håller med. Får nog räkna de som borta. Men jag tycker ändå inte vi ska ge upp. Klaga på! Segt att man inte kan chatta om man inte är inloggad. Är det så!?
Thenizen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 09:45   #49
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perlann Visa inlägg
Känns som att dom kommer öppna våra konton exakt samma tid/dag. Dom måste ha gått back rejält så dom pausar alla uttag tillfälligt?

Jag har skickat till dom igen. Har bara haft konto i 2 veckor, så hur mycket ska dom granska. Har i stort sett bara spelat under 2 helger så det kan inte vara så mycket att gå igenom!
De granskar ingenting. Är väl uppenbart att kontona är låsta pga de har likviditetsproblem.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-18, 10:19   #50
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

Får hänga ut dom i media och överallt!

Har redan kontaktat deras licens men ej fått svar!
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 08:40   #51
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

Har chattat med askgamblers nu. Dom rekommenderar starkt att jag skickar till dom om betfinal. Frågan är om det hjälper att skicka till betfinal att man ska kontakta dom? Eller förvärrar det bara situationen ännu mer för mig?
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 09:45   #52
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perlann Visa inlägg
Har chattat med askgamblers nu. Dom rekommenderar starkt att jag skickar till dom om betfinal. Frågan är om det hjälper att skicka till betfinal att man ska kontakta dom? Eller förvärrar det bara situationen ännu mer för mig?
Jag har mailat till Betfinal nyligen. Får jag inte något vettigt svar snart så är jag också på att skriva något utförligt till askgamblers.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 09:55   #53
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Jag begärde uttag igårkväll, fick mail imorse om att mitt uttag godkänts. Får se om det faktiskt blir så.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 09:57   #54
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag begärde uttag igårkväll, fick mail imorse om att mitt uttag godkänts. Får se om det faktiskt blir så.
Du behöver nog inte vara orolig. Är det godkänt så är det. Var det stort eller?
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 09:59   #55
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Var inne på askgamblers igår för att se om det kommit complaints från andra håll, men jag kommer också gå den vägen snart. Avvaktar denna veckan ut tänker jag.
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 11:18   #56
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Du behöver nog inte vara orolig. Är det godkänt så är det. Var det stort eller?
8000 SEK.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 15:56   #57
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Mitt konto är öppnat igen, fick mail för en halvtimme sedan.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 16:39   #58
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 28
Sharp$: 58
Standard

hank you for your patience.

I am happy to inform you, that we have now closed the investigation of your account. We apologise for the delay and inconvenience this has caused and have reopened your account already for you.

Kindly note that we have deducted your balance because we could see, that you have breached the terms of our Sports Welcome Bonus in regards of multiple bets on same match and market. Therefore the bonus had to forfeited and the winnings along with it.

The total amount deducted would have been 5658SEK but we will not request you to repay the already withdrawn amount.

Please let us know if there is anything else we can help you with in the future.

Kindest regards,

The Betfinal Fraud Team
Perlann är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 17:30   #59
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perlann Visa inlägg
hank you for your patience.

I am happy to inform you, that we have now closed the investigation of your account. We apologise for the delay and inconvenience this has caused and have reopened your account already for you.

Kindly note that we have deducted your balance because we could see, that you have breached the terms of our Sports Welcome Bonus in regards of multiple bets on same match and market. Therefore the bonus had to forfeited and the winnings along with it.

The total amount deducted would have been 5658SEK but we will not request you to repay the already withdrawn amount.

Please let us know if there is anything else we can help you with in the future.

Kindest regards,

The Betfinal Fraud Team
Hade du gjort det då?
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 17:33   #60
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Mitt konto är öppnat igen, fick mail för en halvtimme sedan.
VAd blev du av med?
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td