|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
Kommer ej åt pinnaclesports.com
Hej allesammans,
Har under lång tid försökt komma in på Pinnacles huvudsida men i bästa fall dyker länkarna upp efter 5 min och inloggningsrutan lyser med sin frånvaro Har tidigare lyckats komma in utan problem från samma stationära dator (mac) och även iphone + ipad utan krångel. Så, min fråga till någon mer tekniskt belevad; kan detta bero på hemmanätverkets IP och att den på något sätt skulle vara spärrad på pinnaclesports.com? Jag har inte gjort något bus som bör ha resulterat i en spärr (kommer som sagt inte ens förbi inloggningen). Eller kan det vara någon teknisk inställning jag justerat utan att veta bättre? Beklagar om detta har svarats på förut men sökte i trådarna och det verkar som att ingen hamnat i detta frustrerande läge tidigare? Ha en trevlig påskhelg och god jaktlycka på profitabla spel!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jag kommer inte ens åt hemsidan just nu. Den bara står och laddar i evigheter och får inte fram förstasidan eller någonting. Såhär har det varit i drygt 2 timmar nu. Sen klockan 17:00 om jag minns rätt. Bara jag som har problem? Har Telia som ISP.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har också problem, lite surt eftersom man gärna lägger lite spel nu inför kvällen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
För min del verkade det vara ett isprelaterat problem. När jag kör över 3G på iphone fungerar det utmärkt och det borde jag naturligtvis haft med i min egen felsökning. Hursomhelst är det fortsatt en utmaning att komma in på sidan via den stationära datorn.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag hade problem några timmar igår när jag skrev här. Men fram mot kvällen fungerade det igen och har gjort så sen dess. Inga problem alls längre..
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det blir så ibland på Pinnacle.. får ge det några timmar, sen fungerar det klockrent igen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
Någon mer som möts av "Retrieve your Client ID" istället för den vanliga inloggningsrutan?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja, men jag attackerade den rutan med ett frenetiskt musklickande och då försvann den. Ett enkelt F5 hade förvisso räckt lika bra, eller bättre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Någon mer som inte kommer in på Pinnen?
|
|
|
|
#40 |
|
Kommer inte heller in men den verkar vara uppe http://www.downforeveryoneorjustme.c...clesports.com/
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Uppe för mig nu!
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
HELVETE VAD IRRITERANDE, KOMMER INTE IN!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|