Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-15, 10:48   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Visby gästar Partille i dagens omgång av Södra Allsvenskan. Visby som aspirerar på seriesegern är i min mening, seriens bästa lag och är bättre än Partille på egentligen alla positioner. Jag har sett Visby 2 gånger samt Partille 1 gång. Jag hade satt Visbys chanser till någonstans omkring 1,4-1,5 egentligen.

I grund och botten är Visby ett komplettare lag, spelar snabbare och aggressivare än Partille i både försvar och anfall. #spelvärde

Spelstopp: 11:59

BOL

Partille - Visby
Spel: Visby @1,95
Bolag SVENSKA SPEL för den som undrar...

Jag dubblade denna med Kiruna i allettan norra (hockey)
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 10:52   #62
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Tack kontur för de fina utsticket. Andra bolag ligger på 1.55-1.75
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 10:54   #63
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Jag var inne på Visby ett tag, men väljer att avstå då jag tycker att man inte verkat superheta på bortamatcherna och att Partille verkat förbättrade med Lundgren och Nilsson i laget. Dessutom saknar Visby Mathias Forre, André Lindman, Andreas Wårstam och Jonas Gatu.

BOL dock, Kontur. Då jag har ett gott öga till Visby och hoppas att de vinner.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 10:54   #64
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StefanL Visa inlägg
Bolag SVENSKA SPEL för den som undrar...

Jag dubblade denna med Kiruna i allettan norra (hockey)
Jag tripplade med Visby, Kiruna och Piteå. BOL!
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 10:58   #65
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg
Jag var inne på Visby ett tag, men väljer att avstå då jag tycker att man inte verkat superheta på bortamatcherna och att Partille verkat förbättrade med Lundgren och Nilsson i laget. Dessutom saknar Visby Mathias Forre, André Lindman, Andreas Wårstam och Jonas Gatu.

BOL dock, Kontur. Då jag har ett gott öga till Visby och hoppas att de vinner.
Senast mot Malmö spelade väl 3 av dem inte heller, men visade återigen att de har en mycket bred trupp. Dargren har varit lysande. Partille visserligen på uppgång efter förstärkningen men inside-sources säger mig att de inte håller det fysiska måttet riktigt ännu.

Nåja, alltid bra att vara kritisk, men nu kör vi
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:03   #66
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Senast mot Malmö spelade väl 3 av dem inte heller, men visade återigen att de har en mycket bred trupp. Dargren har varit lysande. Partille visserligen på uppgång efter förstärkningen men inside-sources säger mig att de inte håller det fysiska måttet riktigt ännu.

Nåja, alltid bra att vara kritisk, men nu kör vi


Ja, men Visby är ett bättre hemmalag än bortalag i mitt tycke. Dargren är riktigt duktig och klart de ska vara favoriter, men jag hade velat haft över 2.00 för att spela.

Tanken med dagboken är ju att vi ska kunna diskutera och är tacksam för din input. Jobba in Visby nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KONTUR (+1)
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:26   #67
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

2-1 Visby, första perioden bör vara slut snart

Edit: 2-2 efter 13.27

Senast redigerad av KONTUR den 2012-01-15 klockan 11:29.
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:32   #68
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Ogiltigt spel-ID: 718720



Umeå City har varit på gång ett tack och knep sånär en poäng av Falun sist. Nu återfår man dessutom Gunnar Domeij och att då få +2.5 på Umeå City är ganska mycket.

FCH slog Sirius sist med 11-8 efter en fantastisk sista period, men man var väldigt illa ute efter två perioder. Då blev man enl. mina källor räddade av Siriuskeepern började bli mänsklig. Är inte imponerad av FCH och det känns som att man borde kunna få ut mer av sitt material.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:43   #69
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Ogiltigt spel-ID: 718741



Förväntar mig en tät match där framför allt Dalen behöver poängen. Dalen brukar kliva under den här linan och jag tror inte Vreta bjuder på någon gladinnebandy på bortaplan mot en möjlig motståndare i slutspelet. Jag trodde linan skulle hamna på 10.5 och därför blir det spel, trots 10-7 till Vreta i höstas.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:47   #70
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 718720



Umeå City har varit på gång ett tack och knep sånär en poäng av Falun sist. Nu återfår man dessutom Gunnar Domeij och att då få +2.5 på Umeå City är ganska mycket.

FCH slog Sirius sist med 11-8 efter en fantastisk sista period, men man var väldigt illa ute efter två perioder. Då blev man enl. mina källor räddade av Siriuskeepern började bli mänsklig. Är inte imponerad av FCH och det känns som att man borde kunna få ut mer av sitt material.


Ärligt talat, mycket handlar om huruvida Linus Nordgren spelar eller inte, utan honom har det saknas en hel dimension i FCHs anfallsspel. Spelare som Kukkola, Helgesson och Touvoniemi krävs att de också presterar. Danne Johnsson var totalt blek senast och är egentligen deras utpräglade målskytt.

Sammanfattningsvis: Jag gillar ditt spel
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:54   #71
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Hittar ett intressant spel här: Umeå City att vinna första perioden @4,15 (DnB, alltså pengarna tillbaka vid oavgjort)
FCH började matchen bedrövligt senast och skapade egentligen ingenting. FCH har haft tendenser att vakna först efter en period eller två. Otroligt spelvärt tycker jag!
Sägs?

Umeå City (1:a perioden) DnB @4,15
Unibet
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 11:57   #72
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Börjar få lite bråttom upptäcker jag så får bli lite snabbt nu.

Ogiltigt spel-ID: 718762



Såg AIK sist mot Sirius och nu spelar man riktigt tight och längst bak tar Jansson det han ska. Warberg och AIK är båda två lag som bör vara i slutspel, enligt deras bild av sig själv, därför är det en något ångestladdad match som kommer utspelas mellan två lag som troligen kommer fokusera på att inte bjuda motståndaren på någonting. 5-4 åt något håll?

Ogiltigt spel-ID: 718769



IBF Falun har en fantastisk offensiv med framför allt Enström och Carlström i spetsen. Linköping kommer med god form efter att ha tagit poäng mot Pixbo och slagit Caperio. 1.85 är högt för en lina på 10.5, med tanke på lagens nuvarande målform.

Ogiltigt spel-ID: 718776



Täby i tveksam form, vilket medfört en del målsnåla matcher mot vad man brukar spela. Mullsjö spelar fortsatt tight och kommer troligen fortsätta så i den här bortamatchen. Möjligheten att Täby vaknar till och spelar som man kan göra medför att insatsen hålls ner lite.

Ogiltigt spel-ID: 718781



Två bra målvakter möter varandra. Pixbo har haft en tendens att spela målsnåla matcher på hemmaplan och nu mot ett lag som inte kommer bjuda på något blir det likadant. Hedlund i Pixbo var off mot Linköping och bör vara sugen att visa hemmapubliken vad han kan igen. Löfdahl i TT-buren har under säsongen varit en av seriens bästa keeprar.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 12:02   #73
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Hittar ett intressant spel här: Umeå City att vinna första perioden @4,15 (DnB, alltså pengarna tillbaka vid oavgjort)
FCH började matchen bedrövligt senast och skapade egentligen ingenting. FCH har haft tendenser att vakna först efter en period eller två. Otroligt spelvärt tycker jag!
Sägs?

Umeå City (1:a perioden) DnB @4,15
Unibet
Vart hittar du det spelet?

Gillar spelet som sådant nämligen.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 12:10   #74
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg
Vart hittar du det spelet?

Gillar spelet som sådant nämligen.
Unibet under Innebandy/Svenska Superligan/Sidospel
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 12:11   #75
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Har inga cash där, men hade troligen spelat det om jag hade haft möjlighet
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td