|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Eddieh hur känns det att den "store" IB la ut spelet en kort stund efter dig? (Han lyckades faktiskt hitta ett högre odds med på Bwin tror jag det var).
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
Grejen är att jag gjorde ett litet "test" med det här spelet. Ville se hur Nordicbet gör med oddset när jag lägger ett spel. Om de justerar när jag lägger spelet själv, eller efter att jag skriver ut det här. Så här såg det ut när jag la spelet i söndags; Spoiler:
Ingen ändring av oddset, fram tills jag la ut spelet här igår. Tog bara 20 minuter så var det sänkt till 5.00, och merparten av de som ryggade här på forumet la spelet hos Bet365, inte Nordicbet. ![]() Noterar också att IB skriver på sin blogg; "Dock så har formen vänt och dem sex senaste rekarna har gått in, rätt tunga spel också". https://www.sharps.se/spreadsheet/14945 Räknas de inställda matcherna som vinstspel, IB? Kan du svara på det, när du nu ändå hänger här i dagboken och letar lir?
|
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Fan, vad tråkig denna vecka varit med allt regn på de brittiska öarna........ Bara massa inställda matcher bla bla bla bla. ORKA!
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Imorgon kväll är det dags för säsongens 2:a deltävling från Leszno, jag kommer sätta mig och börja gå igenom spelen för imorgon under kvällen efter 21:30 när fotbollen är slut (Brage v Hammarby).
FORZA BAJEN!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BHF (+5) |
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Börjar med dessa, ska bita tag och kolla över H2H's strax.
Ogiltigt spel-ID: 952482 Enkelt att spela polacken som vinnare imorgon faktiskt, Leszno är hans hemmabana i Ekstraliga, han gör ALLTID bra resultat och förra säsongen var han nästintill oslagbar på denna oval. Han gjorde en bra tävling i premiären på Nya Zeeland och jag räknar med att han fortsätter på den inslagna vägen. Rätt säker på att vi får se honom i finalen imorgon och når han dit så blir det säkerligen kul. Ogiltigt spel-ID: 952529 Antonio har fått en väldigt bra start på säsongen och imponerade väldigt på Nya Zeeland. Har inlett på ett fint sätt i polska andraligan och förvånar mig inte alls om han tar sig till en ny semifinal som minst, till 3.00 känns det läckert att testa. Ogiltigt spel-ID: 952530 Så här twittrade Holder under kvällen: "Sweet day today! Chest was sore'r then I thought! But was all good!!!! Hopefully tomorrow I can make shit happen!" Missade semi här i förra årets premiär i Leszno också och hoppas på en favorit i repris. I premiären nere på Nya Zeeland hade han stora problem och fick ingenting att stämma trots rätt fina yttre förutsättningar. Till 2.25 testar jag gärna med en mindre slant.
eddieh (+2) Senast redigerad av Overkill den 2012-04-28 klockan 21:40. |
|
|
|
|
|
#143 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bra odds! Lindbäck är startsnabb och verkar ha tagit ett steg mentalt i år. Bra startnummer dessutom, ska ha goda chanser att fixa en plats bland de åtta.
Ja, jag vet att Gollobisten har strugglat en del i ligan so far, men att Crump ska vara favorit mot honom hemma i Polen köper jag inte.
Ett försök till sure-bet, då jag har väldigt svårt att se Lindgren och Ljung komma före AJ och Anto9. SVT:s expert Peter Nahlin som brukar ha bra koll, var på plats och kollade in träningen, han tippar Lindbäck som tvåa i tävlingen (efter Gollob). Nahlin brukar ha bra koll. Får se om det kommer något mer lir från mig. Blir i såfall dryga timmen innan spelstopp.
performance (+2) Senast redigerad av eddieh den 2012-04-28 klockan 00:47. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Happ, happ. Då var man klar för denna deltävling, bara att hålla tummarna och hoppas mopparna håller för rätt killar imorgon.
NU ska jag äntligen sova! Natti, natti. ![]() Ogiltigt spel-ID: 952666 Ogiltigt spel-ID: 952691 PP har fått wildcard till denna tävling, hemmabana och lär vara supertaggad att få visa upp sig på den största speedwayscenen. Kör väldigt moget för sin ålder och har en härlig fart när det väl stämmer och förutsättningarna finns absolut imorgon kväll. FL strugglar lite i Polen så här långt denna säsong och på Nya Zeeland tog han sig till semifinal och väl där nollade han, det som är lite förvånande är att han lyckades ta sig så långt utan någon heatseger. H2H-spelet gäller endast grundomgången, så det är exklusive slutspelet. Ogiltigt spel-ID: 952704 NP har inlett säsongen i Polen på ett rungande sätt och kör in höga poäng match efter match, han lär med största sannolikhet gå till semifinal och 2.75 är några snäpp för högt för att utelämnas. Ogiltigt spel-ID: 952728 Rätt jämn H2H detta, men med tanke på hur dansken inlett i Polen denna säsong håller jag honom som fav och då känns detta något för högt. ES har inte kört jättemycket i år och på Nya Zeeland såg han ut att ha det lite småjobbigt. Ogiltigt spel-ID: 952735 Kan tyckas lustigt att spela detta, men jag ser större chanser än 50% att Gollob inte är med i finalen imorgon. Det största frågetecknet är egentligen inte hans form utan om hans cyklar fungerar, för det är det som varit problemet, enligt honom själv, de senaste insatserna. Får han de att fungera bara sådär inför imorgon? Inte många dagar att jobba på från senaste seriematchen där han körde in 3 poäng. Nere på NZ i GP-premiären tog han sig till semifinal och där fick han ge sig. Ogiltigt spel-ID: 952769 Polsk duell och vad Hampel kan, det vet alla, har redan snackat tillräckligt om honom. Han lär vara med LÅNGT framme imorgon och det ska räcka långt mot Gollob i dagens läge. Dessutom är detta oddset ett rejält utstick, det är bara Betsson som i skrivande stund valt att erbjuda ett så här pass högt odds. Håller med övriga bookies om att oddset bara vara runt 1.50-1.55. Ogiltigt spel-ID: 952775 Ungefär likadant här, endast Betsson.... Övriga har Super-Hancock som relativt stor fav runt ~1.60. 1.90 är på tok för bra för att inte spelas. Man vet att man alltid får en bra prestation av den gode jänkaren och ser det som så att Hancock tar sig minst till semifinal. Frågan är om den gode Gollob gör det? Senast redigerad av Overkill den 2012-04-28 klockan 21:40. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Killar var kan man hitta resultat ifrån gårdagens träning?
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Det blev oavgjort, alla tog full pott!
![]() Nää, någon officiell tidtagning har jag aldrig lyckats hitta. Man får helt enkelt hålla utkik, och se om man snappar upp något på diverse forum och bloggar. Sen ska man inte stirra sig blind på hur förarna ser ut på träningen. 9 ggr av 10, har banan ett annat skick från träning till tävling. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Aha synd. Vet att de ibland visar träningsresultat i samabnd med starten av vissa GP tävlingar.
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
-23.75u = KATASTROF!
Nu är jag bara så jävla förbannad på att inte en enda jävla marginal är med samt att flera förare gör bort sig fullständigt i avgörande sekvenser på banan. Ridå för idag och tillbaka på ruta ett! |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Bara att bryta ihop och komma igen Perfa. Efter halva tävlingen så trodde jag att du skulle få en grym kväll. Men i speedway "svänger" det snabbt. (Pun intended)
Hampel såg ju klar ut i finalen men Gollob måste ha överkonsumerat Monster-dricka, för satan vad han satte åt Jarek. ![]() Synd på långtidspelet med Hampel då en seger i finalen innebär sex sköna poäng. Nu blev han bara trea men övertog ändå ledningen i sammandraget. Lindbäck var usel, och hittade aldrig rätt med inställningarna. Nya tag! Ett stycke polsk hit-music med nämnde Gollob i en biroll. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=PoUOu...feature=relmfu Senast redigerad av eddieh den 2012-04-29 klockan 03:32. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Tillbaka efter lördagens fullständiga katastrof, marginaler emot är aldrig skoj. Nåväl, ny vecka och nya förutsättningar. Framförallt hoppas jag att formen i Elite League består. Sen börjar ju även Elitserien som har premiär under morgondagen, kul!
Ogiltigt spel-ID: 957687 Polacken har inlett förtroendeingivande i Pooles laguppsättning och det känns faktiskt föga märkligt om han inte skulle kliva över denna total, men man vet aldrig. Han har, vad jag vet, aldrig kört på Monmore Green tidigare och det kan vara en av orsakerna till att totalen är så pass lågt satt för det är ingen enkel bana att behärska bara sådär. Han möter Woffinden och Fredrik Lindgren i sina två första heat, men tvåa ska han kunna placera sig i dessa två. I sitt tredje heat bör han kunna fixa en heatseger framför näsan på hemmaförarna Klindt och Proctor. Hur som helst så kan jag inte bortse ifrån hans inledning på de brittiska öarna och testar detta. Ogiltigt spel-ID: 957688 Denna spread är några poäng högre än flera andra bookies har och jag tycker kanske att den bör ligga på +2.5, här får vi en fyrapoängstorsk intäckt också. Ser en tät och tuff match framför mig som sannolikt inte avgörs förrän i matchens slutskede. Det är på Monmore Green som Wolves ska vara solida denna säsong och plocka de poäng som krävs för att inte blandas in i den absoluta bottenstriden, för något topplag är de icke i år. Lägg till på köpet att Poole ska helst inte backas på bortaoval så länge de inte möter något sunkgäng likt Belle Vue mfl. Nä, denna spread är fullt godkänd att lira. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Berglind (+5) Senast redigerad av Overkill den 2012-04-30 klockan 22:58. |
|
|
|
|
|
|