Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-24, 18:59   #61
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1013853



Öster har vunnit 3/4 hemmamatcher med exakt 1 mål och 2/4 bortamatcher med exakt ett mål. Man leder serien klart med 7-1-0 på 8 matcher. Näst senaste matchen som var hemma mot BP vann man med 4-1. Det var för stora siffror sett till spelet. Man har marginalerna med sig helt enkelt. Jag tror på Öster i denna matchen med.

Varberg har kvitterat i två raka nu till 2-2 i slutminutrarna (90 och 90+3). Det har varit mot Ljungskile och Trelleborg, inga topplag i serien direkt, plats 10 och 14 av totalt 16. Jag tror ändå det blir en ganska jämn match återigen för bortalaget men denna gång tillåter inte Öster en kvittering av Varberg. Varberg har hittills inte förlorat med mer än 1 mål på sina 8 matcher! Spelar man på hemmalaget tycker jag man är betydligt smartare att spela detta spel!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 22:59   #62
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Vettig analys, synd att man nog inte kan vara på plats på lördag bara :(
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-26, 16:56   #63
 
perssahs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Sweden
Inlägg: 83
Sharp$: 948
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1013853



Öster har vunnit 3/4 hemmamatcher med exakt 1 mål och 2/4 bortamatcher med exakt ett mål. Man leder serien klart med 7-1-0 på 8 matcher. Näst senaste matchen som var hemma mot BP vann man med 4-1. Det var för stora siffror sett till spelet. Man har marginalerna med sig helt enkelt. Jag tror på Öster i denna matchen med.

Varberg har kvitterat i två raka nu till 2-2 i slutminutrarna (90 och 90+3). Det har varit mot Ljungskile och Trelleborg, inga topplag i serien direkt, plats 10 och 14 av totalt 16. Jag tror ändå det blir en ganska jämn match återigen för bortalaget men denna gång tillåter inte Öster en kvittering av Varberg. Varberg har hittills inte förlorat med mer än 1 mål på sina 8 matcher! Spelar man på hemmalaget tycker jag man är betydligt smartare att spela detta spel!
Det där spelet satt ruskigt enkelt, bra spelat!
__________________
Hockey tokigaste token!
perssah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-26, 18:34   #64
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perssah Visa inlägg
Det där spelet satt ruskigt enkelt, bra spelat!
Tack perssah
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-11, 18:17   #65
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

2012-06-12 Sam Querrey - Olivier Rochus (Tennis)



Datum: 2012-06-12
Tid: 12:00
Sport: Tennis
Land: Internationell
Liga: Tennis
Match: Sam Querrey - Olivier Rochus
Period: FT

Spel: Sam Querrey -3.5
Insats: 6.00
Odds: 1.952
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Fortsätter på denna dagbok efter ett litet uppehåll då jag postat mina spel i Roland Garros tråden. Mycket tennisspel nu även om jag lägger lite spel på EM (de ligger i Sharps EM tävling tråd).

Till reken:

Min favoritspelare på touren att spela EMOT. Rochus alltså

Rochus har fruktansvärt dålig form med 6 raka förluster, dock alla på grus måste jag tillägga. Senaste vinsten kom emot en 344 rankad engelsman!

Querrey har en bra serve och har inte spelat så dåligt på slutet då han bland annat tog ett set mot Tipsarevic och vunnit mot Kukushkin, Nieminen och luriga tysken Stebe på de senaste 5 turneringarna.

Båda spelarna har gräs som favoritunderlag om man tittar på vinstprocent/match på de olika underlagen. Dock har Querrey högre vinstprocent än Rochus på gräs.

Ett H2H möte dessa emellan år 2008 och då blev det 3-0 i set till Querrey med 6-3, 6-2, 7-5. Underlag HC utomhus.

Jag tror inte Rochus har nästan 50% att ta mer än 8 gem och denna kan ju även sitta vid tre set med lite flyt. Enda anledningen till att jag inte satsar lite mer (7-8 units) som jag normalt hade gjort här, är att det är första matchen på annat underlag än grus för båda spelarna på ett tag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusiuz (+1), Serj (+5)

Senast redigerad av Sprite den 2012-06-11 klockan 18:18.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 18:19   #66
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Riktigt viktigt! Bryter i matchens sista game innan tiebreak! tack BlackCobra, satt dock längre in än vad man trodde efter första!
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-12, 18:50   #67
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 501
Standard

Tack och bock!
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 18:30   #68
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1038515


Ogiltigt spel-ID: 1038516



Extremt sällan jag rekar trav men måste dela med mig av denna.

Såhär skriver Stora Vinster som är en av de bästa betaltipssidorna inom travet:

"9 Across The Bridge är ett härligt drag i avslutningen. Hästen hade stått över inför senaste starten och avslutade lite smålojt, men den ögonöppnaren har garanterat satt fram honom till den här starten och Bergh har säkert gnuggat lite extra då ”ramloppen” i Boden sällan håller högsta klass. 9 Across The Bridge är obesegrad på distansen, har vunnit 7 av 14 barfota runt om, har fin seger- procent och är den ende som orkat med att bärga fler än en V75-seger. Galet bortglömd här, vi säger se upp!"


Hästen har tredje mest kr/start i loppet, tredje bäst vinstprocent. Kusken Robert Bergh gillar jag med och varken Björn Goop eller Åke Svanstedt åker upp till Boden vilket givetvis ökar chanserna ännu mer för de andra riktigt bra kuskarna som Erik Adielsson, Robert Bergh, Örjan Kihlström (ingen personlig favorit) och Johnny Takter.

Tycker att denna är given till 17 gånger som vinnare och 3.75 på plats!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 18:35   #69
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Dagens spel har varit och är just nu:

Ogiltigt spel-ID: 1038352



Satt hur lätt som helst. Dimitrov bröt servekanonen Anderson två gånger i sista set. Jag spelade mest för att jag inte tyckte Anderson rörde sig lika bra som vanligt samtidigt som jag gillar Dimitrov. Han är en lightversion av Federer

Ogiltigt spel-ID: 1037901



Den här ser riktigt bra ut med 5-3 Haas i första set och Berdych ska serva. Bet365 har livelinan på 26,5 gem just nu
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 22:45   #70
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1037901

__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 09:45   #71
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1039281



G. Dimitrov - D. Nalbandian -> Dimitrov +1,5 set @ 1.43

Dimitrov imponerar på mig och ärligt talat tycker jag han ska vara favorit i matchen som är helt jämn enligt bolagen. Nalbandian har tappat minst ett set i 5 av sina 6 senaste matcher och jag tror absolut inte han vinner i raka om han ens vinner. Unibet sticker med 1.43 när pinnacle ligger näst högst med 1.37. Bank!

R. Federer - M. Youzhny -> Federer 2-0 i set @ 1.28

Federer tappade set i förra matchen men det var mot Raonic som servade 25 ess på 17 servegem. Federer vann makalösa 82% av poängen i sin egen serve medräknat både första och andraservar. 10-0 i H2H mot Youzhny. Youzhny har bara slagit Haase, Dologpolov och Stepanek i denna turnering vilket inte imponerar på mig. Blir oerhört förvånad om denna inte slutar i raka för Federer och riktigt bra komplement till min bank idag.

Hög insats på dubbeln!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 12:05   #72
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

6-1, 6-4 Federer

Han vann 72% av sina egna servar och 50% av Youzhnys servar.

58-37 i totalt antal poäng säger en del om utklassningen här.

Bara Dimitrov att vinna minst ett set kvar då
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-18, 17:56   #73
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1042624



Spelar återigen Querrey som har visat bra form och har en riktigt bra serve. Här möter han Roddick som har spelat en match sedan 27 maj, alltså drygt 3 veckor!

Roddick har förlorat 6 raka just nu och Querrey har vunnit mot honom 2 gånger på de senaste 4 så trots att han har totalt 5-2 i H2H har inte skillnaden varit stor i de senaste mötena som ägde rum 2009/2010.

Det är i min mening mycket stor risk att det blir tiebreak här och överspelet lockar men oddsen har inte kommit ut än men jag gissar att linan ligger på 23,5 och överoddset på 1.70-1.80. Jag kommer nog spela överspel hur som helst då jag tror det blir 3 set här. Querrey har nämligen visat på slutet att han har svårt att vinna i raka. 4 av de 5 på gräs i år/London/senaste tävligen har slutat med 3 set för Querrey.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-22, 09:28   #74
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Blev void då Querrey bröt pga ryggproblem. Var tur för mig för Roddick har verkligen vänt på en femkrona i form!

Ogiltigt spel-ID: 1046697



Oj vad Roddick har imponerat på mig i denna turnering. Han säger själv att han spelar riktigt bra tennis, han har "hittat träffen igen". Oerhört svårbruten med sin serve på gräsunderlaget i dagsläget.

Fognini ska tacka Tomic att han är vidare hit. Tomic hade 5-2 i avgörande set men måste fått hjärnspöken för det slutade 5-7 och det var inte Fognini som började spela bättre på slutet. Fognini hade 11 breakbollar emot sig under de första två seten och att han lyckades hålla 9 av dem var riktigt bra gjort men det var mest Tomic som dummade sig i poängen. Det kommer inte bli lika lätt mot superrutinerade Roddick.

Lite intressant i den matchen var att Fognini vann 1/12 andraservar i första set. Riktigt uselt! Han vann totalt 65% av poängen i egen serve under matchen. Roddick vann 85% av sina poäng i egen serve mot Chardy och hade inga breakbollar emot sig! Noterbart från den matchen var också att Roddick vann 70% av Chardys andraservar, 19/27 och det blir nog något liknande igen med Fogninis visade andraservar emot Tomic.

Har totalt mycket svårt att se Roddick inte täcka detta handikapp och ta en enkel vinst.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-06, 13:37   #75
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1062871



Matchen har inte börjat än för Novak. 6-3 Federer i första och därför tar Djokovic andra set. 1.727 helt klart okej odds!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td