Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-18, 08:46   #181
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1540005



IFK har byggt upp det självförtroende man saknade förra våren och byggt upp en stabilt försvar. Vilket man visade redan på försäsongen och som burit frukt nu under tävlingsmatchen. Inte direkt ett minus med Adam Johanssons återkomst, som gett ytterliggare en grad av trygghet. Framåt har man lyckats göra flera mål även om Hysen fortsätter att vara målimpotent.

Syrianska med en av allsvenskans svagaste trupper har ännu inte gjort mål i Allsvenskan. Visst var det bra att få 0-0 mot AIK, men AIK kan bättre. Pissigt väder i Göteborg med regn och blåst idag, tror inte att vi får se många mål, var lite sugen på u2,5 till 1,98, men samtidigt har IFK ett självförtroende som gör att siffrorna lätt kan rinna iväg med ett tidigt mål mot ett lag som snabbt hänger med huvudet. Tycker att 2ggr är ett ok odds för IFK seger utan inläppt mål.
--

Ogiltigt spel-ID: 1540028



Lite kluven till Djurgården-Brommapojkarna, magkänslan säger Djurgården, revanschsugna efter den avbrutna premiären hemma, vill visa att man är ett lag att räkna med, yada,yada. Samtidigt som jag tycker värdet ligger på Brommapojkarna på X2 till 2,11. Dif har inte imponerat och jag trodde på förhand att de skulle kunna bli årets flopp, säsongen har börjat riktigt kass. Man har ännu ingen fungerande backlinje samt saknar flera viktiga spelare idag, Fejzullahu lär vara med men verkar inte 100%. Inte främmande för att Brommapojkarna kan fixa krysset då man tidigare har gjorde det bra borta mot DIF.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1), AbeFroman (+2)

Senast redigerad av Arizto den 2013-04-22 klockan 08:24.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 09:23   #182
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har gjort en liten ändring i mitt sheet, har lagt till filter för de rekar jag lagt enbart under huvudkategorin "Rekar". Ett filter för de som las innan Sharps började med sin tävling och sedan ett filter för april. Kommer att filtrera månadsvis framöver. Anledning till att jag lägger dessa i mitt vanliga sheet och inte i ett eget som förordats i andra trådar är att an lättare får en helhetsbild av den långsiktiga kvaliteten. Som det är nu har jag lagt 6 rekar och satt alla 6, men funderar man att följa mig på långsikt behöver man ta hänsyn till att jag på 121 spel har en ROI på 100,61. Ett rätt låg siffra, dock på ett rätt litet antal spel.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 11:57   #183
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1540091




Amkar kämpar för att inte dras in i kvalmatcher för att behålla sin plats i ligan.
Formen är inte helt lysande, senaste 8 matcherna har resulterat i 8 1-1-6, vinsten kom mot krislaget Alaniya som ligger sist i ligan.

Rubin Kazan åkte ut redan i höstas ur ryska cupen mot ett mittenlag i FNL-ligan,sorti ur EL blev det förra veckan mot Chelsea. Man ligger nu 5:a i ligan och värnar hårt om kvalplatsen till EL. Poängtappet senast hemma mot Rostov berodde väl delvis på problem med att ladda om efter mötet med Chelsea. Man skall vara det bättre laget och man måste vinna matcher likt denna för att försvara sin position säsongen ut. 15 senaste matcherna i ligan har slutat 7-4-4, där förlusterna kommit mot 3 av Moska-lagen samt hemma mot Amkar. Revansch att utkräva med andra ord.

Ogiltigt spel-ID: 1540100



Kuban Krasnodar spelade igår mot Zenit i cupen, 0-0 efter 120min,sedan förlorade man på straffar. I ligan har man bara 1 poäng upp till kvalplats för EL och man är ett starkt hemmalag med 11 6-4-1. Blir viktigt att snabbt ladda om fokusera på ligan efter förlusten igår. Perfekt då att möta en Lokomotiv Moska i frittfall. Lokomotiv har investerat 300milj i spelar köp,till egentligen ingen nytta.Man ligger på 10:e plats, fansen och klubbledningen har gått i klinch med varandra, verkar allmänt gnirigt inom organisationen och man har ingen vinst under 2013. Årets främsta merit är 0-0 i derbyt mot Spartak Moskva. På bortaplan har man spelat 12 5-3-4, där vinsterna huvudsakligen tagits mot bottenlag och relativt tidigt på säsongen. Kuban Krasnodar bör plocka detta om man lyckas ladda om.

Ogiltigt spel-ID: 1540136




Zenit lyckades vinna på straffar mot Kuban Krasnodar igår(0-0 efter förlängning), på söndag möter man Krasnodar på hemmaplan. Man är sjukt starka hemma och släpper in inte många mål,man har 6 raka tävlingsmatcher utan insläppta mål.8 senasta hemmamatcher i ligan har bara 1 gått över linan,vanligaste resultatet 1-0 och 1-1.I ligan jagar man CSKA Moskva som fö har ett tufft derby mot Spartak Moska några timmar innan denna match. Hulk har väl inte rosat marknaden sedan han kom till Zenit,även om han sett allt bättre ut ju längre in på våren vi kommit. Han utgick skadad på sista träningen innan cup-matchen och beräknas vara borta 2-3 veckor. Detta försvagar givetvis Zenit en smula.

Krasnodar är väldigt ojämna, knockade anzhi med 4-0 för att sedan spela 0-0 mot Mordovia och senast förlora med 0-3 hemma mot Krylya Sovetov. Inte speciellt imponerande. Är annars ett rätt målrikt lag, men som inte gjort mål på 3 utav 4 senaste matcherna. Man är mycket svagare på bortaplan där man har 11 1-4-6.

Zenit gör i snitt 1,75 hemma och släpper in 0,88, medan Krasnodar gör 1,18 borta och släpper in 1,91. Väger man in att Zenit varit målsnålare på slutet,är grymt effektiva på strypa matcher om de gör 1-0, samtidigt som Krasnodar varit väldigt ojämna och har perioder då de har svårt att göra mål känns 2,1 riktigt bra.

Senast redigerad av Arizto den 2013-04-22 klockan 08:25.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 13:22   #184
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sitter redan med pengar på denna match genom en ryggning,så jag kommer inte att reka den närmare utan se detta mer som ett tips att kika närmare på.

Hemmalaget ligger endast några poäng från nedflyttning, man har 7 raka matcher utan förlust hemma, varav 7 kryss. Vid vinst har man möjlighet att behålla avståndet ned. Man möter ett Rapid Bucharest där spelarna kommer att strejka pga ej utbetalda löner(se länk nedan). Ett gyllene tillfälle för Constanta att plocka en nödvändig seger. Infon har varit ute någon dag och oddset droppat en del,men många bolag erbjuder 2,1 och uppåt.

http://uk.eurosport.yahoo.com/news/f...134244158.html
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 16:08   #185
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arizto Visa inlägg
Sitter redan med pengar på denna match genom en ryggning,så jag kommer inte att reka den närmare utan se detta mer som ett tips att kika närmare på.

Hemmalaget ligger endast några poäng från nedflyttning, man har 7 raka matcher utan förlust hemma, varav 7 kryss. Vid vinst har man möjlighet att behålla avståndet ned. Man möter ett Rapid Bucharest där spelarna kommer att strejka pga ej utbetalda löner(se länk nedan). Ett gyllene tillfälle för Constanta att plocka en nödvändig seger. Infon har varit ute någon dag och oddset droppat en del,men många bolag erbjuder 2,1 och uppåt.

http://uk.eurosport.yahoo.com/news/f...134244158.html
Det här ser ju väldigt intressant ut. Hur säkert är det att spelarna faktiskt genomför strejken? Har de t.ex. avstått träningen som det sas, kan man se det någonstans?
Deras hemsida ger ju ingen info alls.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 16:31   #186
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Det här ser ju väldigt intressant ut. Hur säkert är det att spelarna faktiskt genomför strejken? Har de t.ex. avstått träningen som det sas, kan man se det någonstans?
Deras hemsida ger ju ingen info alls.
Ingen säker källa men enligt den här Rumänen så har dom inte tränat men det är just bara hans ord.
Edit: Haha, kan vara bra att ha med en länk, http://www.betrush.com/pick,Viitorul...sti,52699.html
__________________
You miss 100% of the shots you don't take.

Senast redigerad av Melvin den 2013-04-18 klockan 16:35.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 16:35   #187
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alltid klurigt, uppstår alltid massa rykten,speciellt ang klubbars ekonomi, strejk etc. Såg precis att man tydligen gått med på att träna idag,men vidhåller att man ej spelar mot Constanta om man inte får sina löner. Samtidigt har klubben lovat att ha möten med spelarna innan matchen.

Givetvis kan allt ändras och vips står man där på plan under lördagen och oddsen ser helt annorlunda ut. 'Oavsett stör detta uppladdningarna samtidigt som Constanta behöver plocka poäng då några av jagande lagen har möjlighet att plocka poäng i omgången. Jag sitter på spelet, men inget jag själv hade tagit,kanske om William Hill ligger kvar på 2,20 imorrn och infon är densamma alt som live-spel när trupperna väl är släppta.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 16:37   #188
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Se där,jag körde en sportsida genom google-translet..så vi får la se vart det hela landar.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 16:41   #189
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yes, men den texten jag länkade var publicerad 09:44 så då kanske inte infon fanns ute för hans del att dom ska ha tränat idag. Men som du själv skriver, det är klurigt och en massa hattande fram och tillbaka.
__________________
You miss 100% of the shots you don't take.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 21:31   #190
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 10
Sharp$: 226
Standard

Snyggt lirat på svenska matcherna. Jag ryggade med hjärtat.
AbeFroman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 22:01   #191
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Bra info men fortfarande väldigt osäkert. Blir nog att vänta, kanske ett livespel som någon nämnde.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-22, 08:49   #192
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1545720


Ogiltigt spel-ID: 1545721


Ogiltigt spel-ID: 1545723



Ural har jag kört innan. Brutalt starka på hemmaplan, där man öst in mål och släppt in desto färre;14 10-4-0 34-5. Ofta med mål i första halvlek som man sedan hållit i hela vägen ut. Man är nästan helt klara för uppflyttning till högsta ligan och laget känns stabilt. Senast spelade man 0-0 borta mot bottenlaget Khimli, vilket får ses som en av årets sämre insatser. Innan dess imponerade man stort genom att hemma besegra Sibir med 5-2 och 2-0 mot Tom Tomsk, det senare imponerar då det är ligans nästa bästa lag. Gogniev(21/14) kom åter från skada nyligen och gjorde mål i matchen mot Sibir och Manucharyan har verkligen levererat. 5 mål på 9 matcher, alla målen i senaste 2 hemmamatcherna och det känns som om offensiven åter är på topp efter en dipp med bara 2 gjorda på 3 hemmamatcher. Under vintern har man spelat inomhus i en mindre arenda,idag är det dags att åter spela på Centralstadion(där även matcher i VM 2018 kommer att hållas), tycks ha sålt hyfsat med biljetter. Räknar med att Ural kommer rejält taggade till denna match.

Baltika ligger på 5:e plats och är ett bra bortalag, 13 6-3-4 17-15, men man kommer med 4 förluster på 6 senaste bortamatcherna och man har haft det lite tyngre mot de bättre lagen. Senaste mötet mot Ural var hemma 21/9 då man förlorade med 0-2.

Tror som sagt att Ural kommer att vara taggade idag och med flera offensiva spelare i form är jag inte främmande för att man gör minst 1 mål i 1:a halvlek. Tog även ö2,5 då Baltika emellanåt gjort riktigt bra matcher på bortaplan med 1-2 mål och att spelet kan sitta oavsett om Ural går på knock eller om Baltika överraskar då oddset kändes aningen högt.

På minuskontot kan väl vara byte av arena och underlag,men skall inte vara något problem enligt tränaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+2)
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-30, 09:29   #193
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1556606



Drar iväg 1 unit på ett odds som sticker ut. 4ggr på Bet365 samtidigt som 188bet,Sbobet ligger på 2,25-2,5.

AFC-cup och mötet mellan Al-Faisaly och Duhok. I deras första mötet vann Al-Faisaly borta med 0-1. Båda lagen ligger i toppen av tabellen.

http://nr.soccerway.com/internationa...group-c/g5706/

Utsticket kan vara värt 1 unit.

Senast redigerad av Arizto den 2013-04-30 klockan 09:34.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-13, 17:51   #194
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1574074



Räknar med att båda lagen gör mål. Dock kommer nog Häcken att hålla igen framåt för att klara defensiven iaf till en början. Helsingborg kör på med sitt spel och gör 1-0 runt 30-45min. 2:a halvlek öses det på offensivt från båda lagen och Häcken lyckas gör minst en balja medan Helsingborg vinner matchen.

Senast redigerad av Arizto den 2013-05-13 klockan 19:45.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 16:24   #195
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1584855



Håller IFK som mycket starkare och i bättre form än Gefle kommer antagligen köra något live-spel i deras favör. Oddset på seger för blåvitt känns bra,men böra vara mållöst iaf 15-20min in i matchen,får se vad det blir.
Tycker dock att Pinnen ligger lite högt på detta överspel så det får bli en peng på detta.

Senast redigerad av Arizto den 2013-05-23 klockan 17:46.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td