Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-31, 23:19   #91
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag plockade just ö1.5 @ 3.80, sänkte den efter mig tyvärr men som du säger tror jag också på en seger till Ronda i slutet på andra, mitten av tredje ronden.

Egentligen är hon serverad på ett silverfat precis som jag läste i någon bloggkommentar. Men folk blir ju besvikna av att se en fight avgöras på 15 sekunder. Dana har nog gett order till sin gullegris
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 08:47   #92
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du ska då alltid sänka efter dig KP , finns till 3.9 på 5d om någon annan är sugen
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:22   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ändrade mig och blev ett spel på Struve han såg vass ut!!
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 23:00   #94
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Jag tror på maia till dec @ 2.75, magny har inte grappling som fitch eller rory. U1.5 spelar jag på rondas match hon kommer ta ner när hon vill och avsluta, dra ut på lidandet är bara snack för att öka intresset. Parlay med soa/bigfoot u1.5
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-31, 08:03   #95
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha tillbaka i Sverige igen och även lite tid till att skriva här.

Ogiltigt spel-ID: 2744932


För Mig bör Jan vara en ännu större favorit här. Han är en bra fighter stabil topp 15 i LHW. Senast mötte han Jimi Manuwa och Jan förlorade men det var ändå ett steg i rätt riktning. Jan har en bra brottning och ordentlig kraft i sina slag och sparkar det såg vi om inte annat mot Ilir som han knockade med en spark mot levern. Han är stor och svår att ta ned.
Corey vann TUF för något år sedan men han har inte imponerat på mig, har sett att en del tycker hans brottning är bättre än Jans men det håller jag inte med om. Jag ser inte att Corey ska ha övertaget någonstans i denna fight. Jag tror inte att han lyckas få ned Jan och stående är han sämre. Corey förlorade senast mot Gian Villante via TKO och jag tycker att Jan är en ännu bättre fighter.

Enligt mig bör oddset på Jan vara runt 1.5
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 14:22   #96
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Jaha, dags igen

Vad tror du om Bader vs Evans?
För 2 år sedan hade Evans lekt hem segern, nu är väl läget inte riktigt likadant.
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 22:54   #97
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja dags igen

Som du säger för något år sedan hade jag garanterat tagit Evans, men nu är jag lite sugen på Bader, han har en winning streak och varit aktiv, Evans med skadeproblem och frågetecken, men inte bestämt mig ännu får se hur oddsen rör sig till imorgon.. Kan mycket väl bli ett spel på Evans om oddsen stiger tillräckligt
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 15:59   #98
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Håller med, fått 500kr riskfritt spel på Unibet men vet inte riktigt vill ha iaf runt 2ggr pengarna, hade spelat Henricks by dec till 2.00 men det går ju inte längre, har du något tips utöver Evans?
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 16:29   #99
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skulle också vilja ha 1.95-2 på Evans för spel dock lär man inte få det, utom live kanske dock.
Ja några spel har jag, lågoddsare dock, Yair som imponerat mycket på mig och Sergio Pettis har dessa som singlar men funderar även på att slänga ihop en dubbel till låg insats med dem.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 21:30   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har jag bestämt mig:

Ogiltigt spel-ID: 2821861


Pena är bra både stående och på mattan, Eye är bra stående inte så mycket mer. Jag tror Pena har tittat på kompisens Tates match och försöker köra på liknande gameplan, ta ned Eye på marken och hålla henne där, Pena har inte lika bra BJJ men hon bör kunna hålla Eye på mattan.
DC-Gus blir en jämn match och jag tror inte på tidigt avslut, DC komemr försöka brottas men hans BJJ hållen enligt mig inte jättehög klass så även om han får ned Gus tror jag inte han subbar honom elelr slår ut honom, för mig skriker denna fight domslut.

Ogiltigt spel-ID: 2821864


Yair har verkligen imponerat på mig enda seedan TUF latin america, han är en riktigt bra fighter som är snäppet bättre än Hooker, Hooker imponerade visserligen mot Hioki men japanen har inte alls varit bra i UFC

Ogiltigt spel-ID: 2821863


Northvutt är bara 19 år och grymt stående men inte helt ovan på marken heller, Trevino var överviktig och såg dålig ut på invägningen särskilt bra fighter är han inte heller..
Ruslan är en atletiskt tungviktare som har bra power och är en betydligt bättre fighter än Jordan, Jordan vinner bara mot obskyra fighters det är inte Ruslan

Senast redigerad av the chef den 2015-10-03 klockan 21:47.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 20:42   #101
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nehe om man skulle skriva lite om Daly spelet då nu nr poirier matchen ej blev av..

Ogiltigt spel-ID: 2860314


Almeida fick sitt kontrakt för att hon tog en match mot Lima på kort varsel. Annars hade hon inte varit i UFC, hon har inte mött någon särskilt bra fighter och är inte särskilt bra själv heller vilket vi fick se mot Lima där hon var helt borta.

Daly kommer ha ett stort stöd av hemmapubliken och såg faktiskt bra ut på invägningen, hon har haft svårt med vikten tidigare men idag såg hon som sagt vass ut. Jag ska inte låtsas attt Daly är en särskilt bra fighter heller hon har många svagheter, men hon är betydligt bättre än Almeida . Daly är den starkare och är hyfsat bra på marken, hon bör kunna hålla Almeida kvar på mattan och knipa en dec seger

Senast redigerad av the chef den 2015-10-24 klockan 20:52.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 18:28   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Täntkte ta att motivera med Rose spel som har sjunkit en del i odds men kanske klättrar en del innan start

Paige är ung och kommer att bli riktigt bra om några och säkerligen utmana om bältet, men än är hon inte där. Hon började med MMA som sjuttonåring och har alltså inte jättemycket erfarenhet men utvecklats relativt snabbt.

Rose har hållit på betydligt längre med kampsport och det syns, hon har bättre rörelse. Rose är bra stående men även på marken. Hon har även mött toppmotstånd både i TUF huset som inte syns på hennes record och innan. Hennes officiella record är 3-2 där hennes två förluster har kommit mot toppskiktet i divisionen.

Paige är tuff och presser hela tiden men hon är inte särskilt bra på något, slarviga nedtagningar och usel standup.

Rose bör ha god chans att vinna detta.

fortfarande ett bra odds, Rose bör vara favorit i denna match enligt mig
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 21:49   #103
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eller äh, n gala kvar på året vi kör den här också innan nytt kapitel av spelandet börjar..

Senast redigerad av the chef den 2015-12-13 klockan 13:28.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 18:57   #104
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var tänkt att förra posten skulle bli den sista i denna bok men ändrade mig och efter detta event får det vara slut. Så lite skit ska jag ha, men det får man ta måste ju få ändra sig också

Har ett tidigt spel till denna gala och det är Nate Diaz till 4.59 på pinnen, tror detta kommer sänkas ju närmare lördag vi kommer.

Diaz ser ut att vara i bra form, den bästa på länge faktiskt. Han har stått stilla i sin utveckling de senaste åren och inte imponerat. Han har helt enkelt inte hängt med i utvecklingen av sporten. Han har dock haft väldigt tufft motstånd i hans förluster. Han har ett bra stående lite stelt ibland men ändå bättre än Johnson och är bra på marken men mot bra brottare som håller honom på rygg brukar han få svårt. Dock tror jag inte Johnson kan göra detta.

Johnson har utvecklats sedan han var med i TUF väldigt brant till en början men har nu börjat att stagnera. Han "förlorade" senast mot Dariush, i mina ögon vann han men inte i domarnas. Hur som helst såg han inte imponerande ut i den matchen och tycker samma Johnson upp till Diaz matchen får han det svårt. Han har utvecklat sitt stående men har ingen riktig flow i sin boxning utan laddar upp sina slag med en del kraft och ingen vidare teknik, då har Diaz en renare boxning dock inte samma kraft i slagen.
Johnson har sin bakgrund i brottning men han använder den inte lika mycket som man tror. Han är dessutom inte som RDA som alltid ligger på en och pressar i bröstet och tar ned en gång på gång, RDA är Diaz senaste förlust.

Jag Ser Diaz ha en större chans att vinna här än vad oddsen föreslår, han ska absolut inte vara favorit men oddset bör ligga närmare 3 än över 4, det var ett tag sedan vi såg Diaz nästan prick 1 år och han har många matcher vilket märks. Så jag håller nere insatsen här till 1U
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 17:10   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Plockar även ö2.5 i ovanstående fight fanns till 1.74 när jag la ut det.
Tror inte att MJ kan avsluta Diaz samtidigt tror jag inte Diaz avslutar MJ heller. Jag tror Diaz boxar ut MJ och tar hem ett UD

Senast redigerad av the chef den 2015-12-15 klockan 17:16.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td