|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#331 |
|
England - Premier League
Birmingham vs Hull City Hull City under 0.5 @ 2.35 5/10 NB WIN England - Championship WBA -0.5 vs Middlesbrough @ 1.885 5/10 Pinnacle EDIT: Lägger till WBA Next Goal @ 1.80 5/10 WIN Final för eget, jag tror på spelen, men inte i den utsträckning att jag vill uppmana andra att rygga. Sparar därför egna rekar tills imorgon. BOL!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-17 klockan 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Har ryggat Hull liret! Ser bra ut I HT
|
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
|
|
|
|
#334 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
England - Premier League
Birmingham vs Hull City Hull City under 0.5 @ 2.35 5/10 NB WIN England - Championship WBA -0.5 vs Middlesbrough @ 1.885 5/10 Pinnacle WIN EDIT: Lägger till WBA Next Goal @ 1.80 5/10 WIN 3-0 och plus typ 13U bra start på dagen...
|
|
|
|
#336 |
|
Nytt BR Record
![]()
|
|
|
|
#337 |
|
Snyggt!
|
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Sweet
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#340 |
|
Holland - Eredivisie
Twente vs Feyenoord X2 @ 2.55 5/10 Expekt LOSS Har Twente nerverna att ta hem guldet idag? De lyckades inte förra matchen, idag på hemmaplan där de regerar starkt, Feyenoord är dock luriga, 10 raka bortamatcher utan förlust. Kanske Twente får panik varje gång högtalarna announcar att Ajax har gjort mål? Sverige - Allsvenskan IFK Goteborg vs Elfsborg @ 3.25 5/10 Pinnacle LOSS Sverige - Superettan Assyriska vs Norrköping DnB @ 2.81 5/10 NordicBet LOSS Assyriska enorma skadeproblem, Norrköping har öppnat piggt. Oddset för bra för att avstå. Kraftigt överodds, borde ligga på IFK egentligen. Elfsborg har kommit igång, Göteborg går fortsatt kräftgång. Belgien - Jupiler League Club Brugge vs Anderlecht Over 2.5 Goals @ 2.00 5/10 188Bet WIN Målglad historia lagen emellan, Anderlecht har varit ostabila defensivt sista tiden, 2.00 känns fint på över. EDIT: Ellos börjar bra med 0-1, sen ska idiotmålvakten dra på sig rött och nu 2-1. Känner ingen flow med spelen och har en helvetesnatt i ryggen så tar det lugnt resten av dagen... Nya tag kämpa på! 3-1 och nästan tyngsta dagen för egna spel sedan dagboksstart... Vissa spel sket sig på fitthåret, irriterande och synd och inga marginaler på min sida idag... Men men, dock fortfarande en bra bit plus och får ta nya tag nästa vecka...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-18 klockan 17:52. |
|
|
|
|
|
|
#341 |
|
England - Championship
Plymouth vs Newcastle @ 1.95 5/10 Expekt WIN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-20 klockan 11:23. |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Backat 40U på ett par dagar, var uppe på en ökning av 70%+ nu nere på 50%.
Allt jag rör failar, SharpsMLB, mina egna spel.... funderar på ett kortare break.... hur hanterar man bäst riktigt dåliga badstreaks? Kan tillägga att jag kört Sharps MLB som 10/10-bets senaste tiden, borde man dra ner den insatsen?, inte för det lär hända, men OM nästa tio spel failar är jag nere på +/- 0...
|
|
|
|
#343 |
|
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Jag hoppade på MLBn precisefter första förlusten och kört 10/100 vilket har varit lite surt. Jag kommer inte rygga dom mer just nu, och tänker bara köra egna spel. Ryggar har fan kostat galet.
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Ja en par dagars break brukar ju aldrig skada fatiskt, var lite i samma sits som du med tre raka minusdagar då inget satt men igår vände det med 9/10 satta spel. Så fort kan det ju vända också men har inte tagit i kapp tappet ännu dock.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
|