Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-30, 21:38   #181
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Sopigt av Veendam
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-30, 21:47   #182
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sopigt av Veendam
Ja usch, shit happens :(

Dagens Sammanfattning
Tråkig dag för spelen som postades i tråden, det blev dock plus ändå...

UEFA - Champions League
B Munchen vs Man Utd @ 2.35 5/10 Expekt LOSS

Holland - Jupiler League
Veendam -0.75 vs Omniworld @ 1.95 2/10 Pinnacle LOSS

RYGG
Persipura Jayapura vs Kashima
Over 4.5 goals @ 1.70 1.5/10 Betfair LOSS


Mycket rött, sorry lads!
När united tog ledningen blev jag mycket glad, blev mindre glad när det blev 1-1. Kom med ungefär 1½ minut kvar av matchen på att om jag spelade DnB till 2.04 på Betfair så kunde jag omöjligt förlora (borde tänkt på det tidigare). Tänkte att det inte var någon ide kanske med 1.5 minuter kvar men vad fan, det skadar väl ej, och så gör bayern 2-1, SWEET!

Bayern Munchen DnB vs Manchester United @ 2.04 5/10 Betfair WIN


Trots en USEL dag så räddade turen mig och gav +1.5U.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-31, 07:52   #183
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens Spel 31/3

Belgien - Pro League
Gent vs Anderlecht -0.5 AH @ 2.11 3/10 Pinnacle
Gillar den låga linan för Anderlecht som hur man än vänder och vrider på det är inne i en formtopp, jag tror inte att peaken kommer idag. Gent är bra, men Anderlecht är bättre. Orosmomentet är att de kanske nöjer sig med X, men jag har ju lovat att rida vågen ut och i vanliga fall ligger linan på -1.5 för 2.00, nu erbjuds -0.5 och det är taget!

Ryggar

Kaliakra vs Cherno More 2/10
Lokeren vs Cercle B -0.25 2/10
1/10 Djurgardens vs Brommapojkarna


En rygg slut för idag och det blev tyvärr en nitlott.

Chernomorets Pomorie vs Minyor Pernik 2/10 LOSS
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-31 klockan 17:06.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-31, 21:25   #184
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens Sammanfattning 31/3

Belgien - Pro League
Gent vs Anderlecht -0.5 AH @ 2.11 3/10 Pinnacle WIN

Ryggar

Kaliakra vs Cherno More 2/10 LOSS
Lokeren vs Cercle B -0.25 2/10 LOSS
1/10 Djurgardens vs Brommapojkarna LOSS


En rygg slut för idag och det blev tyvärr en nitlott.

Chernomorets Pomorie vs Minyor Pernik 2/10 LOSS

Livespel

Barcelona HT 2/10 LOSS


Dååålig dag, -5U i nuläget, om basketliret inatt sitter blir det -3.5, i annat fall -6.5.
Synd att avsluta en fin månad med en minusdag :(

Statistik Mars
Antal spel: 173
Vinster: 88
Förluster: 71
Push: 14
Träff%: 55
Medelodds: 2.09
ROI: 119.47
Netto + ttl: 68 Units (+34%)

Hur som helst en jävligt bra månad, jag har slappat lite med motiveringar sista tiden, blir ändring på det nu, det är när man känner sig säker i stolen man skiter ner sig.

Nya tag, nu gör vi april till en guldmånad!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-01, 07:54   #185
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Pissbasketen svek, landade på -6.5 U totalt igår då.
Har fullt upp i påsk så kommer hålla tillbaka lite med spelen, sen känns de ju dumt att spela hårt i gula tideer.... hoho
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-01, 08:16   #186
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
sen känns de ju dumt att spela hårt i gula tideer.... hoho
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-01, 14:56   #187
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
...............

hahahaha



Dagens lir 1/4 - No its not a joke!

Ryggar

GKS Belchatow vs Odra Wodzislaw

Brondby vs Silkeborg
Over 2.5 goals (SLUT: 2-2) WIN!

Koge vs Randers -0.5 (SLUT: 1-2) WIN


BOL!


samt lite basket från papak & companys eminenta baskettugg
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-01 klockan 17:10.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-01, 22:03   #188
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

GKS Belchatow vs Odra Wodzislaw SLUT (3-0)WIN

Brondby vs Silkeborg
Over 2.5 goals (SLUT: 2-2) WIN!

Koge vs Randers -0.5 (SLUT: 1-2) WIN

Behövligt efter gårdagen, basketen drog ner det lite men så låga insatser att det inte gör ngn större skada
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-02, 11:27   #189
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens Spel 2/4

Ryggar

Lokomotiv Plovdiv vs Pirin Blagoevg 1.5/10

Millwal -1 AH vs Brentford 2/10
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 10:27   #190
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Gick 1-1 igår och lite minus, men fint plus på Papaks basket.

Dagens Spel 3/4

Har slöat med motiveringar sista tiden, ändring nu då jag avviker från poängen med min dagbok för mycket annars. Håll i hatten grabbar nu kör vi.

Belgium - Pro League
Anderlecht -1 AH vs Club Brugge @ 2.430 4/10 Pinnacle

Spoiler:
Dags för Anderlecht att torska snart, jag har ridit hcp länge och slutar inte idag, trots bästa möjliga motstånd.

Anderlecht
Utslagna ur EL, leder ligan med god marginal, väldigt fin form senaste tiden och full trupp att battla med idag, hemmaplansfördelen väger även den tungt.

Senaste fem matcher (W-L-P): 5-0-0
Senaste fem matcher hemma: 4-1-0

Antal tvåmålssegrar senaste tio matcher: 7
Antal tvåmålssegrar senaste fem matcher: 5

Hemmastatistik overall sett över hela säsongen: 12-1-2

Snittar 2.2 mål framåt och 0.67 mål insläppta per match hemma.

Man skulle kunna tro att Anderlecht känner sig säkra nu och börjar slappa i och med att det är så överlägsna, deras coach verkar dock inte vara någon som tar ut en seger i förskott.

"It is clear that winning would bring us closer to winning that 30th title, but, as long as we are not mathematically sure, the title is not ours yet. Whether it can still go wrong? Of course it can... but the fact that football is unpredictable is the beauty of the game."

En coach som är bra på att motivera sina spelare, kombinerat med en bred trupp där alla vill ha en plats i laget gör att Anderlecht inte drar ner på tempot. Club Brugge är väldigt BRA motstånd men med Anderlechts nuvarande form (Belgiens motsvarighet till Ajax?) så är inte HCP vinst omöjligt. Värt att nämna är att Anderlecht har behållt alla tre pinnar de senaste fem matcherna där de har haft hemmaplansfördel mot Club Brugge.

Club Brugge
Ligger tvåa i ligan och är ett väldigt kvalificerat lag, dock hela 8 poäng bakom Anderlecht. Är urstarka på hemmaplan med 11-1-3 men inte lika heta i bortaspelet som ger statsen 7-4-4.

Senaste fem matcher: 3-0-2
Senaste fem bortamatcher: 1-0-4

Club Brugge slog Germinal Beerschot på bortagräs men har kryssat mot Sint Truiden, Gent och Zulte Waregem. Samtliga lag är bra, men de bjuder inte på samma motstånd som Anderlecht.

Snittar 1.87 mål på bortaplan och 1.4 mål insläppta per match.

Sammanfattning
Trots bra motstånd så tror jag på Anderlecht, visst spelar det lite roll att jag har "lovat" att rida vidare på Ander men med deras nuvarande form, skadefria trupp och hemmaplansfördel så ser jag inget problem med det. De har även sjukt bra statistik i sina matcher hemma mot just Club Brugge. Jag tycker oddset är i överkant, 2.40 för -1 är generöst med tanke på formen.

Pre-view från Anderlechts officiella sajt



Belgium - Pro League
KV Mechelen -0.5 AH vs Lokeren @ 1.85 4/10 Pinnacle

Spoiler:
Detta är ett bra spel, hade den tagen sedan igår och ser nu att Icash har rekat samma samt andra cappers som är bra på Belgisk fussball.

Mechelen
Ett helt ok lag i Belgiska, inget Anderlecht men landade på en sjundeplats (39 poäng).
Har hemmastats 8-4-2 sett över hela säsongen varav senaste fem hemma 3-1-1.

Mechelen ställder upp med följande trupp idag.
Wouter Biebauw, Biset Maxime Buyens Yoni, Destorme David Diabang Boubacar, Dunkovic Antun, Geudens Kevin Ghomsi Antonio, Julien Gorius, Jonas Ivens, Joachim Mununga, Aloys Nong, Koen Persoons, Olivier Renard, Giuseppe Rossini, Tom Soetaers, Romeo Van Dessel, Kenneth Van Goethem, how many Kenny.

De som fattas är: Xavier Chen (försvarare, ordinarie), Jeremy de Vrient (målvakt ej ordinarie), Abdul Yakuni (rotationsspelare mittfält).

Lite avbräck men ingen större fara.

Lokeren
Tog en imponerande vinst mot Cercle i förra matchen, dock på hemmaplan.
Det intressanta i detta spelet ligger egentligen inte i hemmalaget utan i Lokerens skadesituation och bortaspel.

Senaste fem bortamatcher (W-L-D): 0-5-0
Senaste tio bortamatcher: 0-10-0
Bortamatcher all season: 1-13-0

1-13-0, fattar ni hur dåligt det är? :P ...

Man snittar 0.57 mål framåt borta och 2.36 mål insläppta.

Sen så ska Lokeren även ha ett par pjäser borta idag.
Doll (försvarare, ordinarie)
Smajic (mittfältare, ordinarie)
Golan (anfallare, rotationsspelare)
De Pauw (anfallare, rotationsspelare)

Sammanfattning
Mechelen är ett hyfsat lag som är relativt starka på hemmaplan, Lokeren är ett mycket sämre lag (parkerade långt ner i ligan).
Lokeren har ett förfärligt bortaspel och idag saknas även en del tunga pjäser, 1.85 helt klart spelvärt.


Skottland - Third Division
Annan Atlethic vs Livingston @ 1.787 5/10 Pinnacle

Spoiler:
"Skottlands Anderlecht" gästar mittenlaget Annan Atlethic, spelar rak vinst till strax under 1.80 gånger pengarna.

Livingston
Leder ligan med god marginal, 13 poäng ner till tvåan East Stirlingshire.

Senaste fem matcher: 4-0-1 (W-L-D)
Senaste fem bortamatcher: 4-0-1
Bortastats overall hela säsongen: 9-3-3

Snittar 1.67 mål framåt och 0.67 mål insläppta.

Kommer idag med full trupp, bästa möjliga lag.

Annan Atlethic
Ligger på sjunde plats i ligan, hela 31 poäng bakom Livingston.

Senaste fem matcher: 1-3-1
Senaste fem hemma: 1-1-3
Hemmastats hela säsongen overall: 5-4-5

Failed to win in previous 4 home matches.
Latest 3 games ended in defeat.
Not won in the 4 most recent games.


Sammanfattning
Kort rek men spelar mycket på klasskillnaden här samt att Annan har tappat sista veckorna med tre raka förluster.
Idag kommer svårt motstånd på besök och även om tidigare möten har slutat med kryss så tror jag Livingston går hårt idag, med full trupp mönstrar man garanterat bästa laget. Livingston har endast gått mållösa från 3 matcher i år, Annan har misslyckats med att nära hela 11 gånger vilket är över 30% av samtliga matcher.
Oddset brukar vara lägre på Livingston, varför Pinnacle behåller detta oddset förstår jag inte. Raka är nere på 1.50'ish på vissa bookies och average ligger runt 1.60, här erbjuds nästan 1.80, taget!

FootyMAD's Match Pre-view
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-03 klockan 11:22.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 10:38   #191
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kommer rida vidare på Anderlecht jag med! Jobba!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 11:33   #192
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

ryggar belgiska dock raka spel samt livingston där jag kan tipsa att bet365 har 1,72 lär sjunka snart
imo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 11:35   #193
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Oj, Livingston som överlägset leder ligan snittar 1.67 mål per match? Vilken grisfotboll de måste ha i Skottland
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 11:41   #194
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Oj, Livingston som överlägset leder ligan snittar 1.67 mål per match? Vilken grisfotboll de måste ha i Skottland
På bortaplan ja, snittar 2.00 på hemmaplan, men visst, det är väl tredje divisionen av en anledning
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-03, 12:02   #195
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens spel 3/4

Sammanställer samtliga dagens egna + ryggar i ny post.

Method's picks

Belgium - Pro League
Anderlecht -1 AH vs Club Brugge @ 2.430 4/10 Pinnacle

Spoiler:
Dags för Anderlecht att torska snart, jag har ridit hcp länge och slutar inte idag, trots bästa möjliga motstånd.

Anderlecht
Utslagna ur EL, leder ligan med god marginal, väldigt fin form senaste tiden och full trupp att battla med idag, hemmaplansfördelen väger även den tungt.

Senaste fem matcher (W-L-P): 5-0-0
Senaste fem matcher hemma: 4-1-0

Antal tvåmålssegrar senaste tio matcher: 7
Antal tvåmålssegrar senaste fem matcher: 5

Hemmastatistik overall sett över hela säsongen: 12-1-2

Snittar 2.2 mål framåt och 0.67 mål insläppta per match hemma.

Man skulle kunna tro att Anderlecht känner sig säkra nu och börjar slappa i och med att det är så överlägsna, deras coach verkar dock inte vara någon som tar ut en seger i förskott.

"It is clear that winning would bring us closer to winning that 30th title, but, as long as we are not mathematically sure, the title is not ours yet. Whether it can still go wrong? Of course it can... but the fact that football is unpredictable is the beauty of the game."

En coach som är bra på att motivera sina spelare, kombinerat med en bred trupp där alla vill ha en plats i laget gör att Anderlecht inte drar ner på tempot. Club Brugge är väldigt BRA motstånd men med Anderlechts nuvarande form (Belgiens motsvarighet till Ajax?) så är inte HCP vinst omöjligt. Värt att nämna är att Anderlecht har behållt alla tre pinnar de senaste fem matcherna där de har haft hemmaplansfördel mot Club Brugge.

Club Brugge
Ligger tvåa i ligan och är ett väldigt kvalificerat lag, dock hela 8 poäng bakom Anderlecht. Är urstarka på hemmaplan med 11-1-3 men inte lika heta i bortaspelet som ger statsen 7-4-4.

Senaste fem matcher: 3-0-2
Senaste fem bortamatcher: 1-0-4

Club Brugge slog Germinal Beerschot på bortagräs men har kryssat mot Sint Truiden, Gent och Zulte Waregem. Samtliga lag är bra, men de bjuder inte på samma motstånd som Anderlecht.

Snittar 1.87 mål på bortaplan och 1.4 mål insläppta per match.

Sammanfattning
Trots bra motstånd så tror jag på Anderlecht, visst spelar det lite roll att jag har "lovat" att rida vidare på Ander men med deras nuvarande form, skadefria trupp och hemmaplansfördel så ser jag inget problem med det. De har även sjukt bra statistik i sina matcher hemma mot just Club Brugge. Jag tycker oddset är i överkant, 2.40 för -1 är generöst med tanke på formen.

Pre-view från Anderlechts officiella sajt



Belgium - Pro League
KV Mechelen -0.5 AH vs Lokeren @ 1.85 4/10 Pinnacle

Spoiler:
Detta är ett bra spel, hade den tagen sedan igår och ser nu att Icash har rekat samma samt andra cappers som är bra på Belgisk fussball.

Mechelen
Ett helt ok lag i Belgiska, inget Anderlecht men landade på en sjundeplats (39 poäng).
Har hemmastats 8-4-2 sett över hela säsongen varav senaste fem hemma 3-1-1.

Mechelen ställder upp med följande trupp idag.
Wouter Biebauw, Biset Maxime Buyens Yoni, Destorme David Diabang Boubacar, Dunkovic Antun, Geudens Kevin Ghomsi Antonio, Julien Gorius, Jonas Ivens, Joachim Mununga, Aloys Nong, Koen Persoons, Olivier Renard, Giuseppe Rossini, Tom Soetaers, Romeo Van Dessel, Kenneth Van Goethem, how many Kenny.

De som fattas är: Xavier Chen (försvarare, ordinarie), Jeremy de Vrient (målvakt ej ordinarie), Abdul Yakuni (rotationsspelare mittfält).

Lite avbräck men ingen större fara.

Lokeren
Tog en imponerande vinst mot Cercle i förra matchen, dock på hemmaplan.
Det intressanta i detta spelet ligger egentligen inte i hemmalaget utan i Lokerens skadesituation och bortaspel.

Senaste fem bortamatcher (W-L-D): 0-5-0
Senaste tio bortamatcher: 0-10-0
Bortamatcher all season: 1-13-0

1-13-0, fattar ni hur dåligt det är? :P ...

Man snittar 0.57 mål framåt borta och 2.36 mål insläppta.

Sen så ska Lokeren även ha ett par pjäser borta idag.
Doll (försvarare, ordinarie)
Smajic (mittfältare, ordinarie)
Golan (anfallare, rotationsspelare)
De Pauw (anfallare, rotationsspelare)

Sammanfattning
Mechelen är ett hyfsat lag som är relativt starka på hemmaplan, Lokeren är ett mycket sämre lag (parkerade långt ner i ligan).
Lokeren har ett förfärligt bortaspel och idag saknas även en del tunga pjäser, 1.85 helt klart spelvärt.


Skottland - Third Division
Annan Atlethic vs Livingston @ 1.787 5/10 Pinnacle

Spoiler:
"Skottlands Anderlecht" gästar mittenlaget Annan Atlethic, spelar rak vinst till strax under 1.80 gånger pengarna.

Livingston
Leder ligan med god marginal, 13 poäng ner till tvåan East Stirlingshire.

Senaste fem matcher: 4-0-1 (W-L-D)
Senaste fem bortamatcher: 4-0-1
Bortastats overall hela säsongen: 9-3-3

Snittar 1.67 mål framåt och 0.67 mål insläppta.

Kommer idag med full trupp, bästa möjliga lag.

Annan Atlethic
Ligger på sjunde plats i ligan, hela 31 poäng bakom Livingston.

Senaste fem matcher: 1-3-1
Senaste fem hemma: 1-1-3
Hemmastats hela säsongen overall: 5-4-5

Failed to win in previous 4 home matches.
Latest 3 games ended in defeat.
Not won in the 4 most recent games.


Sammanfattning
Kort rek men spelar mycket på klasskillnaden här samt att Annan har tappat sista veckorna med tre raka förluster.
Idag kommer svårt motstånd på besök och även om tidigare möten har slutat med kryss så tror jag Livingston går hårt idag, med full trupp mönstrar man garanterat bästa laget. Livingston har endast gått mållösa från 3 matcher i år, Annan har misslyckats med att nära hela 11 gånger vilket är över 30% av samtliga matcher.
Oddset brukar vara lägre på Livingston, varför Pinnacle behåller detta oddset förstår jag inte. Raka är nere på 1.50'ish på vissa bookies och average ligger runt 1.60, här erbjuds nästan 1.80, taget!

FootyMAD's Match Pre-view



Ryggar

Roda JC HT vs RKC Waaljwjiik @ 1.84 2/10 Betfair

Hapoel Jerusalem vs Hapoel Kfar Saba @ 3.50 1/10 Bet365

Chernomorets B vs Levski Sofia X2 @ 1.75 1.5/10 NordicBet


Sex spel, total insats 17.5U snittodds 2.19.

BOL och njut av påsken grabbar och flickor!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td