Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-21, 12:18   #676
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lordagen blev den djupdykning som jag befarade var pa vag. Oturligt i vissa spel kan jag tycka (bl.a. Johnson och Wofford) men ett stort tapp oavsett. Bada NBA-spelen gick in, vilket ar en ganska klen trost.

Ett par spel kvar till hundra-strecket (bada sheeten tillsammans) och totalt ligger vi pa 14% vilket inte ar fy skam. Jag hoppas denna veckan blir stabil och att det inte tappas for manga procent under de nasta 50 spelen. BOL.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 16:37   #677
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Skönt med livstecken i spreadsheetet! (Men måste du välja så svängiga och nerviga cricketmatcher??)
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 17:37   #678
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Calatan Visa inlägg
Skönt med livstecken i spreadsheetet! (Men måste du välja så svängiga och nerviga cricketmatcher??)
Ja, vänner till dagboken får ursäkta den låga aktiviteten mot slutet. Internettillgången har varit knapp och jag har haft stora problem med Skrill (senaste överföringen försvann pengar i fyra dagar). Ska iväg en svängom till Kuba nästa vecka och misstänker att internet kommer vara skakigt åtminstone till en början.

Cricket är alltid svängigt, det är det som är charmen

Oman idag.. Ojojoj säger jag bara. Fantastiskt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Calatan (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-10, 16:25   #679
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sparkar liv i denna tråd, mest för att hålla mig själv ärlig och kanske ge lite motiveringar o dylikt under de närmaste månaderna.

Kommer främst bli japansk och amerikansk baseboll, cricket (av alla sorter), och lite golf.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10), holsso10 (+10), packit (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 12:28   #680
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Kul att se att du är tillbaka här igen! Var håller du hus någonstans nu för tiden?

Har mer och mer börjat satsa på golfspel nu det senaste så ska bli kul att se vad du har för tankar inför tävlingarna!

Något spel på gång inför helgen RBC Heritage?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 18:51   #681
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Kul att se att du är tillbaka här igen! Var håller du hus någonstans nu för tiden?

Har mer och mer börjat satsa på golfspel nu det senaste så ska bli kul att se vad du har för tankar inför tävlingarna!

Något spel på gång inför helgen RBC Heritage?
Arkansas. Vi får se hur länge till men kommer försöka vara kvar i Amerika (syd eller nord)..

Ja, golf är kul. Brukar främst spela H2H på singel-rundor. Ska gå igenom första dagen ikväll, får se vilka matchups de erbjuder. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 19:51   #682
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Coolt!

Jag har plockat Poulter mot Casey i första rundan, 2.32 om jag minns rätt.

Kort bana passar Poulter och hans Medinah-putter har varit glödhet, framförallt i Houston Open för 2 veckor sedan. Casey var bra på Augusta, men historiskt har inte Augusta betytt så mycket för RBC Heritage
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td