Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-20, 08:28   #526
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det finns godbitar överallt! Tråden som sirlarsson tog upp är också lite komisk (en klassiker):
https://www.flashback.org/t463054

Annars börjar tiden närma sig Blåkulla och alla vet vad för fordon vi behöver för att komma dit. Som tur är delar Usain Bolt och Elephant Man ut kvastar till alla:
http://www.youtube.com/watch?v=7dEr079HJbw
(ja, det är mitt måttligt diskreta sätt att säga att det går bra nu)

Söndag i Japan betyder aces. Mest intressant tycker jag var att Maeda (vars hälsa/form varit ett frågetecken) åkte som 1.35-fav på en riktig smäll mot BayStars. Jag undrar om asien kommer fortsätta ge honom lika mycket respekt framöver. Förövrigt så fanns ett av spelen till högre odds än jag rekade/spelade innan matchstart, vilket än en gång visar att det går att rygga även den japanska basebollen med lite tålamod.

Jag har Mohali att vinna i dagens IPL-match, även där kan nog bättre odds finnas närmare matchstart. Ska gå igenom golfens sista runda snart också. Tills dess, BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 15:41   #527
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Samtliga IPL-matcher den här säsongen visas gratis på youtube, courtesy of India Times:
http://www.youtube.com/user/indiatimes
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 19:53   #528
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Punjab satt fint tillslut. Tack!

Såg att dom tog 27p i 18:e inningen


smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 21:25   #529
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Punjab satt fint tillslut. Tack!

Såg att dom tog 27p i 18:e inningen


Ja, det var en bra forcering mot slutet. RR och KXIP är två helt skilda lag när det gäller spelfilosofi, KXIP är all-out offensiv. Dock var jag mer än lite orolig när de första två outsen kom tidigt men Maxwell lyfte laget ännu en gång. Han är en så komplett slagman att man nästan tappar hakan. Ska se om jag kan hitta en video imorgon. Hatten av även för Miller som avslutar på ett mycket imponerande sätt (4 sexor i en over).

Även båda golfspelen satt under fjärde rundan så en grön dag i sheetet.

Uppehåll i Japan som vanligt på måndagar, jag återkommer senare i veckan. BOL allihopa!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), henke111 (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-20, 21:33   #530
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

"Jag vet hur det fungerar, är fullt medveten om att jag förlorara mina pengar om nu Brasilien hade förlorat (vilket iof inte är möjligt med 2-0 i halvtid).
Jag kan inget om fotboll så innan matchen vet jag inte vem som vinner men det här nya dem börjat med nu, att man kan tipsa under match, lär ju vara busenkelt. Jag är iaf nöjd hittils för dem vann inte bara med 2-0 utan 4-0 När spelar brasilen nästa gång? Efter måndag hoppas jag Det här med att satsa hela lönen skulle jag aldrig gjort om det stått 0-0 eller kanske 1-0 till brasilien men med 2-0 var det säkert, kolla bara på oddset som var 1.03. Jag tycker iaf det verkar säkert att satsa på sådana här självklara vinster. Bra erfarenhet hittils iaf, blir nästa 2 extra öl på krogen för 42 spänn."

Detta är helt otroligt festligt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-21, 07:54   #531
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
"Jag vet hur det fungerar, är fullt medveten om att jag förlorara mina pengar om nu Brasilien hade förlorat (vilket iof inte är möjligt med 2-0 i halvtid).
Jag kan inget om fotboll så innan matchen vet jag inte vem som vinner men det här nya dem börjat med nu, att man kan tipsa under match, lär ju vara busenkelt. Jag är iaf nöjd hittils för dem vann inte bara med 2-0 utan 4-0 När spelar brasilen nästa gång? Efter måndag hoppas jag Det här med att satsa hela lönen skulle jag aldrig gjort om det stått 0-0 eller kanske 1-0 till brasilien men med 2-0 var det säkert, kolla bara på oddset som var 1.03. Jag tycker iaf det verkar säkert att satsa på sådana här självklara vinster. Bra erfarenhet hittils iaf, blir nästa 2 extra öl på krogen för 42 spänn."

Detta är helt otroligt festligt
Kul tråd, tyvärr verkar det som den käre Pilen drev med alla. Fantastisk komiker dock.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-21, 10:18   #532
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite highlights från gårdagens IPL-match. Maxwells monsterinsats:
https://www.youtube.com/watch?v=RQ8UFX8DNxk
(även den vackra ägarinnan till KXIP syns till, Preity Zinta)

Sen har vi Millers fantastiska 18:e over som smak tog upp tidigare:
https://www.youtube.com/watch?v=8lXiXf5LopQ
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 09:05   #533
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha, kanske borde skriva i Wagners gnälltrå.. jag menar anekdoter, men men. Sitter på ett SJ-tåg på väg upp till Stockholm och tågets wifi fungerar ej. Skälet till att jag valde tåg istället för flyg var så kag skulle kunna jobba lite på vägen upp. Så istället blir det nästan sex timmar av sorgligt stirrande ut genom fönstret. Och lite mobilsurf för att logga in och klaga på Sharps. Dagens i-landsproblem må tyckas men ändock djävulskt irriterande. Om jag någonsin vinner några pengar på spelandet vet jag inte ens om jag vill betala skatt som går till SJ.

Hann slänga upp ett par Japan-spel innan jag gick på helvetetståget, om inget annat blir det nog även lir i morgondagens omgång. BOL.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 10:08   #534
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förövrigt.. Arre08 (och alla andra Göteborgare), vad är det för jävla skitstad ni bor i där det kostar 10 spänn att pissa på Centralstationen? Eller är detta ett storstadsfenomen?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 10:28   #535
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Jaha, kanske borde skriva i Wagners gnälltrå.. jag menar anekdoter, men men. Sitter på ett SJ-tåg på väg upp till Stockholm och tågets wifi fungerar ej. Skälet till att jag valde tåg istället för flyg var så kag skulle kunna jobba lite på vägen upp. Så istället blir det nästan sex timmar av sorgligt stirrande ut genom fönstret. Och lite mobilsurf för att logga in och klaga på Sharps. Dagens i-landsproblem må tyckas men ändock djävulskt irriterande. Om jag någonsin vinner några pengar på spelandet vet jag inte ens om jag vill betala skatt som går till SJ.

Hann slänga upp ett par Japan-spel innan jag gick på helvetetståget, om inget annat blir det nog även lir i morgondagens omgång. BOL.
Helt allvarligt. Du väljer alltså SJ och tror att något ska fungera? Antingen fick du ett monsterodds eller så var det helt enkelt ett skitdåligt spel ;-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 22:39   #536
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Än verkar han hålla modet uppe.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+3)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 10:30   #537
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Tittar bara in och ryggdunkar lite!
Grymt bra jobbat med dagboken och spreadsheet. Du har kämpat på länge med fina resultat och framförallt låsta spel. Helt klart ett föredöme för hur man ska reka. Tror det är väldigt många som haft stor nytta av dina spel men som ändå inte bemödar sig med att tacka. Nu har jag personligen inte varit någon höjdare på att rygga dina spel men det är fortfarande trevligt att kika in i dagboken och spreadsheetnnågon gång och se vad du pysslar med.

Lycka till i fortsättningen!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), dae1337 (+10)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 17:04   #538
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Grnvit, jag gör mitt bästa. Någon måste ju bevisa för gamlingarna att det fortfarande går att vinna riktiga pengar på spel trots att det inte skiljer 50 punkter mellan öppnings- och stängningsodds på en coinflip.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+50), Shell Peppe (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:58   #539
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Tack Grnvit, jag gör mitt bästa. Någon måste ju bevisa för gamlingarna att det fortfarande går att vinna riktiga pengar på spel trots att det inte skiljer 50 punkter mellan öppnings- och stängningsodds på en coinflip.
Du tänker på det glada 90-talet, när jag nästan var ensam om dator, och man kunde gallra bort odds under 2,50 när riktmärket hade 2,00?

Ja just den räkmackan varade inte så många år. I exemplet så låg kanske sanningen mitt emellan och då var det bra med lite marginal. När det här med ROI blev viktigare än pengar på banken, för vissa, så tog jag en regnig dag och gick igenom alla gamla räkenskaper hos Centrebet. Jag hade inte spelat där på flera år men allt fanns ju kvar. Vill minnas att jag hamnade på 110-112%, vilket var mindre än jag räknat med, och stöder tesen att sanningen låg mitt emellan.

Var säkert högre dom första åren men det kan kvitta nu. En gång blev jag misstänksam mot Ladbrokes, som man trott varit en guldkalv, och det visade sig stämma. Under några år och olika konton hade jag bara plockat in 100 K. Vilket sett till omsättningen får betecknas som felräkningspengar. Utan galna bandyodds i tidernas begynnelse hade vi hamnat på fetback. Men alla spel räknas ju som bekant.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+25), SlimCharles (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 09:48   #540
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kaviatar (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td