Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-11, 15:33   #61
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ytterligare en skäligen medioker natt. Plus gick vi i alla fall. Fick en hel del samtal om uppdateringen som aldrig dök upp under gårdagen. Sanningen är väl den att jag inte visste vad jag skulle skriva - fick panik och stängde igen datorn. Värt ett försök? Oja.

2014-04-11 00:05NHLNew York Rangers vs Buffalo Sabres -1.5 FT+OT 2 1.962

2014-04-11 00:35NHLMontreal Canadiens vs New York Islanders -0.5 FT 3 1.769

2014-04-11 01:05NHLNashville Predators vs Phoenix Coyotes UNDER U 5.5 FT 2 1.710

2014-04-11 02:35NHLEdmonton Oilers vs Los Angeles Kings -0.5 FT 2 2.130

2014-04-11 04:05NHLVancouver Canucks vs Colorado Avalanche 2 ML 3 1.909


Dyker väl upp ett par spel idag i alla fall, med eller utan motivering. Sitter och smuttar i mig min dagliga dos koffein. Som en aristokrat. Eller bara någon som gillar kaffe. Spelar nog inte så stor roll vilket.

Juste, Shanahan hoppar över till Leafs. I den dagliga bristen (trots helg) på energi så citerar jag istället.

"Brendan Shanahan is the new president and alternate governor of the Toronto Maple Leafs, the team announced Friday morning. He will assume his new duties immediately, but will be formally introduced during a press conference Monday in Toronto.

Shanahan had been with the NHL since 2009, most recently serving as NHL Senior Vice President, Player Safety and Hockey Operations. He joins the Maple Leafs to oversee all team operations, according to a release from the club.

This season, the Maple Leafs appeared headed for a second straight trip to the Stanley Cup Playoffs, but an eight-game losing streak which began in mid-March severely hurt their chances. Toronto was eliminated on Tuesday, when it lost 3-0 to the Tampa Bay Lightning, and has made the playoffs once in the past nine seasons. The Maple Leafs finish the 2013-14 season with a road game against the Ottawa Senators on Saturday.


Shanahan, 45, earned three Stanley Cup Championships with the Detroit Red Wings as well as gold medals with Team Canada at the 1994 World Championships, the 2002 Winter Olympics and the 1991 Canada Cup. He scored 656 goals in his career and is the only player in NHL history with more than 600 goals and 2,000 penalty minutes in a career. Shanahan was inducted into the Hockey Hall of Fame on July 9, 2013.

He retired in November 2009 and joined the NHL the next month as vice president of hockey and business development.
"

Intressant? Mycket.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-11 klockan 15:34.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 17:45   #62
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej WizardofAhhs det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?


Skrattade faktiskt åt detta. Som att jag skulle bidra med något. Möjligt att jag lyckas lura av någon tid när de tror att jag skriver något intressant här. För det gör jag nämligen inte. Halva nöjet är ju faktiskt att någon ensam stackare sitter och plöjer igenom min tråd. Skämt åsido. Det är väl trevligt ändå. Sharps är trevligt, i allmänhet (observera i allmänhet). Det gnatas en del dock. Tämligen stelt egentligen.

I alla fall. Det är så fruktansvärt tråkigt att skriva om vad min intuition säger mig. Vi har idag tre möten framför oss. Jag kan på rak arm säga att jag kommer lägga ungefär lika många spel. Det är den ledtråd ni får gå på. Vilka spel det rör sig om kan ni ju typ singla slant om eller nåt.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td