Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-28, 22:02   #61
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Ja, dem satt där dem skulle. Tyvärr blir Steaua - Astra en besvikelse, har en sjukt obekväm tendens att lyckas hitta den där matchen i mängden som råkar gå under.. Astras försvarsspel har ju varit under all kritik fram tills idag då man istället gör en perfekt match i defensiven. Samtidigt gör Steaua en bedrövlig offensiv insats och hela dagen känns ljummen då jag hade flera fina vinster som berodde på ett överspel i den här matchen.
Det är bara att kämpa på! Du är ju på rätt väg

Kan vi inte få se en del mål i Stoke- Newcastle imorgon?
Palermo-Lazio känns också intressant...
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 14:29   #62
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Tänkte bara skriva och tacka för en bra tråd, jag har följt några av dina tips utan att skriva något. Gillar dina grundliga motiveringar och även om resultaten varit varierande så tror jag på ditt koncept! Holland och Englandsspelen igår satt ju säkert!
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 15:01   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkel Visa inlägg
Det är bara att kämpa på! Du är ju på rätt väg

Kan vi inte få se en del mål i Stoke- Newcastle imorgon?
Palermo-Lazio känns också intressant...
Stoke har ju haft lite krångel i offensiven, samtidigt som Newcastle nog väldigt gärna vill få med sig en poäng där.. Jag vet inte jag, känns hugget som stucket

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Tänkte bara skriva och tacka för en bra tråd, jag har följt några av dina tips utan att skriva något. Gillar dina grundliga motiveringar och även om resultaten varit varierande så tror jag på ditt koncept! Holland och Englandsspelen igår satt ju säkert!
Tackar tackar! Ja, det har som sagt gått bra en period nu, tyvärr verkar det gå lite troll i mina all-in spel ;-) Men å andra sidan är jag bara 13 matcher in och går jag igenom mina motiveringar så har jag inte ångrat något spel än så länge.

Torftigt utbud idag tyvärr, ska se om jag kan hitta ngt av värde. Gillar överspelet med hörnorna (över 10,5 hörnor uppe i Sundsvall till 1.87) som finns på rekat. Annars känns ju HBK som en vinnare men jag rör då inget bortalag i allsvenskan till ... ja 1.70... Speciellt inte HBK :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 15:25   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sugen på överspelet på Sicilien. Har inte sett något av lagen men vad jag läst mig till så har Lazio helt enkelt inte gjort mål på chanserna i säsongsupptakten och därför ligger man där man ligger.

Palermo å sin sida har fortfarande inte gått mållösa, men har ej heller hållit nollan än i år. 2 av 4 matcher har gått över. Senast spelade man en galen 3-3 match borta emot Napoli, stark pinne där trots dubbla underlägen.

Lazio har varit det bättre laget enligt rapporter i dem 2 senaste matcherna trots 0 mål framåt och 2 förluster. Det enda som verkar ha saknats har varit målen; senast sköt man 22 skott, men bara 4 träffade mål! Man dominerade stort emot Udinese, som ändå är ett förmodat mittenlag. 71-29 bollinnehav för att nämna lite statistik Matchen innan det var man också bättre i stort sett hela matchen, borta emot Genoa. Fick De Vrij utvisad i 85e och släppte in 1-0 i 87e. Vann skotten med med bred marginal, 7-3 hörnor etc.

Det har alltså inte saknats lägen att vinna på, man har bara inte satt dit dem.

Saknar dock Genteletti som är viktig för defensiven (dock bra för spelet).

Bägge lagen, speciellt Lazio med Europa krav på sig, måste gå för 3 poäng idag, och bägge lagen svagaste punkt har hittills varit defensiven då Palermo släppt in mål i 4 av 4 och Lazio i 3 av 4.

Man ställer dessutom upp offensivt "på papperet", där bägge lagen spelar med 3 offensiva pjäser i något av ett 3-4-1-2 (Palermo) och 4-3-3 (Lazio).

2 lag som behöver gå för en 3a idag, känns som att den här matchen har alla möjligheter att gå över. Avvaktar lite men det kan gömma sig ett all-in drag här..

Pinnen erbjuder iaf halva insatsen tillbaka vid 2 mål (2.25] @ nästan jämnt skägg, 1.99, det är minst 4 uts av 5 det
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 16:52   #65
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med, gillar också dagboken. Uppfriskande med någon som spelar sportspel och faktiskt motiverar sina spel. Mer sånt och Sharps skulle vara roligare!

Ett litet önskemål bara (i-landsproblem), sätt gärna ditt sheet under ditt namn så blir det lättare att se vad du har spelat. Sen får du gärna klistra in varje spel i dagboken så det är enklare att rygga, så här:

2014-09-29 21:00Serie APalermo vs Lazio ÖVER Ö 2.25 FT 1 2.010


Tack på förhand och lycka till i fortsättningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+3), Kekec (+5)

Senast redigerad av BroderH den 2014-09-30 klockan 11:23.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 17:51   #66
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Tack för en fin writeup
Vad tror du om bägge lagen att göra mål i Palermo-matchen?
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 18:02   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Håller med, gillar också dagboken. Uppfriskande med någon som spelar sportspel och faktiskt motiverar sina spel. Mer sånt och Sharps skulle vara roligare!

Ett litet önskemål bara (i-landsproblem), sätt gärna ditt sheet under ditt namn så blir det lättare att se vad du har spelat. Sen får du gärna klistra in varje spel i dagboken så det är enklare att rygga, så här:

2014-09-29 21:00Serie APalermo vs Lazio ÖVER Ö 2.25 FT 1 2.010


Tack på förhand och lycka till i fortsättningen.
Jag ska försöka Sitter ofta via mobilen, därav mitt ganska monotoma ramblande emellanåt Och tack!

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Tack för en fin writeup
Vad tror du om bägge lagen att göra mål i Palermo-matchen?
Absolut, thinking out loud, kul att få igång en diskussion Jag tror den har alla möjligheter att gå in, väldigt intressant att den klättrar upp emot 2 gånger pengarna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 19:12   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har svårt att bestämma mig idag tyvärr :-/ det betyder med andra ord no play, även om jag är förtjust i överspelet så stannar den på mållinjen. Även blgm (samma match; Parma - Lazio) blir en 4/5a och hamnar precis utanför. Däremot plockar jag redan nu Chelsea -1 (AH) till på lördag efter en (som vanligt) eminent rek av Polsater (aka Nokkan) här: http://www.rekatochklart.com/rekar/27731/ .

Vet att många skyr rekat som pesten men är man källkritisk så finns där guld att hitta, Nokkan, poldan och LelleSandahl har ofta väldigt bra tankar och idéer.

PS. Vet inte hur admins ser på länkande i dagböcker till andra spelsidor, säg gärna till om jag inte får det annars fortsätter jag :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 10:35   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det lossnade för Lazio igår ni :-) överspelet satt som ett smäck men tyvärr blev det bara miniplus då blgm uteblev :-) lite intressant läsning för idag: http://www.betshoot.com/97947-Shamro...D-betting-tips med det i åtanke plockar jag UCD +2 till 1.99 på Marathonbet, dock ej som All in drag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 13:11   #70
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Motivering kmr sen. Dagens All in drag: wexford -1,5 @ 2.25 mobilbet.com under fliken wexford att vinna med 2 mål eller fler.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 15:45   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Motivering kmr sen. Dagens All in drag: wexford -1,5 @ 2.25 mobilbet.com under fliken wexford att vinna med 2 mål eller fler.
Här har ni motivering.. Börjar med vad Finn Harps tränare Ollie Horgan sa om dagens möte:

“Tuesday’s game is not what we would want, of all weeks, this week,” said Horgan. “Basically it means that lads miss a night’s sleep on Tuesday night, having played against one of the fittest and strongest sides in our Division down there and then try and recover for Sunday.

“Our squad will be very light travelling on Tuesday,” he continued. “With suspensions, work commitments and injuries, we will have up to eight players unavailable. We would have preferred to play this game the midweek after the cup game but wasn’t to be.”

Man har alltså en mycket viktigare cup match i helgen som kommer, där allt krut kommer att läggas, var så säkra. I ligan har man inget att hämta, då man ligger 15 poäng utanför kvalet med 2 omgångar kvar. Wexford å sin sida åkte ur cupen (emot just Finn Harps, vilket kommer ge oss ett revanchsuget hemmalag) och har bara ligan kvar att spela i år. Man har faktiskt en teorietisk, om än ack så liten, chans att nå kval, 5 poäng upp till Galway. Chansen blir dock ett par procent bättre om man ser till det kvarvarande schemat: lagen möts i sista omgången, och innan det ska Galway åka till en annan stentuff arena och möta ligan 2an Shelbourne, så nog finns det hopp allt!

Formen är god hos hemmalaget med 2-2-1 dem senaste 5 matcherna, och 2 raka handikapp vinster emot Shamrock 2och Waterford. Man har dessutom gjort 2 mål eller fler i 4 raka matcher så målformen är god även den.

Finns Harps form i ligan är på nedåtgående, 2 vinster och 3 förluster dem senaste 5. Man är naturligtvis inte 100 % fokuserade i ligan heller då man ju har cupen att tänka på och idag kommer det att göra sig mer tydligt än tidigare då man har ett stormöte emot St. Patricks (största matchen i hela karriären för många av spelarna) nu i helgen (5/10). Man har dessutom matchat flitigt, 5e matchen på 16 dagar, en match var 3e dag i princip, så kan tänkas att truppen är lite sliten med. Det bekräftas ju även med tränarens ord ovan.

13 matcher, 7 vinster hemma har Wexford, som gjort 21 mål och släppt in 16 hemma. Finn Harps har beskedliga 4-4-5 borta, med 2 raka förluster (3-0 emot 3e placerade Galway och 1-0 emot jätte jumbon Cobh Ramblers) så man är dessutom mållösa i sina 2 senaste bortamatcher.

Passande uppgift för ett hemmalag i bra form som bara har ligan kvar att spela i!

Det fina i kråksången är dessutom att Mobilbet gjort som nya bolag brukar göra och har massor med marknader som man inte riktigt har koll på; marathonbet och pinnacle sätter handikappet (-1,5) strax under 2, alla bolag som hade över 2 har låst sitt spel på matchen och mobilbet själva har satt HCP oddset på 1.89. Men dem har satt Wexford Youths vinner med 2 mål eller fler på 2.25! Alltså nästan 0.4 mer än vad dem själva värderat handikappet till! Givet all-in lir!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+5), kusagwa (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-30 klockan 15:51.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 15:53   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur länkar man in spelen i texten som du gjort BroderH ?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 17:42   #73
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Hur länkar man in spelen i texten som du gjort BroderH ?
Klicka bredvid namnen på lagen, välj "BB-kod" så kommer den upp precis ovanför spreadsheetet, sen är det bara att klistra in det har jag för mig

["spel"]2172143[/"spel"]

Sådär fast utan alla ""
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 17:46   #74
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2230901

Sådär...?
Japp! Sådär!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 17:50   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

0-1 i HT till Bayern. Svängdörrar åt bägge håll känns det som, CSKA har haft 2 lägen som skall vara mål, Bayern har haft minst lika många plus målet.. Överspelet ger 1.78 på Marathonbet och det är tammetusen nästan ett all-in drag det. Nöjer mig dock med 4 uts då det är ett livespel, har svårt att sätta all in då
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td