Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-30, 18:54   #76
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man kan ju även sätta sig på planet med ena foten å bara passa runt i 45 minuter.. Pep Guardiola, fotbollsmördare .
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-30, 19:00   #77
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det var dåligt av Bayern.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 14:13   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

All in liret idag blir Malmö - Olympiakos över 2,25 @ 1.89 på pinnen, motivering kommer!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 15:35   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
All in liret idag blir Malmö - Olympiakos över 2,25 @ 1.89 på pinnen, motivering kommer!
Okay, såhär tänker jag.

Hareide har inte stuckit under stol med att Olympiakos är laget att slå om man ska kunna ta den där 3e platsen som betyder EL slutspel. Efter att man hedersamt förlorat (siffror i underkant dock emot ett lojt Juve) med 0-2 i Turin är man nu dessutom 3 poäng efter "laget att slå" då Olympiakos halvskrällde hemma emot starka A. Madrid hemma och vann med 3-2. Det betyder att om Malmö tappar poäng idag så måste man med allra största sannolikhet slå antingen Juve eller Atletico hemma för att kunna nå EL plats, inget drömscenario direkt. Har bara Molins på skadelistan, men det var känt sedan länge.

Halsti och Kroon är late test dock, enligt: http://www.eurosport.se/fotboll/dubb...86/story.shtml , och Halsti är väl den mest tveksamma av dem. Hans betydelse för offensiven är dock inte avgörande, där finns matchvinnare helt klart.

Malmö har i stort sett avgjort ligan ( krävs 1 vinst på dem 4 resterande matcherna) och kan fokusera fullt ut i CL.

Aftonbladet bekräftar även vad vi trott, vi kommer få se ett offensivare Malmö idag som går för 3 poäng, med ett nytt spelsystem dessutom i en 4-4-2 med Magnus Eriksson (minns drömmålet emot Salzburg) till höger.

Åge Hareide säger såhär inför mötet:

"Vi får bjuda på oss själva. Vi går ut och kör det vi kan. Det är inte ett lag man kan stå och vänta på. Här är det bara att sadla hästen och rida som fan, sa Hareide."

Kan inte annat än att gilla det, känns som att Malmö kommer att gå all-in här. Malmö har på sina 10 senaste hemmamatcherna endast missa att göra 2 eller fler mål 2 gånger. Nog för att lagen man mött är lite sämre, men Sparta Prag och Salzburg känns i alla fall i närheten av Olympiakos (åtminstone Salzburg) och i dem 2 matcherna löste man 5 mål själva på Swedbank Stadion.

7 av Malmös 10 senaste hemma har slutat över 2,5 mål, endast 1 har gett hel förlust på ett 2.25 spel.

Så till grekerna då, en kortare sammanfattning bara:

Tändvätska 1: jag antar att man räknar kallt med att Malmö går tomt emot både Madrid och Juve över 2 matcher. Vilket betyder att om man vinner idag, så är man i stort sett klara för vidare spel i Europa.

Tändvätska 2: Efter att man "skrällt" emot Madrid hemma emot Madrid senast så har man faktiskt bra utgångsläge för att gå vidare, OM man vinner sina bägge matcher emot den förmodade jumbon vill säga, då behövs det alltså seger idag.

Tändvätska 3: Man löste 3 mål på defensivt starka Atletico Madrid, svårt att se att man inte ska kunna göra åtminstone 1 på ett offensivt satsande Malmö.

Tändvätska 4: Som om inte ovanstående var tändvätska nog så gick ju Hareide ut och sa att Olympiakos var sämre än Salzburg (som ju Malmö slog ut) och underförstått lär grekerna anta att Malmö anser sig kunna vinna.

Denna matchen ska gå över 2.25 oftare än vad oddsen säger: 1.88 på Pinnacle på halva insatsen tillbaks vid precis 2 mål är taget. All in lir!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1), Melvin (+1), flip-flop (+1), henkel (+3)

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-01 klockan 15:37.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 15:49   #80
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett annat spel som jag har fastnat ordentligt för är Krouja emot Granitas K.

Klass skillnad till bortalagets fördel, och man har egentligen inget att spela för i ligan så cupen (kvartsfinal) kommer ligga i fokus i slutet av säsongen. Krouja i mycket god form; vunnit 8 av dem 10 senaste matcherna (bara förlorat emot liga ettan Zalgiris på bortaplan med uddamålet. Vinner ofta med stora siffror (4-1 x 2 och 5-1 x 2 under dessa 8 vinster).

Lagen möttes i början av Augusti på samma arena; slutade 5-1 till Krouja.

Kan inte motivera tillräckligt så det blir inget drag i boken, men jag har följt Lituaiska ligan hela året och gjort lite deg på den, och det här känns som ett klockrent spel.


Alltså; Krouja -1.25 @ 2.16 på SBOBET. Inget all in drag, men en mycket stark kandidat!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 15:55   #81
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 1523
Standard

tjenare....jag tror det blir bolltrillande på mitt cirkeln mellan A.Madrid-juventus x 3,20 ikväll
var som igår tompa med bayern munchen det var ruskigt irriterande att dom inte gjorde fler mål och här blir det något liknande 0-0 eller 1-1 . blir inte mycke anfallsväg här inte då två ramstarka lag möts...du får ha en god kväll
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 05:35   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Usch, vissa dagar vill man bara glömma. Var personligen en fingertopp ifrån en fin trippel som hade räddat dagen (Basel, Malmö och Ludogorets - Real över 3,5) men vad hjälper det? :-) Olympiakos gick mållösa ifrån Swedbank stadion så All - in draget halvpushade, trist. Späckat utbud idag, med EL som kassako :-)

@Lars: Madrid vann en tajt match, som du förespråkade :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 08:46   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är väldans sugen på att plocka D. Zagreb DnB borta emot Celtic till 2.55 på Marathonbet som mitt All - in drag..

Celtic har skyhöga mål i EL, 10 poäng i gruppen vill man ta. Poängen senast emot Salzburg ser meriterande ut på papper, men faktum är att sedan Salzburg åkte ut emot MFF i CL kvalet har man inte alls varit sig själva. Defensiven har man ju alltid kunnat tumma på men offensiven gick lite i stå med Salzburg mått mätt. Efter Malmö matchen hade man 1 vinst, 4 förluster och 1 oavgjord ( emot Celtic) innan man fick självförtroende i en 12-0 vinst i cupen. Så jag läser inte in för mycket i det resultatet. Dessutom var Celtic rätt så tillbakapressade och en snabb blick på highlights och statistik gav mig följande: Celtic gjorde mål på 2 halvchanser, ett via en försvarares ben på ett långskift som Brown sköt. Utöver det skapade man i princip 0. Salzburg hade flera bra lagen och med lite skärpa hade man vunnit den matchen tämligen enkelt. 1-0 målet ifrån Wakoso var även det en individuell prestation (även om passningsspelet fram dit var bra). Skotten förlorade man med 8-22, skott på mål var slutade 2-11, hörnorna stannade på 2-9. Med andra ord så tog men en oförtjänt poäng, åtminstone sett till det man kan utröna av statistik och highlights i efterhand.

Celtic åkte ju som vi vet ur CL kvalet med buller å bång redan i andra omgången emot Legia Warszawa, förlust både hemma och borta. Fick en livlina men åkte ändå ut med sammanlagt 1-2 emot Maribor, även då blev det förlust hemma. Jag skulle säga att jag håller kroaterna högre än polackerna och inte långt ifrån slovenerna heller. Zagreb fick ju en drömstart med 5-1 hemma emot rumänska Astra. Just offensiven är ju Zagrebs signum och det kan nog bli alldeles förträffligt bra att spela som underdog idag, när Celtic då med sina "krav" på 10 poäng måste gå offensivt (startar förmodligen en 4-5-1 med hittills mållöse Scepovic då Guidetti inte blev klar i tid) kan man fokusera på omställningar. Det finns tonvis med rutin i laget, Simunic t.ex. har ju spelat VM för Kroatien, Vukojevic har 55 landskamper under bältet bl.a. och dem spelar ju i den defensiva ändan. I offensiven verkar man ha hittat rätt, man har t.ex. redan 2 spelare som gjort 11 mål i år, dem algeriske vm spelaren Soudani som flera större klubbar var intresserade av har gjort 11 på 15 matcher och Duje Cop har redan hunnit med 8 mål i ligan på 10 matcher, sammanlagt 11 mål i alla turneringar. Zagreb har spelat 3 bortamatcher i Europa i år och vunnit alla. Sammanlagt har man vunnit 8 av 9 matcher borta i år (cup förlusten emot Rijeka var på neutral plan) och spelat en oavgjord.

Som om inte detta vore nog så saknar Celtic James Forrest, Micke Lustig, Charlie Mulgrew och Adam Matthews, medans Kris Commons och Scepovic är sena testet. Det är mycket anfallskvalite som saknas och skulle Commons missa matchen kommer oddset att droppa ordentligt.

Jag plockar tammetusan Zagreb +0 nu till 2.54, marathonbet.com. all in drag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-02 klockan 08:49.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 12:57   #84
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

jag ska rygga ditt spel nu. Lycka till!!
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 16:54   #85
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är inte sådär fantastiskt insatt i innebandy, men Falun -2,5 @ 1.80 känns ju fantastiskt bra? Jag menar, man vann turneringen förra året, fick sämsta möjliga uppladdning i år då faciliteterna var undermåliga för att säga lite http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19621178.ab , men vänder ändå på det:
Faluns tränare Brottman: - vi ska ”vinna turneringen i protest”




Och sen gick man ut och körde över lettiska Lekrings med 14-1. Har ingen aning om det är bra eller dåligt, men jag antar att man kommer få mer motstånd idag. Sverige är dock en ledande nation i innebandy och Falun vann ju som bekant SSL förra året, så jag har svårt att se att man ska vara undermåliga i Europa. Har fått en lite trög start i SSL, men är bara 3 matcher in och har mött 1an och 3an i ligan, så det känns som att det är lite missvisande. När man mötte ett tippat bottenlag i ligan (Granlo) så vann man enkelt, 7-2. Gissningsvis är Schweizarna som bäst lite bättre än dem sämsta lagen i SSL. Lagen möttes för 1,5 månad sen i Czech open, då vann Falun med 6-1 (och förövrigt hela turneringen) . Nu får vi -2.5 till 1.80.. Det får tammetusan bli 4 units på det. Svenskaspel som bolag !
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-02 klockan 17:30.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 17:03   #86
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Provar raka 1,40, bör som du säger vara stor klasskillnad här.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 19:42   #87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Näää.. nu går det inte bra helt enkelt..

Falun tappar en 3-1 ledning till 4-3 i andra perioden.. Valde bort Rijeka (4.75), Sparta Prag - Young Boys över och under 0.5 i första mellan Ålborg och Rio Ave för att istället spela Krasnodar, Wolfsburg och Falun..

EDIT: Där kom 5-3 med, tvärkört.. bryta ihop och komma igen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-02 klockan 19:44.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 19:46   #88
 
Kekecs avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 821
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Är väldans sugen på att plocka D. Zagreb DnB borta emot Celtic till 2.55 på Marathonbet som mitt All - in drag..
Det är även portugals nya manager som som har märkt kvalite i Dinamo Zagreb .
5 st Dinamo's spelare är med på förhands lista inför den kommande vänskaps matchen mot Frankrike och kval matchen mot Danmark, hur många som kommer egentligen få vara med i den slutgiltiga listan , återstår att se.
Kekec är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-02, 19:46   #89
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Falun var löss, fifan.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-03, 14:18   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Idag har jag känt mig lat och omotiverad efter att Zagreb släppt in mål redan i 6e minuten och sedan inte kunnat återhämta sig trots bra chanser, trodde det skulle bli lugnt med all-in draget med men jag har hittat mycket bra information här: http://chepicks.com/ om att det skall saknas uppemot 9 spelare, flera nyckelspelare inklusive kaptenen, hos dem rumänska nykomlingarna tillika jumbon, CSMS Iasi.

Får ettan till jämnt skägg (läs ovan motivation) och gör det till mitt all in drag idag.

Alltså: FC Brasov @ 2 (pinnacle) all in drag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td