Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-15, 09:19   #1
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

US PICKS - NFL/NCAA


US Picks kommer att fokusera enbart på NFL och en del på NCAA.

US Picks använder sig av Units 1-10.

Jag har ett genuint intresse för NFL som jag fått efter att ha varit bosatt en kortare tid i USA som under de senaste åren även växt fram spelmässigt, där jag har gått riktigt starkt dom två senaste säsongerna, har däremot bara rekat från och med den här säsongen.

Jag har inget resultatmål med min speldagbok utan jag vill se hur resultatet ser ut när säsongen gått till sin ända. Men självklart ska vi försöka vinna så mycket som möjligt!

Jag följer oftast mellan 6-9 matcher live på söndagarna och självklart Thursday/Monday Night Fotball, sedan går jag oftast igenom matcherna statistiskt i efterhand och kan se nån match jag har missat i repris, det är ofta matcher där något har "stuckit ut".

Kan vara t,ex Austin Davids kastar 700 yard över 2 matcher, då vill jag gärna kolla upp hur det har gått till.

US Picks finns på twitter ( US_Picks ) där spelen kommer upp samma sekund som något spel kommer upp hemsidan www.uspicks.wordpress.com

Jag vet att många redan är regelbundna besökare av min sida, men väljer att skapa en speldagbok ( Så jag slipper ta upp hela NFL Picks 2014 tråden) för att eventuellt svara på frågor om rekarna, frågor om mina tankar, spekulationer, om resultaten, prata om matcherna, om ni ryggar, inte håller med osv, här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10), Migge (+1), kkimpa (+10)

Senast redigerad av majkki den 2014-10-15 klockan 09:21.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 15:39   #2
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny rek uppe inför New England - New York Jets på hemsidan.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 16:20   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Men varför postar du inte spelen i dagboken då istället för att dra iväg folk till nån hemsida?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 19:45   #4
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Men varför postar du inte spelen i dagboken då istället för att dra iväg folk till nån hemsida?

Jag har väldigt många amerikanska följare på min blogg, så jag brukar ofta skriva t,ex [6u Denver -7] innan jag skriver min rek, vilket är för dom amerikanska följarna, sen kör vissa av dom även google translate.

Sen att bloggen är kopplad till ett twitterkonto, så fort jag rekar nått nytt så kommer det automatiskt upp på twitter.

Jag tjänar inga pengar på min hemsida.

Jag skulle kunna köra båda vägarna, men det blir lite extra jobb, men jag ska fundera på saken
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 21:57   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skulle också uppskatta om du la upp rekarna här. Det är ju bara lite copy & paste. Tar inte många sekunder.

Tack på förhand!

Ps. Bra spel i natt tror jag! Ds.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 22:48   #6
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2252934



Bygger vidare med en till rek från min förra rek.

Det ser ut att bli 100% regn under matchen och risk för en del åska, tuffa förhållanden och det ger mer vikt åt min första rek att det blir svårt att kasta bollen och vi lär få se mer rushing spel.

Därför tycker jag att linan på Tom Brady är lite i överkant trots att han kastat 325y/game i dom två senaste matcherna.

spelar 5u på Tom Brady Under 287.5 passing yards till 1.85 @ Betsson.

Ska lägga till alla mina tidigare spel på spreaden här också..
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 23:55   #7
Banned
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Västanfors/Fagersta
Inlägg: 98
Sharp$: 164

Fagersta 1x2
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 370.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Blev det något på NHL ?
Fagersta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-17, 02:29   #8
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagersta Visa inlägg
Blev det något på NHL ?
Nej tyvärr.

Spelet på shane Vereen satt redan halvvägs in i 2a Q.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-17, 13:35   #9
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är även min spreadsheet aktiv här på sharps, så man slipper besöka min hemsida, och rekarna kommer att komma upp på hemsidan och i tråden.

båda spelen satt inatt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10), KP (+10)
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 16:03   #10
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer reka ett spel som jag publicerar kl 18.00 här, var redo det kan gå fort med linan då det är en spelarspecial där linan är marginellt felsatt enligt mig.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:46   #11
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MINNESOTA VIKINGS @ BUFFALO BILLS


Minnesota vikings gästar Buffalo bills på söndag, men jag väljer redan att reka denna match då oddsen kommit upp på spelarspecialer och tycker ha hittat ett riktigt bra spel.
Rookien Bridgewater som jag hade ett maxspel på förra veckan på över 15.5 comp, vilket var överraskande lågt då han till sluta på 23 lyckade pass på hemmaplan för ca 188 yard (Mot Detroit), då kom de sista 50-60 yardsen sista minuten då matchen redan var över.

Bridgewater gör sin första bortamatch i karriären från start i NFL och det är i en tuff miljö i Buffalo där försvaret steppat upp på sistone speciellt Hughes som varit riktigt bra.

Bridgewater hade i sin debut mot Altanta Falcons där han stod för 317 yards, men det säger mer om vilket försvar Atlanta Falcons har för tillfället, två väldigt blandade insatser.

Buffalos QB Kyle Orton kom också in till säsongen som reserv men har imponerat nu med 2 matcher där han kastat för 308 och 299yards mot Detroit Lions försvar (samma som Bridgewater kastade 188yards veckan innan) där man tog en bortaseger och senast 299 yards i förlustenmatchen mot New England.

Tycker linan ska vara minst tvärtom kanske -20/25yards på Orton, därför passar jag på att lira. Nu kan det vara ”felsatt” och det är menat som omvänt, men av erfarenheter från tidigare så brukar inte Betsson annullera spel som har små fel.

Betsson erbjuder ett hcp spel mellan desssa QB där man får hela + 14.5 yards i handicap på Kyle Orton.

Ogiltigt spel-ID: 2256099

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:34   #12
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det andra sidor än Betsson som har spelarspecialer?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 20:35   #13
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Finns det andra sidor än Betsson som har spelarspecialer?

Bet365, Betsafe(dock exakt samma som Betsson på linor osv) sen brukar Ladbrokes och Unibet ha det ibland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-19, 00:41   #14
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Ser man till de andra oddsen tycks linan vara felsatt precis som du skriver, skall nog vara Orton -14.5.
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-19, 09:01   #15
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snitch Visa inlägg
Ser man till de andra oddsen tycks linan vara felsatt precis som du skriver, skall nog vara Orton -14.5.
Precis, men jag har tidigare nappat på liknande felsatta linor och Betsson har låtit dom varit, speciellt när det har varit "små" marginaler, det är en 29 yards swing och jag tror inte den blir voidad, så jag låter reken vara kvar så länge spelet är levande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snitch (+1)
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td