Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-29, 16:31   #766
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Romme 29/7

V65-2 Magic Space/Lovely Conch 1,75 Exp
-MS har gått riktigt fint länge nu i amatörträning och bättre än rad. LC har inte gått alls på flera år. En fyra i årsdebuten ser ut som en möjlig ljusning men det var från rygg ledaren i ett riktigt skräplopp med endast 7 startande.

V65-6 Go On Pale/Beau Mec 1,55 Exp
-GOP vinner normalt detta lopp i den fina form han är i nu. Ihåligt lopp stärker vinstchans då det blir enkelt att runda och låg risk för positionsstrul. BM är bra och kan möjligen bjuda motstånd felfri men galopp i 9/14 ger låg risk för att det ska bli aktuellt.

Spelas i parlay till oddset 2,71. Går ifrån insatsplanen och lägger maxspel då jag är övertygad om spelvärdet i båda och oddset är lågt. 3u
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 16:45   #767
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Romme 29/7

V65-2 Magic Space/Lovely Conch 1,75 Exp
-MS har gått riktigt fint länge nu i amatörträning och bättre än rad. LC har inte gått alls på flera år. En fyra i årsdebuten ser ut som en möjlig ljusning men det var från rygg ledaren i ett riktigt skräplopp med endast 7 startande.

V65-6 Go On Pale/Beau Mec 1,55 Exp
-GOP vinner normalt detta lopp i den fina form han är i nu. Ihåligt lopp stärker vinstchans då det blir enkelt att runda och låg risk för positionsstrul. BM är bra och kan möjligen bjuda motstånd felfri men galopp i 9/14 ger låg risk för att det ska bli aktuellt.

Spelas i parlay till oddset 2,71. Går ifrån insatsplanen och lägger maxspel då jag är övertygad om spelvärdet i båda och oddset är lågt. 3u

Båda ser bra ut, men är det inte spelmässigt korrekt med en mindre insats om oddset inte är högt? Men detta kanske inte är applicerbart om man anser att det är spelvärde i båda H2Hs? Kanske vore bättre att då spela singlar, eftersom oddset ändå inte blir högt och du ändå känns lite i tvivel över komboddset?

Nej, jag vet inte! Detta med spelteori är INTE min starka sida...!

Lycka till! Tror båda sitter så det kvittar ju egentligen, kanske...!?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 16:58   #768
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Du har en poäng där men det hänger på kassa också. Hade jag t ex en obegränsad kassa hade jag maxat både Nash As i helgen och Ramana Repoort imorrn eftersom spelvärdena där var/är väldigt stora. Även parlays skulle spelas högre när jag nu ändå oftast inte följer loppen live och kan korrigera spel för värmningar etc. Jag är inte heller nån guru på BRM och teori men jag tror planen är hyfsat vettig.

Om någon vill ha andra intressanta objekt ikväll så har vi Winstile/Extas i V65-3 till 2,95 på Expekt. Winstile gick bra i mål i de två första sverigestarterna efter invändiga lopp och nollan senast kan vi bortse ifrån. Extas har senaste 12 gått på lång eller stayerdistans vilket bör tala för nackdel distans för honom idag. Oddset och spelet är svårbedömt men jag är hyfsat säker på att det är ett bra hundspel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2011-07-29 klockan 17:00.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 17:08   #769
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1676
Standard

ärVad tror ni om magics chanser att vinna loppet? Eller är hilda för bra?
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 17:09   #770
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du har en poäng där men det hänger på kassa också. Hade jag t ex en obegränsad kassa hade jag maxat både Nash As i helgen och Ramana Repoort imorrn eftersom spelvärdena där var/är väldigt stora. Även parlays skulle spelas högre när jag nu ändå oftast inte följer loppen live och kan korrigera spel för värmningar etc. Jag är inte heller nån guru på BRM och teori men jag tror planen är hyfsat vettig.

Om någon vill ha andra intressanta objekt ikväll så har vi Winstile/Extas i V65-3 till 2,95 på Expekt. Winstile gick bra i mål i de två första sverigestarterna efter invändiga lopp och nollan senast kan vi bortse ifrån. Extas har senaste 12 gått på lång eller stayerdistans vilket bör tala för nackdel distans för honom idag. Oddset och spelet är svårbedömt men jag är hyfsat säker på att det är ett bra hundspel.

Ramana Repoort hittade du ju till ett löjligt bra överodds - även om kusen inte vinner så skall du vara riktigt nöjd med detta!

Glöm ej Tryptophan Håleryd ikväll!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 17:11   #771
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
ärVad tror ni om magics chanser att vinna loppet? Eller är hilda för bra?
Hilda kommer hamna i dödens och är därmed sårbar - så Magics chanser ökar således... Glöm inte FF från innerspår, får drömresa därifrån...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 17:15   #772
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
ärVad tror ni om magics chanser att vinna loppet? Eller är hilda för bra?
Streckvärd, bara 8 hästar med och risk för att de båda mest streckade inte är på topp till det här loppet. Hilda rankar jag bakom Finish Flyer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 17:57   #773
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1676
Standard

Glöm ej Tryptophan Håleryd ikväll!

/Badass[/QUOTE]

Lirar du inte mot den själv???
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 18:33   #774
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Glöm ej Tryptophan Håleryd ikväll!

/Badass
Lirar du inte mot den själv???[/QUOTE]


Jo, det är en häst jag gillar men som allt som oftast galopperar bort sig när jag lirar denne - är högkapabel men går här ut mest för att få ett lopp innan derbykvalen...

Och som jag skriver i min egen dagbok så vill jag se denne sköta sig innan jag själv lirar den igen! Har spelat en annan häst jag gillar och som har ett mycket bättre utgångsläge och som är travsäker - dessa parametrar avgjorde denna H2H! Men TÅ är ändå ingen häst jag vill åka på, ex V65!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 23:23   #775
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Objekt att ta ställning till imorrn:

Collect Tooma/Dreamalittledream 1,95 b365
Draw The Line/Dreamalittledream 1,95 Exp

Gidde T.H./Neo Smed 1,85 Exp

Mack Pointer/Mugger M.M. 2,20 Exp

Odd Tabac/Vålsvarten 1,60 b365
Odd Tabac/Bokli Pil 1,65 Exp

The Man/Nantucket 2,30 Exp
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-30, 00:17   #776
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Objekt att ta ställning till imorrn:

Collect Tooma/Dreamalittledream 1,95 b365
Draw The Line/Dreamalittledream 1,95 Exp

Gidde T.H./Neo Smed 1,85 Exp

Mack Pointer/Mugger M.M. 2,20 Exp

Odd Tabac/Vålsvarten 1,60 b365
Odd Tabac/Bokli Pil 1,65 Exp

The Man/Nantucket 2,30 Exp

The Man klart bra odds!


Mugger MM spikar jag så där skulle jag i all fall vara försiktig - vinner från dödens om den måste... MP alltför osäker... Har aldrig vunnit på kort...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-07-30 klockan 00:19.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-30, 11:10   #777
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
The Man klart bra odds!


Mugger MM spikar jag så där skulle jag i all fall vara försiktig - vinner från dödens om den måste... MP alltför osäker... Har aldrig vunnit på kort...

/Badass
Bra att du bekräftade att The Man var bästa oddset, precis vad jag tänkte och oddset är fortfarande kvar så den hugger jag!

Hagmyren 30/7

Draw The Line/Dreamalittledream 1,95 Exp
-Bra läge och stor sannolikhet spets eller rygg på bra häst 5 eller 6. Står sig tidsmässigt bra mot Åkes och faktorerna sommarbana och fullt fält stärker möjlighet att hålla undan.

The Man/Nantucket 2,30 Exp
-Bedömt likvärdiga hästar med svåra lägen. Troligast loppscenario med betrodde 3 till spets och offensiv styrning av Åke för att tidigt låsa loppet i lagom tempo gör det svårt för övriga bakifrån.

Spelas i parlay till oddset 4,485. 1u

Lycka till idag alla!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-30, 15:57   #778
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ohlsson såg ut att sitta still lite väl långt in på upploppet med El Sueco, jag undrar om han inte hållit undan om han jagat han på 50 meter tidigare. Surt på sjuan och vinnarspelet, men jackpot nästa vecka igen, då tar vi det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-30, 16:05   #779
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Stekel= Micke nybrink?
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-30, 16:16   #780
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ohlsson såg ut att sitta still lite väl långt in på upploppet med El Sueco, jag undrar om han inte hållit undan om han jagat han på 50 meter tidigare. Surt på sjuan och vinnarspelet, men jackpot nästa vecka igen, då tar vi det!

Häller helt med - satt nyss på balkongen och tog en stilla rök och funderade om han inte körde mot fel häst - trodde nog den i rygg hade mer sparat och skulle försökt kört undan i mitten av kurvan... Men djäklar vad bra han var ändå!

Fan, också! Hade en dubbel med Sjs Otto och El Sueco 200 kronor! Hade en annan med vinnaren men det var ju helt annan utdelning där... Hade även en rak, 300 kronor, med The Man, men denne ville ju inte tävla idag - surt då jag tror denne hade haft lika bra chans som Örjans styrning...

Japp, vi tar dem näste uke, i stället!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td