Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-19, 16:44   #76
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar stekel du är en klippa
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 16:59   #77
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Tack så mycket för liren!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 17:33   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Ryggar dessa i smyg, med bra resultat så här långt.

Stort tack!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 20:03   #79
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Småfiasko ikväll när bara 1/4 gick in. Inget oflyt direkt, de var bara sämre än jag trodde. Totalt gick dock dagen något plus då alla tre lunchliren satt.

Får se om jag hinner med några tips till lunchen imorrn, annars kommer nästa till Jägers runt 18-snåret.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 20:07   #80
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Småfiasko ikväll när bara 1/4 gick in. Inget oflyt direkt, de var bara sämre än jag trodde. Totalt gick dock dagen något plus då alla tre lunchliren satt.

Får se om jag hinner med några tips till lunchen imorrn, annars kommer nästa till Jägers runt 18-snåret.
Klart, när man hoppar på väljer man en förlustkväll jag skippade en häst pga slash, så antingen gick jag 1-2 eller så blev det 0-3. Vilken häst vann?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 20:07   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Småfiasko ikväll när bara 1/4 gick in. Inget oflyt direkt, de var bara sämre än jag trodde. Totalt gick dock dagen något plus då alla tre lunchliren satt.

Får se om jag hinner med några tips till lunchen imorrn, annars kommer nästa till Jägers runt 18-snåret.
Hmm såg det synd jag hade bara med dessa spel idag.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 12:51   #82
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Inför V75


Ja, på lördag är det V75 på min hemmaplan Umeå! Värt att tänka på att de flesta hästar måste resa, och dessutom längre än de brukar. Hur väl de hanterar detta kan mycket väl visa sig utslagsgivande i flera lopp.

Hoppas och tror att jag har lite fördel av "hemmaplanen", då jag följt tävlingarna här med lite extra intresse. Borde rimligtvis ha en något bättre förmåga att värdera hur de lokala förmågorna står sig mot "rikstotohästarna" i alla fall.

Har redan bestämt mig för att spika Maharajah i första, och inget försnack kommer att ändra på den saken. Personligen tror jag faktiskt att han kunde ha vunnit comebacken om Örjan tryckt på gasen tidigare, tyckte inte att det såg slutsålt ut i mål. Inget fel i sig, det är varken etiskt försvarbart eller särskilt smart att blåsa ur hästen fullständigt när den inte startat på ett halvår. Motståndet ser den här gången lättare ut, och loppet senast bör ha gjort en hel del på formen. Förhoppningsvis får vi se en riktig uppvisning på en bra tid!

Guldloppet tycker jag ser lite tunt ut i förhållande till prissummorna, men det är väl så det är när man har konkurrens från andra fina lopp, och banan ligger så långt bort från Skåneland. Ser ganska svårt och spelmässigt intressant ut dock. Spontant tycker jag Access Tooma borde ha en hygglig chans här. Kuskförstärkt och har visat sig duga i eliten några gånger nu. Dig For Dollars har vunnit det här loppet förut, och verkar ha gjort det riktigt bra i Frankrike på slutet. Marshland har inte mött den äldre eliten än, men höll till tredjeplats mot fina femåringar senast i comebacken efter ha fått en tredjetagg i första sväng och dödens resten av vägen.

Kallblodslopp, huh! Undrar vem som blir favorit här? Ser svårt ut på förhand...Almondo har visat fina takter senaste tre starterna och slipper tillägg den här gången.

Silverloppet är en riktigt tunn soppa (sex startande under miljonen intjänat) och "ska" stå mellan Ryan Trot och Magic Space. De andra har varken speeden eller hårdheten dessa två har. Det troliga är väl full gas hela vägen för Ryan Trot och så får det visa sig om det blir tomt i tanken före eller efter mål...

Bronsdivisionen är ännu ett ganska tunt lopp som borde stå mellan "rikshästarna" Utah Hornline, King Of Lace (kuskförstärkt!) och Ghastly Face. Mest tror jag på den sistnämnde trots läget.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 14:43   #83
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

H2H Jägersro 20/4


V65-2
Helga Line/Hilma K. 1.75 @ Expekt
-HL stack pilsnabbt till ledning senast hon hade framspår. Släppte sedan och avgjorde lätt till slut. Har inte räckt till vid hårt motstånd och bakspår efter det. Nu lär det bli ledning igen, och bra chans att hålla undan för större delen av fältet.


V65-4
Chippen Bob/Next Dance 2.05 @ Unibet (finns på Expekt också)
-CB spurtade bra till andraplats efter Milliondollarbaby senast, tränaren låter uppåt inför den här starten. ND gör första starten på fem månader.

Kanske eventuell någon mer närmare 18-tiden.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 16:51   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V65-5
Milliondollarbaby/Nanok Djuhm 2.40 @ bet365
-Går emot principerna och tippar Kolgjinis kuse. Gick 14,5 över medeldistans som 3-åring pekar på god kapacitet. Såg bra ut i comeback senast vid vinst efter snäll resa. Tränaren låter uppåt. Odds väger upp risk att dansken är för bra.


V65-6
Vancouver/Jaipour 1.80 @ bet365
-Har gått bra på slutet mot hårt motstånd. Tränaren ser det som bästa chansen av flera bra i omgången. Jaipour har sämre läge, dunkel form och går med skor idag.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 17:31   #85
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
V65-5
Milliondollarbaby/Nanok Djuhm 2.40 @ bet365
-Går emot principerna och tippar Kolgjinis kuse. Gick 14,5 över medeldistans som 3-åring pekar på god kapacitet. Såg bra ut i comeback senast vid vinst efter snäll resa. Tränaren låter uppåt. Odds väger upp risk att dansken är för bra.
Den har stigit till 2.55 på bet365, nåt man har missat månne? wtf Gäller de fortfarande samma sak att du håller fast vid den och spelar på den?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 17:43   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Vi tackar och hoppas på en fantastisk kväll!
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 17:47   #87
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Den har stigit till 2.55 på bet365, nåt man har missat månne? wtf Gäller de fortfarande samma sak att du håller fast vid den och spelar på den?
Inget som jag sett förutom att de snackar ju upp den i ATG live. Kan hända att Nanok Djuhm helt enkelt är för bra, den är ju lite svårbedömd då jag inte sett loppen (eftersom han gått i Danmark). Men jag tyckte ju oddset var bra redan vid 2.40 så ju högre desto bättre...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 19:45   #88
 
cborjes avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 34
Standard

Den satt fint ändå, tack
cborje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 20:04   #89
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Då var det slut för idag, och jag TROR de tre sista satt.

Helga Line fick rygg ledaren som planerat, men sen rasade hon i sista sväng och stapplade in sist i mål.

Chippen Bob valde invändig löpning och gick bra när han fick fritt, men det var på håret om han gick förbi ledande Next Dance på mållinjen.

Sista två gick som planerat, danskarna fick dödens och räckte inte till!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 20:09   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Då var det slut för idag, och jag TROR de tre sista satt.

Helga Line fick rygg ledaren som planerat, men sen rasade hon i sista sväng och stapplade in sist i mål.

Chippen Bob valde invändig löpning och gick bra när han fick fritt, men det var på håret om han gick förbi ledande Next Dance på mållinjen.

Sista två gick som planerat, danskarna fick dödens och räckte inte till!
Snyggt Stekel. Tack för spelen
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td