Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-04, 10:19   #16
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En usel spelvecka, måste ta mig i kragen å komma igen. Ska till London med jobbet i veckan så blir nog mestadels bara diverse julkalenderspel.

Ska ev på Tottenham- Apoel på plats, hade inte varit fel! Då blir det givetvis ett fint +3 spel på Apoel eller liknande. Spurs kommer rotera sönder i matchen då de är under isen och har haft ett mkt tufft schema + är klara för slutspel.

Spelar också H2H med en polare där vi spelar på över/under linor som sätts via odds&egna tankar. Linerna sätts å man väljer antigen över eller under och för varje poäng bättre man är så vinner man 1pxinsats.. för varje poäng sämre man är så förlurar man 1pxinsats.

EX: Tottenham - Apoel så har vi satt linan på Spurs på under 35, över 37. där poängen räknas ut såhär:
Vinst +12
kryss +6
förlust 0
mål+5
mål mot -3
Hörna +2
Gult -3
Direktrött -10
Andra gula -7
bollinnehav <= 50 ger 0
bol 51-55 ger 2
boll 56-60 ger 4
boll 61-65 ger 6
boll >= 66 ger 10.

Glad måndag och glöm inte spela snöbollen!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-12, 22:01   #17
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Har du någon aning om varför Ripple (XRP) rusar just nu? Köpte för 0.19€ ungefär men nu har den varit uppe i 0.3€ ikväll. Men jag har ju ingen koll alls men du har ju skrivit lite om den så du kanske kan hjälpa till
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 12:11   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Jag undrar vart ni tycker det är vettigast att köpa Ripple? Mina Bitcoins samt Ethereum är köpta som certifikat på Avanza, men dom tillhandahåller inte den tjänsten Ripple som jag däremot tycker verkar vara väldigt intressant.

Har ni förslag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 12:47   #19
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag har handlat via bitstamp.net
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 17:37   #20
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag har handlat via bitstamp.net
Har du någon erfarenhet av Kraken? Det verkar som att det krävs mindre validering för att få komma till och köpa där.

Dock så kan det vara så att det krävs mer validering när man väl ska sälja och ta ut eller tradea.
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 17:57   #21
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Har du någon erfarenhet av Kraken? Det verkar som att det krävs mindre validering för att få komma till och köpa där.

Dock så kan det vara så att det krävs mer validering när man väl ska sälja och ta ut eller tradea.
Ingen erfarenhet av Kraken. Tog ett dygn ungefär att verifikationen gick genom via bitstamp. Sen har det varit smidigt med trade och allt. Men jag är väldigt newbie på detta men följer XRP uppåt nu då den rusat 3.5 gånger senaste dagarna! Go go go
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 13:44   #22
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Har du någon erfarenhet av Kraken? Det verkar som att det krävs mindre validering för att få komma till och köpa där.

Dock så kan det vara så att det krävs mer validering när man väl ska sälja och ta ut eller tradea.
Ursäkta för sena svar, varit iväg samt firat jul/nyår och allt vad det heter.
Yes jag kör mestadels på Kraken, superlätt att komma igång och inga problem att sätta in eller ta ut pengar (testat båda).. tar en 2-4 arbetsdagar åt båda hållen.

krävs ingen validering att tradea om du inte väljer så.. Marknaden har ju varit fantastisk på sistonne
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 13:48   #23
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ingen erfarenhet av Kraken. Tog ett dygn ungefär att verifikationen gick genom via bitstamp. Sen har det varit smidigt med trade och allt. Men jag är väldigt newbie på detta men följer XRP uppåt nu då den rusat 3.5 gånger senaste dagarna! Go go go
Ja Ripple har verkligen levererat. jag sålde dock av 50% av mitt i fredags till 1.8dollar, chii fick jag, men jag ville ta ut alla pengar jag satte in så jag bara spelar med vinst..

Min portfolio för tillfället är:
Ripple, Etherum, Stellar och Bitcoin Cash.

Hade undvikit bitcoin för tillfället då det känns som att folk börjar casha ut och folk får snart inse att det är en värdelös produkt (dock den som är närmast att bli en "valuta" och så lär det förbli detta året).
Jag trodde hårdast på Etehrum när jag började å la väl 70% av min Kraken rulle på det å 10% på resterande 3, synd man inte delade 25,25,25,25% hehe.
Men ska inte klaga, 2 månader å jag har isch 4dubblat insats + tagit ut insats. Hejja Coins!

La ett bet på att Altcoins kommer stå för 60% eller mer av market cap på coolbet till 1.85 idag. (slutdatum 31a Jan).
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 22:50   #24
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Har väntat en längre tid på Bitstamp nu (läs en månad) men jag gick över till Kraken i dagarna, har skickat iväg en överföring med banken så jag väntar på att pengarna ska trilla in hos Kraken sen ska det handlas!
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 08:24   #25
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Har väntat en längre tid på Bitstamp nu (läs en månad) men jag gick över till Kraken i dagarna, har skickat iväg en överföring med banken så jag väntar på att pengarna ska trilla in hos Kraken sen ska det handlas!
trevligt!

när det är som allra högst tryck så kraschar sidan ibland, men då är det bara att reloada tills du kommer in. kan ta ngn minut men det löser sig alltid.
Ripple + stellar går ju bananas nu, funderar på att sälja av delar av mina bitcoin cash för ngn av dom idag.

Har du coolbet konto så tipsar jag om "Bitcoin vs Altcoin" Lower than 40% end of january, 1.8 i odds får du och i mina ögon känns den bombsäker.

ligger under "våra bästa odds längst ner"
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 12:44   #26
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
trevligt!

när det är som allra högst tryck så kraschar sidan ibland, men då är det bara att reloada tills du kommer in. kan ta ngn minut men det löser sig alltid.
Ripple + stellar går ju bananas nu, funderar på att sälja av delar av mina bitcoin cash för ngn av dom idag.

Har du coolbet konto så tipsar jag om "Bitcoin vs Altcoin" Lower than 40% end of january, 1.8 i odds får du och i mina ögon känns den bombsäker.

ligger under "våra bästa odds längst ner"
Var lite sen så jag fick "Lower than 35%". Det var dock bara småspengar så vi får se hur det går

Känns skönt att vara med på Rippletåget också, känns även som att Kraken har kommit upp i lite bättre prestanda de senaste dagarna!
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 13:05   #27
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gokille Visa inlägg
Var lite sen så jag fick "Lower than 35%". Det var dock bara småspengar så vi får se hur det går

Känns skönt att vara med på Rippletåget också, känns även som att Kraken har kommit upp i lite bättre prestanda de senaste dagarna!
Håller helt med om Kraken. Det finns säkert bättre å snabbare exchanges, men mäckigt å fiffla.. ev att man borde ha en 3-5 st så man sprider ut pengarna.

ja asså för att bitcoin ska gå över 40% så krävs en siiiick ökning av btc/en siiick minskning av rest. Tror inte de sker.. 35% är mer rätt lina å den är nog mer 50/50.. jsut nu ligger den på 34.1%
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-08, 09:32   #28
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny vecka, nya möjligheter...
Ny snöboll, nya linjer för cryptosarna och sista veckan utan LoL!

Lagt 2 snabba bet idag, Ripple över 2.51 och Bitcoin under 18000. Bitcoinen har stampat länge runt 13-16.5k, och den borde vara värd mindre, mkt mindre! Känns som att hypen har gått över på andra coins och vi hoppas det förblir så.
Ripple skönk från 3.3 till 2.6 på någon minut och stabiliserades där sen, den har ökat ngt sjukt på sistonne men vad som går ner brukar också gå upp och när man nuddat på en nivå så brukar den studsa tillbaka.

Lite sugen på "etherum att prestera bäst av eth, ripple och bitcoin." i skrivande sutnd så är etherum +1.3% för veckan, ripple -19.1% och bitcoin -4.5%.
Etherum kommer dock från en mycket mycket bra vecka och bröt för första gngne 1k barriären förra veckan. nu runt 1150, otroligt! Avvaktar dagen och ser hur linorna rör sig.

Spelar ni snöbollen på coolbet? Ngra ider en måndag som denna ?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 08:47   #29
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Coinsen visar röda siffror dag för dag, Sarah vinner inte jerringpriset efter sitt bästa år någonsin (???)

Men, LCK (Koreas LOL liga började idag). Kollar just nu på map 1 i match 1 där det är King-Zone mot KSV (båda lagen har bytt namn från Longzhu - Samsung).. dvs laget som vann LCK förra året mot laget som vann worlds.

Så kul att de börjar med en topptopp match, kul att de har startat, nu måste jag hitta bra spel!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 09:16   #30
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror stenhårt på King-Zone i map 2, lagt Map2 + fb + fd.
Gogogo Peanut
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td