Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-10, 11:08   #46
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Reken på Pacos efter ryktena (och socialamedier) blev lite av ett fiasko.. Fick ett samtal från en kill som bor just i Lissabon om hur kaos det va i klubben å att det är max-bet på motståndarna som gäller. Han håller även på Sporting och trodde absolut inte detta skulle lösa sig. Trist att dom löste det..

Anyway. Checkade ut 2k av mina insatser på joe gomez till en vinst på 2.2k.. känns som att han ligger i farozonen.. och med jones + gomez skadade så tror jag Cahill har en bra chans att ta en plats om han får fortsatt förtroende i mittlåset i Chelski.

City- Liverpool rond 2 ikväll.. Har både höga förhoppningar och många pesimistiska tankar. Måtte vi hålla tätt först 30!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-12, 08:40   #47
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Liverpool lyckades tillslut vinna med 5-1 mot city, galna siffror som kanske inte riktigt motsvarar matchbilden i match 2. Men att liverpool gör 5 mål på 2 matcher och city bara lyckas skjuta 3 skott på mål på 2 matcher visar att rätt lag gick vidare. City är Europas bästa lag och det ska mycket till att slå ut dom, domslut + skicklighet va melodin denna gång. City fick 1 mål emot sig (1-0 i första) som va offside på mittplan samt att de borde fått ett mål i andra precis innan paus.

Anyway, glad som fan att Liverpool gick vidare! Roma + Juve gjorde också fantastiska insatser, Roma att slå ut barca trodde man inte efter 4-1 på camp nou... Sen att Real får en 50/50 straff i matchens sista spark är helt fel. Domaren Oliver som jag haft mkt disslike under senaste åren har noll, absolut NOLL, taktkänsla. Man tar inte en 50/50 straff i sista sekunden i en CL kvart.

Fyllde på Joe Hart till VM-truppen på coolbet till 1.65.. andra sidor har sänkt till 1.1-1.3.. har nu allt för mkt pengar på att den stilige britten ska få sitta på planet till ryssland. Men efter att han har fått börja stå i WH igen och gjort det bra så känns han safe..

Portland Blazers vilka jag hade ett långspel på lyckades tillslut vinna sin division i sista matchen.. detta efter att ha torskat 4a irad inför sista, å konkurenterna vann x-antal i rad innan sista... som tur va möttes de sista matchen och Portland lyckades vinna med 9 bollar Puntos.

Är rätt lugn med spelen nu då jag har mkt annat rullande. Men lite ska man nog kunna trycka in.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-13, 12:23   #48
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Livsfarligt att jubla men att liverpool drar in Roma i semin är absolut bästa möjliga motståndare för oss.. Ett roma som har problem med att dra upp tempo och vann mot Barca via huvudspel, där vi borde kunna matcha dom i form at VVD och Lovren!
Roma spelar även med högt försvar som borde kunna passa Sim-Salah-bim och Mane bra!

Både Roma och Liverpool-fans jublar nog över denna lottning, må bästa lag vinna!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 09:52   #49
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Godmorgon,

Ny vecka nya möjligheter. Har den sista tiden varit väldigt passiv med spelen, kanske inte hittat rätt spel, men förmodligen lagt ner alldeles för lite tid på det. Ska försöka komma igång igen denna vecka!

* Ny snöboll börjar idag, 100k i potten denna v.
* Sista veckan av vinna biljetter till Ryssland, poängsammlings-tävling.

Sitter och funderar på om jag ska slänga in pengar på att Cahill är med i VM-truppen till 3.0 på 365.. han har börjat lira i Chelski igen och Gomez + Jones har inte riktigt börjat spela än.. Båda är på g tillbaka men truppen tas ut om 28 dagar. Personligen tror jag England kommer falla på att förlita sig på Stones som sin "stjärnmittback". Han spelar i ett City som har 55-75% bollinnehav, så kommer det inte se ut i sommar mot de bättre lagen. Stones är bänkad i city merparten av matcherna och han tillsammans med Walker och Maguire ser ruggigt tunnt ut som ett mittförsvar.

BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 09:37   #50
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skäms lite att Betta på motståndarna på Örjan i Superettan. Men HBK är väldigt överskattat iår (tippade 2a) och kommer absolut behöva stiga upp 1-2-3 steg för att kunna nå en top 3 placering. Kommer fortsätta backa motståndarna ifall de börjat säsongen på ett positivt vis.

Fyll på kontona å bomba Ashley Young till VM.. Coolbet har honom till 2.00, 365 har 1.66 och andra mellan 1.55-1.3 vad jag sett.. Han kommer starta! Coolbets limits på dessa spel är relativt låga men ni får iaf in en 2k på det! VÄRDE!

Fortfarande få spel men jag har varit glödhet på sistonne, jinx, så det känns inte som att jag behöver jaga spelen.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-20, 10:25   #51
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

God förmiddag,

vilken dag vi har! Sol, värme och vår!
Läste precis nyheten om att Wenger lämnar efter säsongen, antar ett spel för galleriena så att fansen backar laget istället för att bua på tränaren och viftar med banderoller om "Wenger Out".. Sista desperat försöka att vinna den dära CL platsen genom vinst i EL.

Funderingar kring englands vm-trupp: Cahill har fått börja spela igen, och igår gjorde han det riktigt bra mot ett trött Burnley. Jones har precis kommit tillbaka till utd och Gomez är fortfarande på skadelistan. Kan cahill ta en vm-trupp pga sin rutin? 3.25 erbjuder b365 atm... ska suga på den godisen lite till innan/om jag tar det.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-25, 10:12   #52
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allez Allez Allez.. We conqured all the Europe, we never gonna stop...

Vilken match av Liverpool igår! Tyvärr så gav vi 2 mål till Roma sista 10 vilket va riktigt onödigt men men det luktar final! Absolut, Roma gjorde det mot barca bara 2 veckor sedan, men klarar dom av att göra det 2 gånger ? Med risk på jinx så säger jag nej!

Oxen gick ut skadad, såg ut som en skada som håller honom borta minst ett par månader. Sålde av mitt Oxen till vm spel till knapp vinst på 300kr.. Sjukt att bolagen inte stänger av Cash-out möjlighet på skadade spelare.. Detta va mitt andra spel jag stängde, tyvärr är båda spelare som spelar i Liverpool (Ox+Gomez).
Frågan är vem som kommer ta Oxens plats. jag satt å räknade på mittfältare lite och just nu är det endast Hendo och Dier som är givna, å båda dom är 2 sittande lirare som inte bör lira samtididgt. Vi har Loftus, Wilshere, L.Cook, Livermore & Shelvey som alla knackar på flygplans dörren då Oxen + Lallana är skadade.

Jag tror Loftus samt Wilshere (ifall 100% hel, om han kan vara det??) är de 2 som är närmast platsen då de har lite liknande spelstil som ox+lallana.. Livermore,cook å shelvey är mkt mer defensiva. Iofs så lär dom spela 3-4-2-1 / 3-1-4-2 så det är mer sittande spelare de kommer behöva?

Anyway, loftus till vm har sjunkt till 1.83-2.1 på flesta ställen, unibet sitter på 3.0
jag nyper även livermore till 4x (finns till 5x på skybet men det bolaget dissar jag gärna).

BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 13:51   #53
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen Fredag!

Ska inte summera månaden än men med 3 dagar kvar och en kommande långhelg så får man vara toknöjd med resultatet under April. Gjort i närheten av lika mkt pengar på betting som min lön denna månad, wow det trodde jag inte för ett år sen när jag bettade för 100-200 lappar. Kul som fan å se en såpass stark och positiv kurva på över 1000 spel.
Fortsätter jag såhär i 5 år till så har jag råd att kontanta en lya (jokes)

Mkt som trillat stolpe in denna veckan så det är lätt å vara kaxig.. ett Rosenborg som spelade med B-lag lyckades och jag bet marknadshögst på 2.60 (andra va på 2.3) men när laget släpptes va oddset uppe på 3.75, dåligt spelat, turlig match.. Ett Pinguins som ligger under med 2-0 i början av 3e lyckas vinna med 3-2.

Nya spel för helgen: tror hårt på landskrona samt Brann.

BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-30, 09:58   #54
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Både Landskrona och Brann satt finfint.. Likaså mestadelen av resteraden spel i helgen, nästan ett skämt att sakeråting går in i slutminuterna nu... Iofs tappade nashville pucken och vinsten på FT i sista minuten så jag antar att det comes and goes.

Fortsatt högt fokus denna veckan och start på ny månad. att lyfta 40k+ per månad fortsätter jag gärna med, dock rätt otroligt. Nöjer mig med 10k

Lätt å tappa sinnet och förståndet när det går bra, gäller bara att fortsätta vara ödmjuk mot spelandet och fortsätta på samma nivåer och inte skotta.

Dundalk hemma mot St. Patricks i irland ser intressant ut för dagen, 1.4 på rak 1.68 på -1.. slänger ev in på -1,5 också.

BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-01, 16:51   #55
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dyr start på månaden, ett ruggigt uddlöst halmstad fick med sig 1 pinne av falkenberg. Sen tog jönköping tyvärr sin första 3p.

Aja bara å jobba ikapp!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 08:34   #56
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jisses, den dåliga månaden fortsätter och fortsätter jag i denna takt har jag torskat allt jag vann förra. inget vill, missade straffar, insläppta mål på övertid osv osv. bara å kriga på så hoppas vi steken vänder lagom till VM!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-15, 09:17   #57
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skada på Gomez, Skada på Oxen, Skada på Jones, bänkad Hart. Vadfalls?!
Ryktena idag säger att Hart inte är med i truppen, men hoppas att det bara är rykten då det är The S*n (tvi) som gått ut med dom.
Hoppas att Livermore kan rädda mina engelska truppspel!


Svenska truppen släpps idag å Gurra Svensson och K-J Johnson ser gjutna ut nu när de hållt sig skadefria*no jinx*.

All lycka
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-16, 09:10   #58
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uff ryktas bli en tung dag för mina truppspel,
ingen hart, cahill, livermore. Dock ryktas jones, trent, loftus, young vara med så det kanske ger mig +-0. bästa bubblaren vore som nämnt att livermore är med!

Annars hade jag äntligen stolpe in igår när Landskrona kvitterade på övertid mot HIF, de va dock värda minst 2 p!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-17, 08:53   #59
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ibland går det snabbt. tillbaka på + för månaden och 12 av 16 truppspel har sofar suttit, mkt trevligt!
Idag släpps den franska truppen och nästa vecka den spanska! hoppas på glada besked även då. Grattis ATL Madrid till en värd EL seger!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-05, 11:37   #60
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trupperna är släppta och om inte skador på uttagna spelare inträffar innan avspark så är jag ruggigt nöjd med mina truppspel. En ROI på 159%! Hart kostade mycket dock...


Kommer köra denna bloggen som en VM-blogg då jag mer eller mindre kommer se alla matcher förutom en långhelg i slutet av Juni då jag är iväg å lirar amatör VM i fotboll.

Polen to qualify är väl ända spelet jag lagt hitills, lite sugen på ngt skottande på bästa målskytt samt andra outrights.. lite sugen på saudi +1.5 i öppningsmatchen mot ryssland, lär bli målsnålt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5), Lazlo (+5), CalPrim (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td