Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-05, 13:47   #61
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Trupperna är släppta och om inte skador på uttagna spelare inträffar innan avspark så är jag ruggigt nöjd med mina truppspel. En ROI på 159%! Hart kostade mycket dock...


Kommer köra denna bloggen som en VM-blogg då jag mer eller mindre kommer se alla matcher förutom en långhelg i slutet av Juni då jag är iväg å lirar amatör VM i fotboll.

Polen to qualify är väl ända spelet jag lagt hitills, lite sugen på ngt skottande på bästa målskytt samt andra outrights.. lite sugen på saudi +1.5 i öppningsmatchen mot ryssland, lär bli målsnålt


Stort tack för tipsen och tack för påminnelsen om att det börjar bli dags att hämta ut vinsterna från detta!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-05, 14:23   #62
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Stort tack för tipsen och tack för påminnelsen om att det börjar bli dags att hämta ut vinsterna från detta!
Snackade med Coolbets chatt, man får dom först när VM-börjar! 365 har redan betalt ut. så nu hoppas vi på ngn skada i england (gärna dier) så att livermore får åka

Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td