Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-20, 07:49   #106
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Kan lägga in ett nya förslag i så fall....

Malmö - Almtuna, 1 1,6

Almtuna är inte alls samma sak borta som hemma. Nu möter de ett heltaggat Malmö som vill ta revansch efter den slöpliga förlusten mot Leksand. Att de anser sig fått en spelare avständg felaktig lägger ännu mer tändvätska på elden....
Malmö har har dålig form, men tror verkligen att det vänder nu, man bara MÅSTE vinna för att hänga på top3!

Angående dagens innebandy derby Dalen-Umeå skulle jag köra ett handikappsspel på Umeå. Umeå vann senast och ett derby är alltid ett derby....
Jo Malmö känner jag också starkt för, två riktigt snöpliga nu i slutet (BHC innan Leksand hemma, förlust på straffar.)

1.6 var lite i snålaste laget dock. Hcp -1(Fanns ej 1,5 på nb) till 2,02 känns fint dock. Sugen på att rygga den faktiskt!

Ang. Bandyn så tror jag på storkross, just därför att umeå vann sist, snacka om revanschsuget Dalen. Hcp - 1 till 1,72 tar jag alla dagar i veckan!

De blir såhär:

Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units
Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units

Tack Scania!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 07:51   #107
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Oman - Sverige 2 Odds 2.00 10 units
Liverpool - Tottenham 1 Odds 2.49 5 units
Fiorentina - Lazio 1 Odds 1.80 5 units
Örebro - Västerås ML 2 Odds 2,19(NB) 5 units
Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units
Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units
Washington - Detroit 1 Odds 2.00 5 units VINST!
LA Kings - San Jose ML2 Odds 1,87 5 units VINST!

31 units i spel!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 07:59   #108
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Jo Malmö känner jag också starkt för, två riktigt snöpliga nu i slutet (BHC innan Leksand hemma, förlust på straffar.)

1.6 var lite i snålaste laget dock. Hcp -1(Fanns ej 1,5 på nb) till 2,02 känns fint dock. Sugen på att rygga den faktiskt!

Ang. Bandyn så tror jag på storkross, just därför att umeå vann sist, snacka om revanschsuget Dalen. Hcp - 1 till 1,72 tar jag alla dagar i veckan!

De blir såhär:

Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units
Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units

Tack Scania!
Ah, tänkte ta både rak 1 på malmö, och sen handikapp spelet.

Angående innebandyn så vet jag inte riktigt än, svårt med derby, en rak etta lockar i varje fall inte, kan hända att det blir ett överspel istället, detta då båda lagen är i stort behov av poäng....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:09   #109
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Ah, tänkte ta både rak 1 på malmö, och sen handikapp spelet.

Angående innebandyn så vet jag inte riktigt än, svårt med derby, en rak etta lockar i varje fall inte, kan hända att det blir ett överspel istället, detta då båda lagen är i stort behov av poäng....
Kingscania:

Brukar också gardera mig så med hcp o rak ifall att

Innebandyn tar Dalen lätt ikväll, tro mig.

Satt o tänkte på överspelet också, men då det är derby blir de antingen eller. Målsnålt som tusan eller publikvänligt.
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:14   #110
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Dessan: Vad är det som gör att du tror på liverpool ikväll?
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:18   #111
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tänkte skriva Pool också. Lag likt Pool brukar ha en tendens att sprattla till när det som mest behövs, dessutom är Tottenham ett väldigt svajigt lag.....varvar toppmatcher med 0-0 matcher hemma mot bonkelagen
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:18   #112
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Dessan: Vad är det som gör att du tror på liverpool ikväll?
Mycket för historian lagen emellan, framförallt Redknapp som aldrig lyckats vinna på Anfield. Sen är Liverpool i kris, och förlorar man idag, då är de ajöss både topp 4 och Benitez. Skadorna stör väldigt mkt,men tror på seger här.

Spurs har även några tunga skador. Väldigt kort summering.
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:19   #113
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Tottenham har varken slagit Chelsea, Arsenal, Manchester United eller Liverpool borta på 65 matcher.

De kan vara något att tänka på i framtiden!

Källa SvenskaFans.
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:21   #114
 
Stampes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 125

Fotboll med Stampe
Stats: 81 - 76 - 2
ROI: 107.37%
Vinstprocent: 51.59%

Standard

Vilken sida spelar du innebandyn på?
Finns inget på Bet365..

Och sover du aldrig:P?
Stampe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:23   #115
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
Vilken sida spelar du innebandyn på?
Finns inget på Bet365..

Och sover du aldrig:P?
Nordicbet

Jorå, snart så tvungen o jobba in Karlovic bara i tennisen!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:24   #116
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
Vilken sida spelar du innebandyn på?
Finns inget på Bet365..

Och sover du aldrig:P?
Innebandyn kommer senare under dan på bet365....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:28   #117
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

får säga grattis till Washington-spelet där också, lite flyt att den satt Detroit var helt överlägsna.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:30   #118
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
får säga grattis till Washington-spelet där också, lite flyt att den satt Detroit var helt överlägsna.
Ja, va säger man? NHL!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:39   #119
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Mycket för historian lagen emellan, framförallt Redknapp som aldrig lyckats vinna på Anfield. Sen är Liverpool i kris, och förlorar man idag, då är de ajöss både topp 4 och Benitez. Skadorna stör väldigt mkt,men tror på seger här.

Spurs har även några tunga skador. Väldigt kort summering.


Hmm jo visst de har haft problem där, tidigare säsonger. Tottenham vann premiären mot Liverpool med 2-1 så de vet att det går. Sen vet de med sig att Pool saknar sina tre viktigaste anfallskuggar: Torres, Gerrard och Benayoun. Tottenhan saknar en viktig spelare: Lennon. Däremot är Defoe, Keane och Crouch tillgängliga så anfallet är intakt. Pool har problem och jag tror det kan bli Tottenham vinst som, ifall de håller nollan i 66 min på Anfield, slår nytt rekord i PL. Tottenham har fått igång sitt försvarsspel ordentligt alltså och förra matchen borde det blivit några mål då Hulls målvakt gjorde kanske sin livs bästa match enligt Harry Redknapp, Tottenham hade 18-2 i avslut och 14-1 i hörnor. Säger en del. Tror Tottenham kan vinna detta med 2,3-0 och hittar EXTREMT spelbara spel till det. Blir förvånad om Pool gör mål på det här Tottenham-försvaret om inget annat, när det saknas så många spelare.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:46   #120
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Hmm jo visst de har haft problem där, tidigare säsonger. Tottenham vann premiären mot Liverpool med 2-1 så de vet att det går. Sen vet de med sig att Pool saknar sina tre viktigaste anfallskuggar: Torres, Gerrard och Benayoun. Tottenhan saknar en viktig spelare: Lennon. Däremot är Defoe, Keane och Crouch tillgängliga så anfallet är intakt. Pool har problem och jag tror det kan bli Tottenham vinst som, ifall de håller nollan i 66 min på Anfield, slår nytt rekord i PL. Tottenham har fått igång sitt försvarsspel ordentligt alltså och förra matchen borde det blivit några mål då Hulls målvakt gjorde kanske sin livs bästa match enligt Harry Redknapp, Tottenham hade 18-2 i avslut och 14-1 i hörnor. Säger en del. Tror Tottenham kan vinna detta med 2,3-0 och hittar EXTREMT spelbara spel till det. Blir förvånad om Pool gör mål på det här Tottenham-försvaret om inget annat, när det saknas så många spelare.
Bra sammanfattning. Men måste hålla med scania, Liverpool är ett sånt lag som lyckas kravla sig ur de mesta, och man kommer inte med något dåligt lag, enda riktiga svagheten är Aurelio som vänstermitt. Ngog på topp är inte mkt att hurra för direkt.

Och det här saxat från SvenskaFans:

Skadade är Beniot Assou-Ekotto, Alan Hutton, Aaron Lennon, Jonathan Woodgate och Carlo Cudicini.

Tidigare möten (i Liverpools favör)

Totalt i ligan: 62 vinster, 34 oavgjorda och 37 förluster
Totalt Premier League: 16 vinster, 10 oavgjord och 9 förluster

På Anfield: 42 vinster, 19 oavgjorda och 5 förluster
Premier League på Anfield: 11 vinster, 5 oavgjorda och 1 förlust

Tottenham är kanske lite oväntat ett av Liverpools absoluta favoritmotstånd sett historiskt. Sedan 1986 har Liverpool vunnit 15 och bara förlorat en av 22 möten med Spurs på hemmaplan. Den förlusten kom i augusti 1993 när Teddy Sheringham gjorde båda målen i en 2-1-seger för bortalaget.

Räknat sedan säsongen 1912/13 har Liverpool bara förlorat tre ligamatcher på Anfield mot Tottenham.

Tottenham har varken slagit Chelsea, Arsenal, Manchester United eller Liverpool borta på 65 matcher.



Enda nackdelen är väl att Torres inte spelar, tänk och få se han nak... spela menar jag!

Vill man hitta andra goda omen från det förflutna kan man ställa sitt hopp till att Liverpool aldrig har förlorat hemma mot både Arsenal och Tottenham under samma ligasäsong.

Och min känsla, gör att jag går på Liverpool-seger
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td