Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-20, 08:52   #121
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Japp men nu är det som sagt nya tider och med Tottenhams enorma försvar, hållt nollan i över 600 min nu. Ta det tillsammans med att Pool saknar Torres, Gerrard och Benayoun, de tre har väl gjort det mesta av Pools mål. Hur många mål tror ni Liverpool gör??

Sen spelade faktiskt Tottenham enormt bra mot Hull, ni som läste mitt inlägg. 18-2 i avslut och 14-1 i hörnor, det pratades efter matchen om att Hulls målvakt gjorde en av de bästa insatserna i Premier League någonsin. Så jag tror Tottenham kan få in 2 mål mot ett Pool som inte var de bättre laget mot Stoke (som förtjänade kvitteringen) samt åkte ut mot Reading...

Jag gillar att bolagen har Pool som favoriter, det drar upp oddsen nåt å de grövsta på Tottenham och det blir väldigt spelbart! Jag chansar och tror på Tottenham!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 08:53   #122
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Den som lever får se helt enkelt

Bara Aaron Lennon som viktig på skadelistan?

Anser att Ledley King är ganska viktig, Benoit Ekotto är väl också en man för startelvan?
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-

Senast redigerad av PumaDessan91 den 2010-01-20 klockan 09:01.
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 09:09   #123
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Inte för o dumma mig men tycker du verkligen chippen ser attraktiv ut på bilden?
Bort med ansiktet och det liknar ett biaffrafall, killen består ju bara av senor och ben
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 09:12   #124
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Inte för o dumma mig men tycker du verkligen chippen ser attraktiv ut på bilden?
Bort med ansiktet och det liknar ett biaffrafall, killen består ju bara av senor och ben
Han är attraktivare än din avatar

Hehe. Jag tycker han är riktigt attraktiv faktiskt, dock lite mindre "tanig", men hans ansikte är väldigt sött

Edit: Hans V är väldigt sexigt också, och frisyren, och ögon och ............kan hålla på i oändligheter =)
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 09:34   #125
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Karlovic tar hem detta nu =) nån som hann rygga?


Nu blir de sängen. Ställer klockan på 4, så får jag gå upp o ta tag i städningen härhemma lite =)

Ha de bra så länge allihop

Skriv gärna om ni har någonting ni undrar över eller tips på spel, eller vad som helst, blir roligare om man kan ha en dialog istället för att skriva själv.

Puss
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-

Senast redigerad av PumaDessan91 den 2010-01-20 klockan 09:47.
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 11:10   #126
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Japp men nu är det som sagt nya tider och med Tottenhams enorma försvar, hållt nollan i över 600 min nu. Ta det tillsammans med att Pool saknar Torres, Gerrard och Benayoun, de tre har väl gjort det mesta av Pools mål. Hur många mål tror ni Liverpool gör??

Sen spelade faktiskt Tottenham enormt bra mot Hull, ni som läste mitt inlägg. 18-2 i avslut och 14-1 i hörnor, det pratades efter matchen om att Hulls målvakt gjorde en av de bästa insatserna i Premier League någonsin. Så jag tror Tottenham kan få in 2 mål mot ett Pool som inte var de bättre laget mot Stoke (som förtjänade kvitteringen) samt åkte ut mot Reading...

Jag gillar att bolagen har Pool som favoriter, det drar upp oddsen nåt å de grövsta på Tottenham och det blir väldigt spelbart! Jag chansar och tror på Tottenham!
Räcker att Pool gör ett om Tottenham gör noll ju, ett underspel kanske skulle vara på sin plats.

Sen kvittar det ju hur bra Tottenhamn lirade sist, man fick inte in bollen, sånt sätter griller i huvudet på spelarna.

Men men, att Pool ger över 2,5 i odds på himmaplan, det tycker jag är spelvärt, även fast de saknar de båda stjärnspelarna. Men men, lägger en liten slant så får vi se senare.....Rafa lär ju ryka vid en förlust i varje fall....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 11:13   #127
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Liverpool har inte vunnit en match i år utan Torres, Gerrard eller Benayoun på plan. Varför skulle de slå ett starkt Tottenham hemma idag? Nog att de är (eller åtminstone var) bra på att ta sig ur kniviga situationer. Men det var MED sina spelare, när de var I FORM, när de gick bra och när alla spelade med tro och självförtroende. Det vill säga förra säsongen.

Att Liverpool vinner idag känns mycket avlägset. Tyvärr.

/You never walk alone
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 11:35   #128
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Äntligen någon som förstår att gamla meriter inte är allt..

Sen är ju frågan vad som är mest spelvärt. Att spela att liverpool gör mål till 1.25 i odds eller att tottenham nollar pool och vinner matchen till 5 i odds. Jag spelar hellre det sistnämnda, speciellt en dag som denna med dessa förutsättningar
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 11:43   #129
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Äntligen någon som förstår att gamla meriter inte är allt..

Sen är ju frågan vad som är mest spelvärt. Att spela att liverpool gör mål till 1.25 i odds eller att tottenham nollar pool och vinner matchen till 5 i odds. Jag spelar hellre det sistnämnda, speciellt en dag som denna med dessa förutsättningar
Varför inte, en liten slant är det värt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 12:10   #130
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Han är attraktivare än din avatar

Hehe. Jag tycker han är riktigt attraktiv faktiskt, dock lite mindre "tanig", men hans ansikte är väldigt sött

Edit: Hans V är väldigt sexigt också, och frisyren, och ögon och ............kan hålla på i oändligheter =)


Hans V?, vad är detta V kvinnorna gillar.
Vill också ha ett V.

Bender må vara ful (han är ju trots allt gjord av plåt ) men kunglig personlighet det har han, kleptoman ftw!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 12:51   #131
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Äntligen någon som förstår att gamla meriter inte är allt..

Sen är ju frågan vad som är mest spelvärt. Att spela att liverpool gör mål till 1.25 i odds eller att tottenham nollar pool och vinner matchen till 5 i odds. Jag spelar hellre det sistnämnda, speciellt en dag som denna med dessa förutsättningar
Som sagt, alla gör som de vill. Jag går efter min egna känsla som säger att övriga spelare i Pool ställer upp för sin manager och sin hemmapublik och ger dem en tre poängare i denna match.....
En annan motivering är ju, som ni tar upp, att inte mycket talar för Pool.....kanske just det som talar för dem, om ni förstår min dåliga svenska?

Men lägger enbart en liten slant på denna, funderar på en större slant på ett underspel....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 13:10   #132
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 245
Standard

Sveriges startelva mot Oman idag:

Daniel Örlund - Mikael Lustig, Per Karlsson, Tom Söderberg, Mikael Dorsin - Sebastian Eriksson, Anders Svensson - Guillermo Molins, Pontus Farnerud, Emir Bajrami - Daniel Larsson.

Ersättare: Johan Dahlin, Kristoffer Nordfeldt, Viktor Noring - Michael Almebäck, Joel Ekstrand, Emil Johansson, Erik Lund, Tobias Eriksson, Alexander Farnerud, Samuel Holmén, Stefan Ishizaki, Mathias Ranégie.
Danne är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 16:55   #133
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Hakade på alla matcher på ett eller annat sätt
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 17:02   #134
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Oman - Sverige 2 Odds 2.00 10 units

Ser sådär ut, ledning med 20 minuter kvar, men Sverige är ganska dåliga...
Kul att Tacos fick göra Hamrens första mål,:grin:

Liverpool - Tottenham 1 Odds 2.49 5 units 21:00 ikväll, då jävlar!

Fiorentina - Lazio 1 Odds 1.80 5 units 21:00
Örebro - Västerås ML 2 Odds 2,19(NB) 5 units 19:00
Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units 19:00
Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units 19:00

Kämpa Sverige!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-20, 17:05   #135
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Ser även att Polen vann, härligt!

X i Egypten-Benin @ 3.50 just nu 2-0
X i Nigeria - Mocam @ 4.25 just nu 1-0
Karlovic-Benneteau @ 1.60 Vinst
Gabon - Zambia 1X @ 1.38 imorgon
Thailand-Polen Dnb @ 1.80 Vinst
Santos - Ponte Preta @ 6,25
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td