Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-01, 10:15   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Riise - In it for the long run - (Fotboll)


Riise - In it for the long run


J'vla Benzema k*k!! Gör mål då j'vla idiot!!! Hur f'n kan du missa den j'vla sopa!! Där rök 50% av bankrullen på att idioterna inte kan göra mål!!! Hade jag varit coach hade jag fan skeppet iväg dom till Tattarstan för att leva tillsammans med 3 stycken bergsgetter i en grotta!!

Sådär kan det se ut efter en månads spelande när tålamodet för min del tryter. Dags för ett SLUT med detta! Dags att styra upp något låååååååååååångsiktigt!

Riise heter jag, är 19 år gammal, från västkusten och är vad man kan kalla en äkta fotbollsnörd.
Min bakgrund inom sportsbetting världen är ytterst begränsad och jag försöker lära mig hela konceptet. Jag har tidigare bara spelat på utan någon större plan MEN efter att ha insett vikten av korrekt BRM så ska jag försöka mig på ett riktigt projekt. Spännande!

Mitt stora problem tidigare har varit som sagt ett korrekt BRM och min disciplin som inte varit värdig mina kunskaper som jag tycker mig besitta. Jag har ofta kunnat urskilja vad som är ett bra spel eller inte men eftersom tålamodet har haft ett betyg på -25 på en 1-10 gradig skala så har jag ofta tappat konceptet efter någon månad. Jag är trött på detta nu och satt upp lite regler som jag ska följa för att jag ska få bukt med mitt problem.

Målet är inte att varje vecka/månad gå en viss summa plus eller ligga på en viss ROI i spreadsheetet utan att lära känna mig själv och mina begränsningar samt anpassa mig efter dom och lära mig NYA saker som gör att jag utvecklas!
Jag ska inte ljuga, ett grönt spreadsheet i slutet på månaden gör mig självklart oerhört glad och kommer motivera mig ytterliggare.

Min fokus kommer ligga på europeisk fotboll. Jag har även bestämt mig för att göra ett försök den här säsongen med den ryska ligan som fascinerar mig.

Dom bookies jag kommer använda är Bet365 och Betfair då jag anser att dom har ett bra utbud på all världens fotboll.

Så, häng med på en evighetslång kamp mot Tiltgudarna/RoK demonerna för att se om gräset är grönare på andra sidan! Taggad till 1000, nu kör vi!

/ Riise

Senast redigerad av Riise den 2011-03-05 klockan 12:05.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 10:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 84
Standard

Lycka till, kommer att följas då du brukar komma med intressanta inlägg och spel.
linusjkpg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 12:00   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Ska bli intressant att följa denna.

Men några minusveckor och eventuellt någon enstaka minusmånad händer nästan alla : ) PRO eller inte.

Stort lycka till!
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:31   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

1/3 spelstopp 20:00 Betfair

Ogiltigt spel-ID: 303818



REK:
Spoiler:
Espanyol tar emot Mallorca på hemmaplan i den 26 omgången av La Liga.

4 Villarreal 25 14 5 6 44-26 18 47
5 Espanyol 25 13 1 11 34-36 -2 40
6 At. Bilbao 25 12 2 11 39-36 3 38

10 Getafe 25 9 5 11 35-38 -3 32
11 Mallorca 25 9 4 12 25-34 -9 31
12 Racing 25 7 8 10 23-35 -12 29

26.02.11 Liga BBVA Espanyol vs. Real Sociedad 4-1
20.02.11 Liga BBVA Osasuna vs. Espanyol 4-0
13.02.11 Liga BBVA Espanyol vs. Real Madrid 0-1
05.02.11 Liga BBVA Almería vs. Espanyol 3-2
30.01.11 Liga BBVA Espanyol vs. Villarreal 0-1
23.01.11 Liga BBVA Getafe vs. Espanyol 1-3

En form som pekat rakt neråt fick sig ett trendbrott senast då man slog Sociedad med klara 4-1.

26.02.11 Liga BBVA Mallorca vs. Barcelona 0-3
21.02.11 Liga BBVA Real Sociedad vs. Mallorca 1-0
14.02.11 Liga BBVA Mallorca vs. At. Bilbao 1-0
05.02.11 Liga BBVA Osasuna vs. Mallorca 1-1
29.01.11 Liga BBVA Mallorca vs. Gijón 0-4
23.01.11 Liga BBVA Real Madrid vs. Mallorca 1-0

Form som är mycket tveksam. Endast 4 poäng av 18 möjliga.

24.01.10 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 1-1
15.03.09 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 3-3
16.03.08 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 2-1
18.02.07 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 3-1
20.11.05 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 2-0
12.12.04 Liga BBVA Espanyol vs. Mallorca 2-1

Historiskt sett har Mallorca inte mycket att hämta här då man inte vunnit någon av de 9 senaste på Cornelia el Prat.

Skador

Espanyol: The excellent Javi Marquez is out with an injury along with Ivan de la Pena, Pablo Osvaldo and Felipe Mattioni. On other hand, Javi Chica returns from suspension.

Mallorca: Mallorca have no major concerns as such and will welcome back defender Ivan Ramis from injury.
Sedan på svenskafans kan man läsa följade om Mallorcas skadesituation:
Tyvärr så gör kreativa mittfältaren Jonathan de Guzmans skada från matchen mot Barcelona att han missar kvällens match, vilket öppnar upp för unge fd. Chelsea-ynglingen Tejera
Så De Guzman ut alltså, en viktig spelare för Mallorca, inte minst på fasta situationer och som laget spelmotor.

Analys

Båda lagen har på senare tid haft problem och inte tagit det poäng som man kan förvänta sig. Espanyol har efter sin succé höst tappat mark i tabellen men en CL plats finns fortfarande inom räckhåll. Mallorca å andra sidan fortsätter och gör nästan en identisk säsong som förra året, tar sina poäng på hemmaplan, och reser hem tomhämta till ön varpå varje gång. Espanyol såg fortfarande krampaktigt ut i förra matchen vs Sociedad tills Garcia nätade med ett mycket snyggt mål och då blev det fart på hela laget.
Mallorcas senaste match är det inte så mycket att säga om egentligen, man förväntar sig inte att dom ska plocka poäng vs Barca och de gjorde dom inte heller. Stod upp bra i en halvtimme men sedan gav Messi Barcelona ledningen. 72-38 i bollinnehav till katalanerna talar om hur matchbilden såg ut.

Kapacitet finns verkligen i Espanyol att spela en offensiv och attraktiv fotboll, de har man visat under hela hösten 2010 men på slutet har det grusat lite i maskineriet. Man har ett ungt lag som fungerar bäst i medgång och man har haft det svårt att ta sig tillbaka till höstens superform efter några tunga matcher under januari-februari.
På Cornelia el Prat har man den här säsongen bara förlorat mot Barcelona, Villarreal och Real Madrid.
Mallorca har 7 poäng ner till nedflyttningsplats och 4 poäng upp till en europaplats men med tanke på att det är Sevilla som har den sista europacup platsen så lär Mallorca inrikta sig på en position i mitten på tabellen där man ligger nu. Man behöver 9-11 poäng till för att hänga kvar i La Liga och 13 matcher på sig att fixa detta så dom behöver inte oroa sig.
Mallorca har på bortaplan iår endast tagit poäng mot Sevilla, Valencia, Osasuna, Barcelona och Sporting Giljón. Man höjer sig helt klart mot de bättre lagen där man kan ligga kompakt med laget och kontraslå.
Jag nämnde att Espanyol jagar en CL plats och med Villarreals tapp i form på sistonde så har man en chans att snuva de gula ubåtarna på en plats i Europas finrum men då krävs det 3 poäng idag.

Startelvorna är i stort sett intakta från lagens senaste match. Espanyol saknar en viktig spelare i laget och de är Javi Marquez. Många tycker säkerligen Pablo Osvaldo också är en viktig spelare för laget men eftersom han varit borta ett tag har nu laget hunnit anpassa sig till ett spel utan honom.

Senaste matchen mellan lagen slutade 0-1 till Espanyols fördel på Mallorca. Rapporter från den matchen säger att man lyckades väl med att stäng av Mallorcas spel och att man ganska komfortabelt kunde vinna.

Får Espanyol igång sitt spel från andra halvlek senast så har Mallorca inte mycket att säga till om över 90 min.
Jag tror med tanke på Espanyols förmodade höga motivation till den här matchen samt Mallorcas oerhört svaga bortaspel att chansen är högre än 45,45% chans att Espanyol vinner den här matchen som oddsen tyder på.

Edit: Med tanke på Espanyols 4-2-3-1 uppställning lär man kunna äga boll ganska så bra mot Mallorcas förväntade 4-4-2 uppställning vilket gör att Espanyol kommer få momentumet i matchen och Mallorca får inrikta sig på kontringar, vilket dom iofs är rätt bra på. Men om Espanyol har gjort sin läxa vet dom hur Mallorca vill kontra och kan använda sig en motmedel mot detta för att bryta högt upp i planen och skaffa sig ett högt bollinnehav på Mallorcas planhalva. Blir spännande att se hur Pochettino ska lösa detta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Soap (+2)

Senast redigerad av Riise den 2011-03-02 klockan 15:30.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:41   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Nu kommer inte alla speltips bli såhär noggrant skrivna men jag ville ge er en bild av vad jag tar hänsyn till när jag går igenom en match.
Analysen från min sida i mitt huvud kommer fortsatt vara såhär noggrann men jag kommer korta ner den skriftliga biten för att inte behöva sitta här i all evighet och samtidigt tråka ut er med all möjlig statistik och annat dravel.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:54   #6
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
bookies jag kommer använda är Bet365, Betfair samt Expekt
Du gör klokt i att skaffa åtminstone en asiat (SBO / 188bet etc) eller konto hos Pinnen. De hundradelar, ibland mer än så, de skiljer är av yttersta vikt för de gröna siffrorna i det långa loppet.

I övrigt instämmer jag med linusjkpg om att du tillfört forumet nyttig input hittills - keep up the good work & lycka till!
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 15:02   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Du gör klokt i att skaffa åtminstone en asiat (SBO / 188bet etc) eller konto hos Pinnen. De hundradelar, ibland mer än så, de skiljer är av yttersta vikt för de gröna siffrorna i det långa loppet.

I övrigt instämmer jag med linusjkpg om att du tillfört forumet nyttig input hittills - keep up the good work & lycka till!
Blir mycket möjligt så efter de här tipset att jag flyttar över pengarna från Expekt som jag gillar minst av dom här 3 till någon av de följande du nämner. Jag ska kolla upp samtliga så får jag se vad jag tycker ser bäst ut och passar mig.
Tack för tipset, keep them coming!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 15:59   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

1/3 spelstopp 20:45

Ogiltigt spel-ID: 303962



Dagens andra spel hämtar jag ifrån en fin rek skriven av Soap som ni kan hitta här:
https://www.sharps.se/forums/fotboll/...er-league-one/

Senast redigerad av Riise den 2011-03-03 klockan 07:44.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 22:32   #9
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

3/3 spelstopp 04:15

Ogiltigt spel-ID: 304628



Här har Papak funnit ännu ett guldkorn som jag mer än gärna ryggar. Känns tryggt på förhand.
Vill ni läsa reken finns den här:
https://www.sharps.se/forums/fotboll/...-libertadores/

Senast redigerad av Riise den 2011-03-03 klockan 07:44.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 23:34   #10
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

2/3 spelstopp 01:05

Ogiltigt spel-ID: 304839



Blandar in lite NHL hockey i speldagboken för att öka på bredden lite. Här har jag efter att ha läst på lite smått om lagen samt deras trender/form kunnat komma fram till ett bra spel i mina ögon. NHL Gambler rekar den här som "nattens slakt" på sin NHL blogg.
NHL, engångsföreteelse? Återstår att se

Senast redigerad av Riise den 2011-03-03 klockan 07:45.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 06:03   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
2/3 spelstopp 01:05

Ogiltigt spel-ID: 304839



Blandar in lite NHL hockey i speldagboken för att öka på bredden lite. Här har jag efter att ha läst på lite smått om lagen samt deras trender/form kunnat komma fram till ett bra spel i mina ögon. NHL Gambler rekar den här som "nattens slakt" på sin NHL blogg.
NHL, engångsföreteelse? Återstår att se
22-42 i skott men seger 2-1. Det är slakt det
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 08:45   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
22-42 i skott men seger 2-1. Det är slakt det
Ja vad hände egentligen med Carolina? Jaja, var ju hyfsat nära ändå målmässigt trots att dom inte alls "slaktade".
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 14:52   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

2/3 spelstopp 20:00 samt 20:45

Idag har jag lyckats hitta en hel del intressanta spel. Främst från La liga men också knåpat in lite engelsk cupfotboll.

Ogiltigt spel-ID: 305160


Ogiltigt spel-ID: 305192



Spoiler:
Info:
Ligans nionde bästa hemmalag ställs mot det femtonde sämsta bortalaget som senast stod för ett styrkebesked då man fick med sig 0-0 hemma mot Real Madrid. Osasuna kommer ifrån en bortaförlust mot bottenkonkurrenten Levante och det sved säkerligen då man ändå tog ledningen i matchen men tappade sedan greppet. Deportivo placerar sig för närvarande två poäng före Osasuna i tabellen som är en poäng ifrån en nedflyttningsplats. I Deportivo saknas det fem spelare inför matchen. Ruben Pérez, Diego Seoane, Juan Carlos Valerón, Manuel Pablo samt Xisco. Lagkaptenen Manuel Pablo missar ytterliggare en månad samtidigt som en av lagets viktigaste spelare som lirat i stort sett varenda minut i ligaspelet Ruben Pérez missar matchen, big blow för Deportivo.
Osasuna saknar fyra spelare inför dagens match där tre av de fyra är anfallare. Valter "El riflo" Pandiani, Aranda, Rúper samt Sanjurjo. Största avbräcken är Pandiani och Aranda som lämnar Mendilibar med knappt några forwards kvar i truppen.

Analys:
Osasuna är inte lätta att tampas med uppe i Pamplona där man på sina tre senaste hemmamatcher fått med sig 7 poäng där man slagit Real Madrid och Espanyol och kryssat med Mallorca. Deportivo har tagit sina få poäng på bortaplan mot lag som inte är så erkänt starka hemma som Osasuna är. Båda lagen har problem med kreativiteten och anfallsspelet då man saknar ett flertal anfallare i Osasuna medan i Deportivo saknas det en speluppläggare pga skador. Ingen av lagen vill förlora och få ytterliggare kontakt med bottenstriden så det lär bli en ganska avvaktande matchbild där Osasuna får hålla i bollen och försöka skapa något med tanke på hemmaplans fördelen. Jag tror med tanke på den ibland fanatiska hemmapubliken och den tyngd Osasuna ändå har på hemmaplan tar en knapp seger med 1-0.

Ogiltigt spel-ID: 305161


Ogiltigt spel-ID: 305163



Spoiler:
Info:
Hemmalaget Zaragoza kämpar för sin existens i La Liga men det går väldigt knackigt. Atletic Bilbao har helt andra förutsättningar då man jagar en EL plats till nästa säsong. Båda lagen med en ganska knackig form på sistone som gör upp idag på La Romareda. Bilbao kommer ifrån en hemmaförlust mot Valencia där man tog ledningen genom Llorente men sedan tappade matchen till Valencias fördel. Zaragoza fick senast 0-0 borta mot Sporting Giljón och man tog ett litet kliv närmare nytt kontrakt. I bortalaget har man endast en spelare tveksam till spel, innermittfältaren Gurpegi. Zaragoza saknar Diogo och Braulio samt att Parades lämnats utanför truppen.

Analys:
I sin senaste match saknade Bilbao skärpan i avsluten och man fick gå ifrån med 0 poäng. Man kommer inte göra om samma misstag idag och jag tror vi kommer få se ett mer skärpt Bilbao som säkerligen ser sig själva med goda segerchanser här. Zaragoza brukar kunna bjuda upp till en hyfsad öppen matchbild på hemmaplan då man brukar vilja diktera tempot i matcherna och vara de lag som står för bollinnehavet. Båda lagen kommer med en hög motivation, dock av helt olika skäl. Bilbao är inget starkt bortalag men brukar kunna knipa några skalper varje säsong. Man har tidigare den här säsongen spöat några lag som legat på den nedre planhalvan borta och jag tror man har goda chanser att kunna upprepa något liknande här. Vi säger 2-1 till Bilbao efter 90 min på La Romareda.

Ogiltigt spel-ID: 305130



Spoiler:
Info:
The Gunners kommer ifrån en mycket oväntad förlust i Carling Cup finalen mot Birmingham där man hade chansen att ta sin första titel på 6 år. Leyton Orient kommer ifrån en 2-2 match vs Huddersfield i League One. Man fick lagkaptenen Stephen Dawson skadad i matchen och han kommer inte starta ikväll. Även Jimmy Smith och Harry Kane missar matchen pga skada respektive en avstängning. Arsenal saknar ett koppel startspelare och ni vet säkert vilka det är och man förväntas starta med endast 4/11 av den ordinarie startelvan idag. Man ger chansen till spelare som Bendtner, Diaby, Denilson och Almunia.

Analys:
FA Cupen, turneringen där David oftare än på andra ställen i världen lyckas slå ut Goliat har en erkänt stor betydelse i England och främst för de mindre lagen som får resa och möta storlagen. Dessa matcher är ofta bland det största de får uppleva som fotbollsspelare och man sliter något enormt. Leyton Orient idag kommer kriga som idioter och kommer sälja sig oerhört dyrt. Arsenal med en reserv elva och säkerligen ett antal spelare som underskattar Orient tror jag kommer få det svårt. Klarar Orient hålla tätt första 20 min så att man känner att man har en chans att sprida magi igen i turneringen, då får Arsenal spelarna ett helvete att bryta ner ett 10-manna försvar. Jag tror Arsenal reder ut det till slut med de blir max en seger med 2 bollar. Slutresultat på The Emirates, 2-1.

Ogiltigt spel-ID: 305145



Spoiler:
Info:
Ännu ett Old-Firm derby att tillskriva historien och redan det femte den här säsongen. Celtic som senast krossade Rangers med 3-0 för mindre än två veckor sedan lär göra allt för att upprepa succén. Rangers å andra sidan lär vara rejält revanschsuget. Celtic förlorade den senaste ligamatchen mot Motherwell med 2-0 och deras fantastiskt form fick sig ett plötsligt slut. Rangers som i förra veckan klarade av att avancera vidare i EL efter en nervpirrande match nere i Portugal där man pangade in den avgörande bollen på tilläggstid. I Celtic saknas målvakten Forster samt Joe Ledley pga avstängningar. I det blåa Glasgow laget saknas Weiss, Ness, Naismith och McCulloch.

Analys:
Celtic fick sig senast en "nödvändig" förlust mot Motherwell och detta kommer tända gubbarna ytterliggare om det så behövs i ett Old-Firm derby. Coach Lennon pratade om att efter matchen hade laget känt att dom svikit sig själva då man tappade onödiga poäng. Rangers lär säkerligen vara väldigt revanschsugna här man jag tror dom på nytt kan få det svårt. Man saknar idag Weiss som har en nödvändig speed för att kunna erbjuda Celtics backlinje ett större hot och de tappar man idag. Jag tror inte det blir en så stor seger som det blev senast lagen möttes men Celtic tar detta. En grönvit 1-0 seger förutspås.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)

Senast redigerad av Riise den 2011-03-03 klockan 07:45.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 15:39   #14
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Intressant dagbok, kommer följas.

Vad tror du om Villarreal ikväll?

Från "dagens fotboll tråden"
Spoiler:
Jag funderar på att spela några units på den "gula ubåten". Villarreal - Hercules -1AH kan man få till 1,90.

Villarreal har gått lite knackigt på sistone med bara en vinst på dom fem senaste (i ligan). Måste börja vinna så att lagen bakom inte kommer för nära. Fjärde platsen är otroligt viktig. Nu har man en perfekt möjlighet till att skapa sig en vinnande trend eftersom man möter seriens näst sämsta bortalag, Hercules. Villarreal är erkänt starka på El Madrigal och nu saknar man "endast" Ángel och Senna. Dock får man tänka på att Villarreal har en svår match borta mot Atlético redan på lördag, så det är inte helt omöjligt att Garrido väljer att vila ett par spelare. Med "ordinarie" startuppställning så kommer jag spela Villarreal. Avvaktar dock tills jag får bekräftat startuppställningen.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 16:16   #15
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Intressant dagbok, kommer följas.

Vad tror du om Villarreal ikväll?

Från "dagens fotboll tråden"
Spoiler:
Jag funderar på att spela några units på den "gula ubåten". Villarreal - Hercules -1AH kan man få till 1,90.

Villarreal har gått lite knackigt på sistone med bara en vinst på dom fem senaste (i ligan). Måste börja vinna så att lagen bakom inte kommer för nära. Fjärde platsen är otroligt viktig. Nu har man en perfekt möjlighet till att skapa sig en vinnande trend eftersom man möter seriens näst sämsta bortalag, Hercules. Villarreal är erkänt starka på El Madrigal och nu saknar man "endast" Ángel och Senna. Dock får man tänka på att Villarreal har en svår match borta mot Atlético redan på lördag, så det är inte helt omöjligt att Garrido väljer att vila ett par spelare. Med "ordinarie" startuppställning så kommer jag spela Villarreal. Avvaktar dock tills jag får bekräftat startuppställningen.
Du har PM.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td