![]() |
|
Jag tar gärna en andel om ni fixar något bolag!
|
Godmorgon. Bilabao svek igår ser jag , Jag gick och la mig tidigt igår så jag han inte störa mig på matchen i alla fall.
Idag spelas Espanyol och Malag sedan tidigare. Ett freebet på Expekt idag. Created: Sun 12-02-12 10:59 Stake: 200.00 SEK Possible Win: 11404.00 SEK Challenge: February Challenge bet result Odds Sun 12-02-12 12:00 Spa. Primera Division Espanyol - Zaragoza Half time/full time 1/1 2.35 Sun 12-02-12 15:00 Ita. Serie A Inter - Novara Handicap 1 (-1.0) 1.75 Sun 12-02-12 16:00 Spa. Primera Division Málaga - Mallorca Handicap 1 (-1.0) 2.95 Sun 12-02-12 18:00 Spa. Primera Division Valencia - Sporting Gijón Handicap 1 (-1.0) 2.00 Sun 12-02-12 19:45 Spa. Primera Division Villarreal - Granada Half time/full time 1/1 2.35 57.02 Sedan slänger jag in en parlay också. Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Man City @ 1.72 Atalanta @ 2.00 Catania @ 1.90 Inter @ 1.25 Espanyol @ 1.57 Malaga @ 1.70 Valencia @ 1.36 Villarreal @ 1.61 Real Madrid @ 1.083 Nine-Folds, 1 Spel * 200,00 kr 12/02/2012 10:06:50 200,00 |
Djungelhjul:Ska vi spela sista kupongen idag?
|
hatten av för Estoril, kollar stream på bet365... Portomanese skulle ha svårt och hålla sig kvar i div 4B västra götaland enligt min mening ;)
|
Vilka lägen Espanyol har missat nu ......
|
Inte sant......
|
mm espanyol missar det mesta men zaragoza gör mål på det enda.
|
Tänkte göra ett bolg själv med 1200:-rad men är på jobb nu.
Lämnade in topptipset själv ist. Kanske blir ett europatips på rasten |
Hänger på nästa gång fireas.
Zaragoza släppte in två mål sista 10 förra matchen . Repris tack! Edit . eller om du hinner göra något idag! |
Jaja, zaragoza målvakten gör sitt livs match.....
Nu blir det tilt!;) Man City @ 1.70 Atalanta @ 2.00 Catania @ 1.90 Inter @ 1.25 Malaga @ 1.70 Valencia @ 1.33 Villarreal @ 1.66 Seven-Folds, 1 Spel * 500,00 kr 12/02/2012 12:45:12 500,00 |
Blir inget bolag. Lämnar in en 96raders själv och ett 144r topptips.
Min rad var annars: 864r http://i1094.photobucket.com/albums/...12kl100420.png Kan jag ha kul o rätta denna for fun så får vi se om jag blir jätteglad att jag intelämnade in den eller om jag blir jävligt arg om jag hade vunnit mkt pengar:) Hehe -- Loose Loose situation detta (Antingen blir jag sur eller så skämmer jag ut mig själv |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock tycker jag den saer bra ut , kanske ska lämmna in den :-) |
Ändrade lite.
Speldag: 12 februari 2012 kl. 14:04 Spelet pågår t.o.m: 12 februari Total insats: 576 kr System: M 576 Spelat via: Internet Total vinst: Resultat ej fastställt, vinstutbetalning ännu ej gjord Europatipset Matcher Rätt rad Mitt system 1. Aston V. - Manch.C 2 2. Atalanta - Lecce 1 X 3. Bologna - Juventus 1 2 4. Catania - Genoa 1 5. Parma - Fiorentin 1 X 6. Malaga - Mallorca 1 7. Vallecano - Getafe 1 X 2 8. Villarrea - Granada 1 X 9. Valencia - Sp.Gijon 1 10. Lille - Bordeaux 1 11. Toulouse - St.Etien. 1 X 12. Köln - Hamburg X 2 13. Feyenoord - Vitesse 1 X 2 |
Jag gillar helgarderingen på feyenoord. Om nåt händer så är det en grym rensning!
Getafe matchen är så oviss att man nästan måste ha med den. Då får vi va två med 13 rätt då:) Edit: märkte 1an i juvve matchen, din lurige filur!! (kan visa sig vara guld värd..) |
Citat:
|
48 kr fick räcka här.
1. Aston V. - Manch.C 12 2. Atalanta - Lecce 1 3. Bologna - Juventus 2 4. Catania - Genoa 1 5. Parma - Fiorentin 1X 6. Malaga - Mallorca 1 7. Vallecano - Getafe 1 X 2 8. Villarrea - Granada 1 9. Valencia - Sp.Gijon 1 10. Lille - Bordeaux 1 11. Toulouse - St.Etien. 1X 12. Köln - Hamburg 12 13. Feyenoord - Vitesse 1 |
Jensw - imponerande i Porugal. Tack för den! :)
|
Citat:
Vad säger djungelhjul . Hittat någon säker? eller ska vi spara resten? Din 6ling ser ju onekligen bra ut! Snygg rek Soap. Dock hade jag fullt upp med att störa mig på Espanyol:whistling: för att rygga Edit samma gäller med din portugis rek Jensw! Bra spel ni hittar så här tididgt på söndagsmorgonen:claps: ps Ser att "andra" Sharpslaget gått om oss i tips-sm....... |
Tidigt mål av PSV!
Maijadona, det får väl bli min parley vi får hoppas på nu efter Espanyols uppvisning i missade lägen... |
Vi sparar oss Maijadona, vet att du säkert är sugen på att tilta men jag får agera bromsvagn jag :)
|
Citat:
|
Augsburg har gått från att ha spelat ganska tight till att ha svängdörrar både framåt och bakåt.
Ogiltigt spel-ID: 785017 |
3-0 PSV :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad tror ni om city idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
( För de som inte vet så har Djungelhjul och Benzema haft en konflikt som var nära att sluta i slagsmål :hurt: ) |
Citat:
|
2012-02-12 17:00 Nice - PSG Ligue 1 omgång 23
PSG ligger som bekant i toppen av Ligue 1 med samma poäng som Montpellier fast med en match mindre spelad och bör vinna idag för att få lite andrum till matchen mot Montpellier i nästa omgång. PSG har en bra form och har inte förlorat en match i Ligue 1 sedan november 2011 och har vunnit 5 av de 6 senaste matcherna, poängtappet var mot Lille där matchen slutade 0-0. PSG skickar en mycket stark trupp där den enda viktiga spelaren som saknas är mittfälltaren Pastore som har gjort en del mål och assist men som har varigt skadad drygt en månad. Nice krigar i botten av tabellen och har visat upp en dålig form och har bara vunnit en av de senaste sex matcherna. Förra omgången spelade de en riktigt bedrövlig match men lyckades fixa 1-1 mot Ajaccio. Till Dagens match får man tillbaka anfallarna Dja Djedje, Mouloungui och mitfälltare Digard som alla tre antagligen går in i startelvan. Höstmötet vanns av PSG med 2-1 Jag går in på PSG PSG vinner 1.90 Bet365 PSG -1 3.50 Bet365 |
Panathinaikos (2a) - Xanthi (6a)
Tipsar om en Panatinaikos förlust idag, man saknar Leto och Quincy och har inte alls övertygat på slutet även om man vinner hemma, så har det varit många 1-0 matcher t.ex. 2 stycken varav en 89' minuten mål match emot ligans absolut sämsta lag i Doxy Dramas. Man Förlorade senast emot bottenlaget Levidiakos borta så självförtroendet är säkert inte på topp, och eftersom man gör så lite mål så känns det än sämre att vara utan sina bästa anfallare. Av deras senaste 6 matcher så har 5 slutat 1-0, sista var det förlust, annars har man alltså 4 1-0 vinster dem senaste 6, inte övertygande enligt mig även om man är imponerande starka i defensiven. Xanthi är ett bra lag, och innan man mötte OFI Crete och AEK Athen (2 topplag) så hade man 3 raka bortavinster i serien och en i cupen så man kan bortaspelet. Klart mycket talar emot Xanthi seger här, men att få 8 gånger pengarna med dessa förutsättningar är helt klart spännande! |
Citat:
|
Bäst att djungelhjul berättar finns viss risk för att jag låter skrytsam när jag berättar om vem som gick emellan ;-)
|
Citat:
|
Lottningen satt som en smäck fireas. dock slarvade jag bort en halgardering med 1an i Bolonga....Man skulle spkat i lottomatcherna........:idiot:
Sablar , trodde jag hade bildbevis på Benzema och djungelhjul, men hittar det inte:sad: |
Dubbelpost..
|
|
|