Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-18, 13:42   #1516
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frad Visa inlägg
Hejsan. Ny här på sharps
Har hittat en match som jag tycker verkar intressant, det gäller Ligue 2 i Frankrike, inget jag har nån koll på så frågar er.

Lens tar emot Clermont. Clermont leder ligan med 11 vinster, 4 kryss och 4 förluster. Lens ligger på 16:e plats med 6 vinster, 5 kryss och 8 förluster. Clermont har även bäst form av alla de senaste 6 matcherna.

Clermontvinst står i 4,2 ggr pengarna på bet365. Vet någon varför oddset är så högt eller kan någon kolla närmare på det? Kan det vara för att Lens bara har 2 förluster senaste 9 hemmamatcherna? Clermont har trots allt bara förlorat en bortamatch på senaste 10 matcherna i Ligue 2. Verkar ju helt klart spelvärt!?
Clermont saknar sin bästa spelare och skyttekung Rivière idag.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:44   #1517
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan
Du har nån på din bild som nog tar upp kampen med Mourinho
Agreed! Dålig förlorare Wenger is, haha. fast jag tror nog ingen skyller ifrån sig så mycket som morinho. Är det inte domaren som är mutad så är det UEFA som konspirerar emot honom eller har Madrid haft världens otur just denna matchen och missat sina lägen samtidigt som Barca haft en sjujävla tur och satt varenda läge. Alltid lika underhållande att lyssna på honom när han förlorat och se hans gester på matcherna. Han verkar inte ha brist på fantasi iallafall.

hmm... undrar just vad jag ska göra med alla de här pengarna:

"Hej,

Grattis till din Flervalsbonus. Vi har krediterat ditt konto med följande extrautbetalning(ar):

1,73 kr har lagts till din utdelning för 30 kr Dubblar YC75179639I.

2,06 kr har lagts till din utdelning för 30 kr Dubblar HC57484031I.

Team Bet365"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:45   #1518
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Clermont saknar sin bästa spelare och skyttekung Rivière idag.
Okej, det förklarar ju en del.
Så du tycker inte det finns något spelvärde där?
frad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:48   #1519
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frad Visa inlägg
Hejsan. Ny här på sharps
Har hittat en match som jag tycker verkar intressant, det gäller Ligue 2 i Frankrike, inget jag har nån koll på så frågar er.

Lens tar emot Clermont. Clermont leder ligan med 11 vinster, 4 kryss och 4 förluster. Lens ligger på 16:e plats med 6 vinster, 5 kryss och 8 förluster. Clermont har även bäst form av alla de senaste 6 matcherna.

Clermontvinst står i 4,2 ggr pengarna på bet365. Vet någon varför oddset är så högt eller kan någon kolla närmare på det? Kan det vara för att Lens bara har 2 förluster senaste 9 hemmamatcherna? Clermont har trots allt bara förlorat en bortamatch på senaste 10 matcherna i Ligue 2. Verkar ju helt klart spelvärt!?
EDIT: Maijadona hann visst före

Det beror nog på att Clermont saknar bland annat Rivière som är deras bästa målskytt (10 mål) samt Bockhorni, Ekobo och Perrinelle.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:50   #1520
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Tycker nog att det finns en hel del värde ändå . Lens saknar 5 spelare som är iväg på landslagsuppdrag i Afrika. Tycker att 4.2 är ett bra ods , skulle gissat på någonstans 3.0-3.5 men kanske att många spelar Lens på grund av gammla meriter som gjort att oddset på Clermont är såpass högt.

Ps Clermont saknar även tre till "start" spelare. Odds kurva går dock i Lens favör och det brukar inte vara till "godo" för motståndarna....


Edit Pacman hann visst före
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:53   #1521
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nu ska jag iväg att spela tennis ( Mjuktennis) och se om man kan få in någon känsla för A-Open ikväll

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-18 klockan 17:48.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:54   #1522
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tycker du ska testa att flatbetta 1% av rullen per spel ett tag. Du hittar ju många bra spel ,men känns som att du har otur när du värderar dem innsatsmässigt. Gissar att du har en hitrate på runt 60 %.har jag rätt?
Håller verkligen med. Flatbettar du borde du vinna över tid Tompa. Många bra rekar här från din sida.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:57   #1523
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 243
Standard

Okej tack för svaren båda två!
Hoppar nog över den matchen och ryggar Reins istället
frad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:57   #1524
 
musse33s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 204
Sharp$: 1935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Nu ska jag iväg att spela tennis ( Mjuktennis) och se om man kan få in någon känsla A-Open ikväll

Lycka till och tack för reken ryggar den hoppas den kan gå in för mej två raka "max" bet har gått åt pip svängen i dag får jobba sig in i matchen igen som vanligt "suck"
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 13:58   #1525
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tycker du ska testa att flatbetta 1% av rullen per spel ett tag. Du hittar ju många bra spel ,men känns som att du har otur när du värderar dem innsatsmässigt. Gissar att du har en hitrate på runt 60 %.har jag rätt?
Det vet jag tyvärr inte men den är nog runt 50 % .
Tar och öppnar ett nytt sheet och testar flatbetta imorgon om jag känner att jag har mer energi då
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:03   #1526
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Håller verkligen med. Flatbettar du borde du vinna över tid Tompa. Många bra rekar här från din sida.
Just nu finns det ingen energi att bry sig då jag lägger ner 6-7 timmar MINST per dag att hitta spel och fortsätter torska i längden. Man tappar lusten när det är rödare för varje morgon.. Men den återfinns väl snart och då gör jag som ni säger, jag får börja flatbetta.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:07   #1527
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej vet ni vad, jag skiter i att deppa och kör ändå!

Slänger upp ett sheet och börjar med en rek på direkten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:14   #1528
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Nej vet ni vad, jag skiter i att deppa och kör ändå!

Slänger upp ett sheet och börjar med en rek på direkten!
That's the spirit! Härligt med ett ark från din sida igen
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:27   #1529
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Volleyboll, Champions league

CSKA Sofia - Arkasspor

Sista omgången och bägge lagens öde är redan bestämt, Arkasspor kommer att vinna gruppen och CSKA Sofia kommer att komma sist och således inte gå vidare.
CSKAs tränare låter nästan uppgiven redan innan matchen: "Jag vill ha en bra prestation ifrån grabbarna idag men förväntar mig inga stordåd"

CSKAs framtid som klubb är också osäker då man enligt källor har stora ekonomiska problem och det gör ju inte motivationen att slå gruppens bästa lag nå högre direkt skulle jag gissa. Man har förlorat alla 5 matcherna hittills och tagit i snitt 1 set per match.

Hemmamötet slutade 3-1 Arkasspor men det var långt ifrån samma förutsättningar som idag.

Sammanlagt har hemmalaget 6 förluster i rad, medans bortalaget har vunnit 9/10 senaste och täckt handikappet vid alla utom 1 gång (för 10 matcher sedan).

För att vara snäll emot CSKA så ger jag dem 1 set och spelar Arkasspor -1.5 till 2.13 (pinnen).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:30   #1530
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
That's the spirit! Härligt med ett ark från din sida igen
Tack du

BTW, ditt Reims spel ser lite fel ut, det ska väl vara +0.5 och inte -0.5 till det oddset?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td