Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-17, 16:46   #1396
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Frågan är om vem som verkligen hade orkat ha hand om den tråden då man är tvungen att sammanställa tråden varje kväll.

Men det hade varit otroligt kul.
Tänkte inte på det......

Självklart kan det bli en hel del att sammanställa och det är ju isåfall jättebra, ju fler som hjälper till och tipsar desto större chanser att träffa rätt?

Frågan är väl hur stort det blir, växer det och blir för stort för en pers så kanske man måste splitta upp det på något vis, ex sportsvis, bästa fotbolls-spel, bästa hockeyspel, etc, etc. Kanske tom i olika trådar.
Självklart behövs då fler som hjälper till att dra tåget.
Alternativt kan man ju dra ner på antalet förslag till 1 eller 2 / pers och dag?

Jag tror nog att det behövs flera som kan hjälpa till eftersom dom flesta har ett liv utanför bettingen men det kanske kan gå att ragga upp några?
Eftersom jag satt snöbollen i rullning är jag självklart beredd att jobba litegrann.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 16:49   #1397
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Detta är kanske fel ställe att komma med nedanstående förslag men jag tänkte jag skulle höra med alla duktiga "cappers" här på Sharps om det finns något intresse av att samla ihop alla kvällens spelförslag till någon form av "Kvällens bästa spel" i en separat tråd?
Jag tänker mej då att man fram till kl 18 tex skriver in max 3 av sina bästa spelförslag i tråden, helst åtföljda av en kortare motivering.
Innan kl 19 (vanligaste svenska spelstarten) kommer sen en sammanställning och ranking av dagens 10-20 mest föreslagna matcher.

Jag skulle också kunna tänka mej ett liknande system inför nattens alla spel på andra sidan atlanten med ett förslags-stopp vid 21-tiden och redovisning vid 22.

Finns det något intresse?
Låter mycket bra, dock skulle jag vilja se att man kör rek för tex NHL etc lite senare än 22.. Givetvis beroende på när matcherna börjar!

Övrigt mycket bra förslag!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 16:54   #1398
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Låter mycket bra, dock skulle jag vilja se att man kör rek för tex NHL etc lite senare än 22.. Givetvis beroende på när matcherna börjar!

Övrigt mycket bra förslag!
Kom till att tänka på att match-rekande och förslag skulle kunna sammanställas i chatten ju!?
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 16:59   #1399
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag kommer att skjuta från höften och lira 0-0 i ESP-MIR.

Bortalaget är riktigt duktiga i defensiven och kommer helt och hållet gå in för 0-0. Hemmalaget har Garcia borta vilket försvagar lagets offensiv. 12.50 hos unibet är det som gäller.

OBS! Följer ni ett sådant här långskott, vilket detta verkligen är då Espanyol har ställt starka elvor på banan i cupen, så håll nere insatsen!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:01   #1400
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Annars vill jag gratulera Maijadona till en fantastisk volleybollinsats IRL igår. Att du inte blivit proffs är ett tjänstefel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:04   #1401
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Kom till att tänka på att match-rekande och förslag skulle kunna sammanställas i chatten ju!?
Jag har tänkt på det men kom fram till att dom flesta inte har tid att sitta klistrade vid chattfönstret hela kvällen och därför skulle missa många bra spel, därav förslaget med en separat tråd där man lätt kan hitta sammanfattningen.
Men visst, alla förslag är bra!
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:05   #1402
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag har tänkt på det men kom fram till att dom flesta inte har tid att sitta klistrade vid chattfönstret hela kvällen och därför skulle missa många bra spel, därav förslaget med en separat tråd där man lätt kan hitta sammanfattningen.
Men visst, alla förslag är bra!
Oj när jag läste det jag skrev så kom jag fram till att jag var ganska otydlig!

Tänkte att rekandet och lite diskussion skulle ske i chatten och sedan lägger man upp sammanställningen i en tråd! Då för respektive dag etc!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:07   #1403
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Låter mycket bra, dock skulle jag vilja se att man kör rek för tex NHL etc lite senare än 22.. Givetvis beroende på när matcherna börjar!

Övrigt mycket bra förslag!
Klart man kan lägga nattspel senare än 22, jag tänker bara på att dom som skall upp o jobba tidigt skall få en chans att lägga spelen utan att vara zombies på morgonen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+1)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:14   #1404
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Oj när jag läste det jag skrev så kom jag fram till att jag var ganska otydlig!

Tänkte att rekandet och lite diskussion skulle ske i chatten och sedan lägger man upp sammanställningen i en tråd! Då för respektive dag etc!
Bra ide, givetvis är det bättre om man kan diskutera spelen eftersom man kan få input direkt om man missat någonting (och det gör man alltid!)
Det går ju att lägga in "Chattens bästa spel" i tråden ihop med alla andra förslag, eller rent av i en separat tråd?

Edit: Någon Moderator som har något förslag?

Senast redigerad av Pejsson den 2012-01-17 klockan 17:16.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:19   #1405
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Tennis-rek, via ********* och C4E som jag pratar mycket med, han har mycket bra koll på tennisen och det är mycket tack vare honom jag har typ 9-2-1 i tennisen (allt är inte inlagt i spread)

Dubbel: Tomic+Anderson

[email protected]
Tycker detta är en ganska självklar dubbel. Ni som följde stakhovskys första match vet att han borde varit utslagen redan, och att han hade någon form av Ukrainsk gud på sin sida som hjälpte han att vända en match från 3 matchbollar down. Förvisso en stark prestation i sig, men att dömma av highlightsen från matchen så spelade han allt annat än bra. Detta samtidigt som Anderson gjorde potatismos av Nielsen, och vann buslätt med 3-0. En otroligt formsvag Stakhovsky ska inte ha en chans här.

[email protected]
Tomic gjorde som bekant en makalös vändning mot verdasco i första rundan. Han sa att efteråt att värmen var helt fruktansvärd och att en match på 4 timmar i såna förhållanden är bland det tuffaste man kan göra. Efter matchen bad han om en kvällsmatch i nästa runda, vilket han också fått. Han kommer få vila längre än de flesta andra och kommer spela i perfekta förhållanden inför hemmapubliken, som var den avgörande faktorn i förra matchen om man ska vara ärlig. Tomic sa själv att han aldrig vunnit den matchen om han varit i ett annat land utan publiken som bar fram han trots att det sannerligen såg mörkt ut. Idag möter han amerikanaren Querrey som är stabil i egen serve för det mesta, och gjorde en bra förstamatch. Det ska dock välidgt mycket till om han ska slå ut Tomic i bäst av 5 set. Det vore en stor besvikelse för Australien och det är i mina ögon en drömlottning för den unge Tomic.
Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg

Rygg
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:19   #1406
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Tar två live spel på lag som ligger under men som många spelat på

2012-01-17 17:00ExtraligaTrinec vs Liberec LIVE DnB FT 200 4.500


2012-01-17 17:30SM LiigaKärpät vs JYP LIVE +0 FT 300 4.000
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:26   #1407
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tar två live spel på lag som ligger under men som många spelat på

2012-01-17 17:00ExtraligaTrinec vs Liberec LIVE DnB FT 200 4.500


2012-01-17 17:30SM LiigaKärpät vs JYP LIVE +0 FT 300 4.000
Ryggar JYP. hade tänkt ta den redan när Pacman twittrade ut den men tur att man väntade. Liberec-tillställningen verkar vara sömning värre. 1 mål på 2 perioder?! zzzz....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 17:56   #1408
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Kan det vara något att liva Makedonien till 3.20?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 18:01   #1409
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Annars vill jag gratulera Maijadona till en fantastisk volleybollinsats IRL igår. Att du inte blivit proffs är ett tjänstefel
Typiskt av scouterna att dissa mig på grund av längden......... Men som alla vet så spelar storleken ingen roll

Kan du inte fixa fram en lika bra formtopp på herrhandbollen som du hade på damhandbollen innan jul?

Din 31 oddsare på Makedonien som gruppvinnare ser riktigt bra ut!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 18:04   #1410
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

I så fall måste de vinna mot Tyskland idag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td