Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-11, 22:04   #106
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 4
Standard

Grym du är! Stort tack, jag tror det fungerar testade lite snabbt bara skall kolla vidare.

En sak jag var riktigt intresserad av att se var FROI, lyckades inte få fram det, visst var det att man skulle hålla musen över ROI så skulle det dyka upp efter ett tag?

Stort tack!
zlop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-11, 23:25   #107
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Glömde lägga till en viktig rad! Prova att installera om skriptet igen så ska FROI fungera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zlop (+20)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-12, 00:33   #108
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 4
Standard

Amazing! Stort j*kla tack! Detta kommer att spara många timmar då jag precis tänkte börja lägga över alla gamla spel i ett nytt spread för att testa hur det hade gått om jag hade ändrat till flatbet.

Tusen tack!!!!
zlop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 23:19   #109
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Tack för ett riktigt bra verktyg!

Dock får jag inte "custom filter"-hemsidan att fungera riktigt.. Får inte fram några levande spel och inga sheet som filtret är applicerat på trots att det fungerar när man går in på sheeten i fråga..

Provat att ta bort och lägga till dom samt starta om webbläsaren
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 23:12   #110
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Tack för ett riktigt bra verktyg!

Dock får jag inte "custom filter"-hemsidan att fungera riktigt.. Får inte fram några levande spel och inga sheet som filtret är applicerat på trots att det fungerar när man går in på sheeten i fråga..

Provat att ta bort och lägga till dom samt starta om webbläsaren
Det verkar vara ännu en rad jag glömt bort! Har nu fixat felet så testa att installera om skriptet.

Nya versioner av GM (greasemonkey) kräver att vissa GM-specifika funktioner måste aktiveras, vilket har lett till att många funktioner slutade fungera. Har nu aktiverat alla dessa funktioner och allt ska fungera som det en gång gjorde.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td