Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-11, 14:00   #61
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NFL Visa inlägg
Skulle gärna ha tiden när man lägger spelet och startiden för matchen,båda alltså,så man kan checka av lite om det bara är efterspel,tycker man kan lägga nåra sånna men inte för många, med detta SPS så går det ju snabbt å lägga in matcherna så ska ju inte behövas läggas in i efterhand...elr har jag missat att det är så
Du kan kolla på RSS:n för att se när spelet var lagt, gäller dock bara de 25 senast lagda spelen. Men du kanske efterfrågar att det ska markeras i spreadsheetet huruvida spelet är lagt i efterhand eller inte? Kan nog ordna en inställning för det sen visserligen.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 14:22   #62
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WHL Visa inlägg
Bra jobb med spreadsheetet.
Tjoa gärna till (?) när det blir möjligt att lägga parlays.
(om man nu inte märker det !)
Nu går det lägga till parlays
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 14:24   #63
 
Alans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 2
Standard

Har inte kört med spreadsheet innan utan gjort allt själv i Excel. Har lite små frågor bara om nån kunde hjälpa mig.

Datum/tid: Är det vilket datum matchen är och när det börjar eller bara för mig själv att hålla koll på när jag bettade?

Den tomma rutan till höger om Tecken: Vad är den till för?

Vad är meningen med Infoga: Nått exempel vad jag man kan skriva där?

Info: Vad bör man skriva här?

Rekare: Hur fungerar detta?

Jag har kört innan med att sätta en viss vinst jag vill ha per spel och så fick insatsen va därefter. I spreadsheeten ser jag att man kör en viss insats och tar den vinsten man får. Spelar detta någon större roll vilket man kör i längden?

Hur kör ni andra? Spelar ni alltid samma insats eller kör ni efter samma vinst ni vill ha ut så får instatsen va därefter.
Alan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 15:32   #64
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alan Visa inlägg
Har inte kört med spreadsheet innan utan gjort allt själv i Excel. Har lite små frågor bara om nån kunde hjälpa mig.

Datum/tid: Är det vilket datum matchen är och när det börjar eller bara för mig själv att hålla koll på när jag bettade?

Den tomma rutan till höger om Tecken: Vad är den till för?

Vad är meningen med Infoga: Nått exempel vad jag man kan skriva där?

Info: Vad bör man skriva här?

Rekare: Hur fungerar detta?

Jag har kört innan med att sätta en viss vinst jag vill ha per spel och så fick insatsen va därefter. I spreadsheeten ser jag att man kör en viss insats och tar den vinsten man får. Spelar detta någon större roll vilket man kör i längden?

Hur kör ni andra? Spelar ni alltid samma insats eller kör ni efter samma vinst ni vill ha ut så får instatsen va därefter.
Först, från första posten:
Citat:
För helt nya spreadsheet-användare kan hjälpen på spreadsheet.se vara hjälpsam.
Som det står i infoga-rutan, börja skriv för förslag, t.ex. om du vill infoga matchen Barcelona vs Valladolid så kan du börja skriva "barc" så kommer du få förslag, om du då klickar på Barcelona i förslaget så kommer alla fält fyllas i åt dig.

Rutan bredvid tecken är för att fylla i t.ex. vilket över du bettat på eller vilket hcp. Rekare så kan du ange om du ryggat en rek från forumet. Det kommer senare finnas en räknare för hur många som ryggat en osv.

Lycka till
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 16:23   #65
WHL
 
WHLs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 2

WHL
Stats: 19 - 15 - 0
ROI: 132.32%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

Tjoflöjt !

(Nu går det att lägga parlays)
WHL är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 20:58   #66
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

2010-05-12 20:00AllsvenskanElfsborg vs AIK 0 500 1.500

Ny bb-tag: [ spel ]spelid[ /spel ]
Du hittar spelid om du går in på redigera för ett spel.
Dessutom ny ryggningsfunktion Rygg@ © ^^
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-11, 21:00   #67
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

så jävla fina grejer mars klockrent
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-12, 01:52   #68
 
Tdeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 179

Cash is KING
Stats: 71 - 62 - 5
ROI: 123.12%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Fyfan blir bara bättre och bättre, grymt jobbat mars!
Tdep är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-12, 07:38   #69
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Hej, jag vet inte om det har tagits upp. Men jag skulle vilja att man kunde klicka på en favoritknapp på ett spreadsheet så får man ett PM eller iaf en highlight när det är uppdaterat.


Tänk er en egen sida med mina favoritspreadsheets som fungerar lite som nya inlägg eller liknande? Så jag på ett enkelt sätt utan RSS eller behöva kika igenom manuellt kan se vilka som updaterats...
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-12, 08:23   #70
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Hej, jag vet inte om det har tagits upp. Men jag skulle vilja att man kunde klicka på en favoritknapp på ett spreadsheet så får man ett PM eller iaf en highlight när det är uppdaterat.


Tänk er en egen sida med mina favoritspreadsheets som fungerar lite som nya inlägg eller liknande? Så jag på ett enkelt sätt utan RSS eller behöva kika igenom manuellt kan se vilka som updaterats...
+1 den gillade jag. Då kan man se det överallt där man är inloggad oberoende av datorn som har rssläsaren
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-12, 09:20   #71
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
+1 den gillade jag. Då kan man se det överallt där man är inloggad oberoende av datorn som har rssläsaren
Det finns "pop-up" script till vBullen, kanske det kan vara något?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-12, 10:53   #72
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Hej, jag vet inte om det har tagits upp. Men jag skulle vilja att man kunde klicka på en favoritknapp på ett spreadsheet så får man ett PM eller iaf en highlight när det är uppdaterat.


Tänk er en egen sida med mina favoritspreadsheets som fungerar lite som nya inlägg eller liknande? Så jag på ett enkelt sätt utan RSS eller behöva kika igenom manuellt kan se vilka som updaterats...
Favoritlista finns ju redan, den sorteras efter senast uppdaterade spreadsheet och alla spreadsheets som är fetmarkerade har det tillkommit något nytt sen du senast besökte det spreadsheetet.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-13, 16:07   #73
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Kanske fel forum att fråga men är det någon som vet om det finns någon sida där alla gjorda spreadsheets finns eller gäller det att hitta dem själv.

Hittar t.ex. inte att våra gurus inte har några spreads uppe förutom papak. Det vore ju trevligt om iCash, Boone, Qirren m.fl. skulle lägga upp sina spreads.

Tack för ett fint spreadsheet mars, keep it up!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-13, 20:18   #74
 
Balotellis avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 1
Standard

Det funkar att lägga parlays i Firefox men inte i IE? Eller är det jag som är snurrig?
Balotelli är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-13, 20:45   #75
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli Visa inlägg
Det funkar att lägga parlays i Firefox men inte i IE? Eller är det jag som är snurrig?
Noterade detta idag, ska ordnas men är redan listad som bugg i första inlägget.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td