Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-21, 08:26   #181
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Kommer Australien læggas till som land?
Kankse fotbollsligan A-League?

Kommer NFL finnas med nær de startar upp under infoga?

Senast redigerad av laban1982 den 2010-08-21 klockan 14:20.
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 07:57   #182
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Hur ska man göra när man använder Betfair knappen? Om jag lägger spel på Betfair så måste jag väl använda den?
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 10:11   #183
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
Kommer Australien læggas till som land?
Kankse fotbollsligan A-League?

Kommer NFL finnas med nær de startar upp under infoga?
Ska fixa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Hur ska man göra när man använder Betfair knappen? Om jag lägger spel på Betfair så måste jag väl använda den?
Betfair-knappen räknar ut oddset som det är om man drar av betfairs 5% kommission på vinster, dvs den är användbar om man först skriver oddset man fick på betfair som det stod på betfair i oddsrutan å sen klickar på betfair, då får man det "riktiga" oddset.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 11:58   #184
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
tror det nämnts innan, iaf i chatten. vore bra med en void knapp så man kan visa att låsta spel är voidade utan att bara låta dem vara levande. push är ju inte bra då det räknar ROI lite fel. ett void ska ju inte räknas med alls vilket en push gör.
spelen behöver ju inte tas bort utan bara bli markerade att de är void och att de inte räknas med i spreaden.
är ju ändå pitcherbyte då o då, träningsmatcher som aldrig blev av eller smog i moskva som gjort att spel voidats tex.
ingen kommentar till mitt inlägg?
jag vet att nån sa att push eller void utslaget på tusentals spel inte gör stor skillnad. kanske inte men när ändå sheetet är så bra varför inte göra det perfekt?
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 18:45   #185
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Ett ganska litet problem, och jag vet inte om det har nämnts tidigare. Men det går inte särskilt bra att rygga parlays i spreaden. När man trycker på rygga så får man upp allt rätt och alla rutor är rätt ifyllda, men när man väl trycker på "Lägg till" så lägger sig spelet längst bak med "Antal Spel: 0" och "Odds: 0.000".
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 18:47   #186
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
ingen kommentar till mitt inlägg?
jag vet att nån sa att push eller void utslaget på tusentals spel inte gör stor skillnad. kanske inte men när ändå sheetet är så bra varför inte göra det perfekt?
Ska se om det går att hitta en enkel lösning på det, har en liten idé som jag ska prova.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-22, 19:16   #187
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjena angående "Mest ryggad i spreadsheet" så kollar man in listan och då har vissa på listan inte ens nåt sheet? ska inte dom tas bort då?
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-23, 14:31   #188
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erikbgif Visa inlägg
Tjena angående "Mest ryggad i spreadsheet" så kollar man in listan och då har vissa på listan inte ens nåt sheet? ska inte dom tas bort då?
Nej det är faktiskt korrekt, att du inte kan se några sheet för användaren beror på att användaren i så fall valt att inte visa sina sheets på listan, han kan alltså ha sheets ändå även om dem inte syns där. Visserligen lite konstigt om så många ryggat dem då men det är dock upp till var och en hur man vill göra.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-23, 16:11   #189
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Antar att det gäller mig och Luckystrike, men samtidigt var väl tanken att icke-Sharps rekare också skulle hamna på listan? Om jag ryggar Iceeman med alla mina spel så skriver jag ju Iceeman, men han har ju inget sheet här på Sharps man kan rygga.

Anledningen till att jag inte har mitt sheet på några listor var en sak jag bestämde mig från början för.. mitt system skulle ju bara vara ett experiment och jag ville inte locka in alltför många i fördärvet men nu har det blivit så ändå.. jag har dock aldrig haft för avsikt att tävla med proffsrekarna, därför vill jag inte heller synas i några topplistor.
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-23, 19:43   #190
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kanske egentligen inte är en fråga här.. På sidan där man kan söka på spread, trycker man in på ngns spread så kan man ju söka på specifika saker.. Går det inte att göra så att man kan söka på tex MLB och så söker den igenom alla spread och så ser man statistik av alla spread med bara MLB?? Detta blev kanske lite luddigt men ngn kanske förstår vad jag menar..

Pohjan
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-23, 19:50   #191
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Kanske egentligen inte är en fråga här.. På sidan där man kan söka på spread, trycker man in på ngns spread så kan man ju söka på specifika saker.. Går det inte att göra så att man kan söka på tex MLB och så söker den igenom alla spread och så ser man statistik av alla spread med bara MLB?? Detta blev kanske lite luddigt men ngn kanske förstår vad jag menar..

Pohjan
Yep det går inte i nuläget, viss funktionalitet är dock på väg som kommer att göra bland annat det du efterfrågar möjligt.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-24, 16:35   #192
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Lås-funktionen skulle jag önska inte följde med när man ryggar i någon annans sheet. Råkar man missa att ändra till sin egen insatsnivå eller om linan flyttats/annan små-info som överses kan det bli strul </3
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-24, 16:54   #193
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sl4mp4 Visa inlägg
Lås-funktionen skulle jag önska inte följde med när man ryggar i någon annans sheet. Råkar man missa att ändra till sin egen insatsnivå eller om linan flyttats/annan små-info som överses kan det bli strul </3
+97 på denna
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-25, 13:37   #194
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Ett ganska litet problem, och jag vet inte om det har nämnts tidigare. Men det går inte särskilt bra att rygga parlays i spreaden. När man trycker på rygga så får man upp allt rätt och alla rutor är rätt ifyllda, men när man väl trycker på "Lägg till" så lägger sig spelet längst bak med "Antal Spel: 0" och "Odds: 0.000".
Ska fungera nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Sl4mp4 Visa inlägg
Lås-funktionen skulle jag önska inte följde med när man ryggar i någon annans sheet. Råkar man missa att ändra till sin egen insatsnivå eller om linan flyttats/annan små-info som överses kan det bli strul </3
Fixat.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-25, 14:01   #195
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Ok, postar nytt inlägg för att bumpa för dem som följer tråden:
Nu går det att voida spel så att dem inte ingår i någon sorts statistik, dvs användbart om en match blivit inställd osv. För att voida ett spel, klicka på spelet för att få fram verktygsmenyn (samma ställe som halvpush) och välj Void så kommer spelet att markeras som voidat.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td