Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-10, 15:28   #406
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STBeethoven Visa inlägg
Ny med det här. Har lagt till ett spreadsheet och tror jag lyckats lägga in ett spel.
Hur gör jag för att rätta spelet när matchen är avklarad?
Vad jag kan se har du redan ett spel rättat så antar att du redan klurat ut det själv.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-10, 17:58   #407
 
STBeethovens avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 45
Sharp$: 139

IRA 2.0
Stats: 4 - 0 - 0
ROI: 201.52%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Vad jag kan se har du redan ett spel rättat så antar att du redan klurat ut det själv.
Helt korrekt. Vad innebär det att "låsa" ett spel?
__________________
Sup?
STBeethoven är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-10, 18:02   #408
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STBeethoven Visa inlägg
Helt korrekt. Vad innebär det att "låsa" ett spel?
Precis vad det står, har du väl låst spelet så kan du inte ändra det när spelet är lagt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-14, 16:58   #409
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

Hur gör man om man spelat -1.25 och laget vinner med 1-0?
Finns ngn funktion för detta?
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-14, 17:32   #410
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av K_UGER Visa inlägg
Hur gör man om man spelat -1.25 och laget vinner med 1-0?
Finns ngn funktion för detta?
Ja klicka på spelet, i ryggmenyn har du +1/2 osv
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-15, 14:49   #411
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

KP: Tackar så mycket.
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-20, 00:18   #412
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Hur blir det i spreadsheeten om man lägger in en sak i förväg så att man får den "grön" men man spelar med rörliga odds, kan man fortfarande ändra oddset och den ändå är grön? Hur funkar avrundningen, tänker främst på ATG som avrundar nedåt, men hur avrundas det i spreadsheetet, kan man ställa det?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-20, 11:41   #413
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Hur blir det i spreadsheeten om man lägger in en sak i förväg så att man får den "grön" men man spelar med rörliga odds, kan man fortfarande ändra oddset och den ändå är grön? Hur funkar avrundningen, tänker främst på ATG som avrundar nedåt, men hur avrundas det i spreadsheetet, kan man ställa det?
Det gröna avgörs om du ändrar något efter satt matchstart eller inte så du kan ändra odds så länge du gör det före tidpunkten du angett som matchstart.

Avrundning i spreadsheetet sker enligt vanliga regler dvs < 0.5 neråt, >= 0.5 uppåt och det går inte ställa in, kan lägga till på todo med övriga liknande sheetspecifika inställningar man kan tänkas vilja ha som varit uppe tidigare också.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-20, 19:17   #414
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Importeringsfunktionen fungerar kanon sålänge inga extraordinära tecken såsom åäö använda.

Vill t.ex. infoga Södertälje SK - Frölunda HC men det fungerar inte (såvida man inte skriver Fr och sen letar efter det själv i listan). Har provat med Frolunda och Sodertalje, fungerar inte heller (det gjorde det förut).
Bump.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-21, 06:11   #415
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag skulle rätta mitt spreadsheet, matchen Modo-Frölunda. Skulle rätta den som förlust, men sheetet godtog aldrig det. Så fort jag klickade på "Loss" så laddades sidan om. När jag provade klicka på "Win" så godtog sheetet omedelbart min rättning...

Hur gör jag för att korrigera detta? Sidan reloadar så fort jag klickar på "Loss"...

EDIT: Det löste sig när jag öppnade spreadsheetet i ett nytt fönster. Märkligt...
__________________
Kryssa lugnt:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-21, 06:26   #416
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RedX Visa inlägg
Jag skulle rätta mitt spreadsheet, matchen Modo-Frölunda. Skulle rätta den som förlust, men sheetet godtog aldrig det. Så fort jag klickade på "Loss" så laddades sidan om. När jag provade klicka på "Win" så godtog sheetet omedelbart min rättning...

Hur gör jag för att korrigera detta? Sidan reloadar så fort jag klickar på "Loss"...

EDIT: Det löste sig när jag öppnade spreadsheetet i ett nytt fönster. Märkligt...
har hänt mig med...
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-29, 23:05   #417
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 2


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är förmodligen efterbliven (särskilt då jag inte orkar söka och det säkerligen har tagits upp förr) men jag förstår inte hur jag rättar ett val i en parlay som void och det andra som vinst. Jag har låst spelet innan matchen och det verkar som att man enbart kan rätta hela som vinst alt. hela som förlust.

Alibaba
alibaba är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-31, 20:22   #418
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alibaba Visa inlägg
Jag är förmodligen efterbliven (särskilt då jag inte orkar söka och det säkerligen har tagits upp förr) men jag förstår inte hur jag rättar ett val i en parlay som void och det andra som vinst. Jag har låst spelet innan matchen och det verkar som att man enbart kan rätta hela som vinst alt. hela som förlust.

Alibaba
m ne det går faktiskt inte, kan ju vara ett problem om man har en låst parlay, får fixa nån lösning på det.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-08, 15:51   #419
 
tjuves avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 838
Standard

En väldigt liten detalj i spreadsheetet: Kanske man kunde ordna så att rutan "Bolag" sparar ens tidigare inputs. Så att det räcker med första bokstaven för att förslag ska komma upp. Som sagt bara en detalj som snabbar på infogandet nån sekund om men om det är lätt att ordna kanske det kan vara värt
__________________
Intellect is invisible to the man who has none
tjuve är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-08, 15:55   #420
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tjuve Visa inlägg
En väldigt liten detalj i spreadsheetet: Kanske man kunde ordna så att rutan "Bolag" sparar ens tidigare inputs. Så att det räcker med första bokstaven för att förslag ska komma upp. Som sagt bara en detalj som snabbar på infogandet nån sekund om men om det är lätt att ordna kanske det kan vara värt
Känns som att det sker automatiskt med FF iaf?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td