Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-05, 21:50   #256
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 236


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack RobinD!

Låter nog det var kvar är ju ändå bara för att jag ska kunna ha koll lite hur det går

Men bra att veta.
BOSSE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-06, 21:09   #257
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur gör jag för att ändra om jag skrev in ett för högt odds och låste spelet av misstag i mitt sheet?
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-06, 21:46   #258
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Hur gör jag för att ändra om jag skrev in ett för högt odds och låste spelet av misstag i mitt sheet?
Voida det.

Har nu uppdaterat första inlägget med följande: (borde gjort detta för ett tag sen )

Låsta spel:
Låsta spel går inte att ändra eller ta bort - men de går att voida, klicka på spelet där lagnamnen står för att få upp en meny där det går att välja void (även halvpush finns i denna meny)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-07, 04:51   #259
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Voida det.

Har nu uppdaterat första inlägget med följande: (borde gjort detta för ett tag sen )

Låsta spel:
Låsta spel går inte att ändra eller ta bort - men de går att voida, klicka på spelet där lagnamnen står för att få upp en meny där det går att välja void (även halvpush finns i denna meny)
Tack! Vilken service det är på det här forumet, underbart.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-07, 12:01   #260
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Tack! Vilken service det är på det här forumet, underbart.
Välkommen till sharps
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 13:01   #261
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Kollade lite bara, så kanske har missat det, men det skulle vara bra om man kunde se tidpunkt för när spelen hade lagts. Jag har inga problem med att det blir en feature för låsta spel bara, att man pekar över nåt och ser tiden. På så sätt kan man undvika problem med att man sägs spela på en lina/odds som inte längre finns.

Tex så har jag spelat Falcons för nån dag sen, men då jag tänkte reka den och väntat på skaderapporter så har det oddset förändrats och om ingen ser tiden så kan man tro att man rentav ljuger.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 13:18   #262
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Kollade lite bara, så kanske har missat det, men det skulle vara bra om man kunde se tidpunkt för när spelen hade lagts. Jag har inga problem med att det blir en feature för låsta spel bara, att man pekar över nåt och ser tiden. På så sätt kan man undvika problem med att man sägs spela på en lina/odds som inte längre finns.

Tex så har jag spelat Falcons för nån dag sen, men då jag tänkte reka den och väntat på skaderapporter så har det oddset förändrats och om ingen ser tiden så kan man tro att man rentav ljuger.
Du kan se det om du går in på rss-länken. Kommer eventuellt göra det synligt på annat sätt också, sitter å klurar på bland annat det tills nästa större spreadsheetuppdatering.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 14:20   #263
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Måste bara tacka för ett utmärkt jobb. Älskar detta spreadsheet över allt annat och fungerar hyfsat bra att redigera i iPhone också.

Keep up the good work!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 21:10   #264
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

kanske kunde komma upp en info om ett spel inte blivit låst.
säg att man spelat på en handbollsmatch i schweiz som inte finns med i rulllistan så får man mata in data själv och om man missar att skriva in nytt datum om matchen är annan dag så blir det att stå samma datum som den dag man lägger in spelet. missar man att man gjort fel där så tror man att det är låst fast det inte är det.
skulle rätta ett sånt spel nyss och det fanns inte ens det gröna strecket där men antar att det är av samma orsak som att det inte gick att låsa spelet.

ganska krångligt att förklara men gjorde ett ganska misslyckat försök iaf...

retar mig på att inte ha allt låst men blir det fel och man inte ser det själv får man ta det.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 21:43   #265
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
Måste bara tacka för ett utmärkt jobb. Älskar detta spreadsheet över allt annat och fungerar hyfsat bra att redigera i iPhone också.

Keep up the good work!


Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
kanske kunde komma upp en info om ett spel inte blivit låst.
säg att man spelat på en handbollsmatch i schweiz som inte finns med i rulllistan så får man mata in data själv och om man missar att skriva in nytt datum om matchen är annan dag så blir det att stå samma datum som den dag man lägger in spelet. missar man att man gjort fel där så tror man att det är låst fast det inte är det.
skulle rätta ett sånt spel nyss och det fanns inte ens det gröna strecket där men antar att det är av samma orsak som att det inte gick att låsa spelet.

ganska krångligt att förklara men gjorde ett ganska misslyckat försök iaf...

retar mig på att inte ha allt låst men blir det fel och man inte ser det själv får man ta det.
Fixat
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 22:15   #266
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

mars,

Jag kan inte lasa mina spel? Har lagt till:

Ogiltigt spel-ID: 111239


Men det gar inte att lasa? Far ett felmeddelande: "Spelet kan ej lasas for angedd tid".

Skulle garna vilja fa det last, vill ha svarta streck pa alla spel jag lagger.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 22:26   #267
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
mars,

Jag kan inte lasa mina spel? Har lagt till:

Ogiltigt spel-ID: 111239


Men det gar inte att lasa? Far ett felmeddelande: "Spelet kan ej lasas for angedd tid".

Skulle garna vilja fa det last, vill ha svarta streck pa alla spel jag lagger.
Sorry, slarvade lite, ska fungera nu!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 22:29   #268
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Guldstjarna.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-09, 02:07   #269
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Mars jag får "Spelet kan ej låsas för angedd tid" när jag försöker lägga ett spel utan lås för att se så allt e korrekt - klicka på ändra och bocka för lås.

Dessutom borde det heta "Spelet kan ej låsas för angiven tid" inte angedd
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-09, 10:38   #270
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg




Fixat
det va snabbt, kanon.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td