Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-11, 20:46   #346
 
nisseblixts avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 544
Standard

Tack för svaret. Dock låter det som det finns en förbättringspotential där. På "spelboken.se" t.ex finns det en funktion för insättning/uttag som jag saknar här. Om man ändrar startkassan får man ju inte rätt utveckling på sin kassa över tiden. Att starta ett nytt spreadsheet verkar ju vara en dålig lösning. I övrigt måste jag säga att spreadsheetet här är överlägset alla andra!!!
nisseblixt är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 21:15   #347
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nisseblixt Visa inlägg
Tack för svaret. Dock låter det som det finns en förbättringspotential där. På "spelboken.se" t.ex finns det en funktion för insättning/uttag som jag saknar här. Om man ändrar startkassan får man ju inte rätt utveckling på sin kassa över tiden. Att starta ett nytt spreadsheet verkar ju vara en dålig lösning. I övrigt måste jag säga att spreadsheetet här är överlägset alla andra!!!
Japp det finns planer på ett ordentligt bankroll system, ska lägga till det i första posten också.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 21:27   #348
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Jag har inte skrivit ut för det helt enkelt inte funnits något bra fält att skriva det i, i info rutan har jag velat skriva annan info så som 1st half, live, team total för att kunna filtrera ut det när man kollar sin statistik. Men nu när det finns en bolags fält så kommer väl fler skriva ut det, funktionen kom ju idag så inte så konstigt om inte det är så många som skrivit ut.
Okey, förklarar ju en del. Skulle naturligtvis funnits med från början men bättre sent än aldrig. Hoppas det blir obligatoriskt att ange bolag också.

Om toppnoteringarna mest härstammar från kontakter med Stan James och liknande inrättningar så är det till ringa glädje för övriga medlemmar. 105 % hos Pinnacle kan däremot mätta desto flera munnar och blir intressantare för gemene man.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 21:33   #349
 
skolmatsals avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 354
Standard

Jag skulle vilja ha en ruta där man skriver in hur många units ens bet utgör, kanske att det räknas ut automagiskt.
Unitsizen förändras ju över tiden, så då vore det bra att se hur många U ett bet var när det Las
skolmatsal är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 21:48   #350
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Okey, förklarar ju en del. Skulle naturligtvis funnits med från början men bättre sent än aldrig. Hoppas det blir obligatoriskt att ange bolag också.

Om toppnoteringarna mest härstammar från kontakter med Stan James och liknande inrättningar så är det till ringa glädje för övriga medlemmar. 105 % hos Pinnacle kan däremot mätta desto flera munnar och blir intressantare för gemene man.
Obligatoriskt kommer det inte bli, majoriteten bokför trots allt för egen skull.

Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal Visa inlägg
Jag skulle vilja ha en ruta där man skriver in hur många units ens bet utgör, kanske att det räknas ut automagiskt.
Unitsizen förändras ju över tiden, så då vore det bra att se hur många U ett bet var när det Las
Lägger till detta i todo.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 21:52   #351
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du är för jäkla duktig mars Tack för grymt sheet
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-11, 22:13   #352
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

hade vart skönt om man kunde välja standard bolag som automatiskt kommer upp och sedan bara ändrar om man nu skulle spela på ett annat bolag.
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 12:49   #353
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
hade vart skönt om man kunde välja standard bolag som automatiskt kommer upp och sedan bara ändrar om man nu skulle spela på ett annat bolag.
sant.

Miniupdate:
Håll musen över ligan för att se sport.
Numera visas bolag i ruta men precis som innan ska man hålla musen hållas över oddset för att visa bolaget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), RobinD (+3)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 12:52   #354
 
gooses avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 186
Standard



Märkte dock att åäö inte funkar i sportfältet, men det funkar i ligafältet. Blir svårt att filtrera om t.ex. längdskidor är sporten

EDIT: Det gick visst att filtrera, men åäö blir konstiga tecken
goose är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 16:05   #355
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

mars for the king!
Riktigt läckert!

Enda som saknas nu är filtrering med utropstecken
tex !pinnacle
så blir det en inverterad filtrering där man filtrerar bort istället.
Är många gånger jag vill se mina stats utan RAS inblandat eller några andra ryggare, tex "!ras !WD" Så filtrerar man bort wd/ras istället
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 16:16   #356
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av goose Visa inlägg


Märkte dock att åäö inte funkar i sportfältet, men det funkar i ligafältet. Blir svårt att filtrera om t.ex. längdskidor är sporten

EDIT: Det gick visst att filtrera, men åäö blir konstiga tecken
Tackar, fixat.

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
mars for the king!
Riktigt läckert!

Enda som saknas nu är filtrering med utropstecken
tex !pinnacle
så blir det en inverterad filtrering där man filtrerar bort istället.
Är många gånger jag vill se mina stats utan RAS inblandat eller några andra ryggare, tex "!ras !WD" Så filtrerar man bort wd/ras istället
Läs första inlägget
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 16:25   #357
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

När man använder betfair funktionen för att få den att räkna om oddset går det då få den att automatiskt fylla i att man använder betfair som bolag?
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-14, 17:25   #358
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 74
Standard

Tack för en mycket fin ny version, det tog en liten stund före jag kom på alla snygga finesser...snyggt jobbat, tack Mars.

Senast redigerad av jake_25 den 2010-11-14 klockan 20:13. Anledning: Fattade att den nya versionen är mycket bättre
jake_25 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-15, 19:46   #359
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Undrar om det gar att andra nar man lagger till spel i tradar. Just nu syns t ex inte HT/FT och kan latt vara forvillande. Exempel:

Ogiltigt spel-ID: 161259


Detta spel ar HT.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-15, 21:22   #360
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Mycket fint jobb, en fråga dock. Har återigen inte läst allt, så det kan ha kommit upp.


Kan du göra så att valda rullmenyerna/bolag stannar kvar på det valet som man har gjort och också att sheetet inte "resettar" när man lagt ett spel ifall att man lägger flera från samma matchup/objekt?


Spelar man ett spel, så är det okej, men tex igår körde jag 15 från samma bolag och i samma sport och då gällde det att vid varje nytt spel ändra i menyerna (FT+OT tex, skriva bolag osv). Körde också flera spel från samma match och fick skriva in och välja matchen varje gång på nytt. Kan bli knepigt med tiden eftersom jag vanligen väntar 1 timme innan matchstart för att bekräfta lineups.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td