Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-18, 14:07   #31
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Måste vara skönt att sitta på ovärderlig statistik som inga bookmakers har tillgång till. Tänk vad någon som också kunde det där med sportspel skulle kunna tjäna med denna otroliga guldgruva.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:34   #32
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Bara en sista haelsning, hahaha.. Jag foerstaar ju at om ni hittar en match som efter era
vaerdebegrepp er "felsatt". dvs. ni tycker oddsen borde vara 2.00 och ni faar 2.40.
Jaettevaerde, bare att oesa paa naagra tusen spaenn... men ojsan, den missade jag visst
paa.. hm, vaerdeloes.? Da satsar jag istallet mina 1000 paa 40 spel a 25 eller 20 spel a 50.
Alla spel var foer sig kann ge vinst paa etpar tusen, alt etter hur jag foerdelar innsatsen,
saellan flat. Alla bookmakere saetter sjaelvkart laegre odds i ligor daer det spelas mest
oavgjort, men multipliserat (t.ex. 3.3.3.3.3) blir det mycket hoegre vaerde aen ni kann
uppdriva med singelspel, enormt stor skillnad. Daerfoer har alla matcher som sluter oavgjort
mycket stort vaerde . Saa enkelt aer det, och om ni orkar jobba lite, slik jag har gjort,
och inte bara sitta daer och gulpa upp skitprat om en som vinner mer aen de flesta av er
goer, saa har ni redan faatt uppskrift paa hur ni skall gaa fram. Boerja kolla olika ligor och
ni vill hitta mycket spaennande och bli vinnare. Tack och hej da Sverige!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+15)
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:39   #33
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Du får $harps för din ihärdighet...enbart
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 16:14   #34
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Bara en sista haelsning, hahaha.. Jag foerstaar ju at om ni hittar en match som efter era
vaerdebegrepp er "felsatt". dvs. ni tycker oddsen borde vara 2.00 och ni faar 2.40.
Jaettevaerde, bare att oesa paa naagra tusen spaenn... men ojsan, den missade jag visst
paa.. hm, vaerdeloes.? Da satsar jag istallet mina 1000 paa 40 spel a 25 eller 20 spel a 50.
Alla spel var foer sig kann ge vinst paa etpar tusen, alt etter hur jag foerdelar innsatsen,
saellan flat. Alla bookmakere saetter sjaelvkart laegre odds i ligor daer det spelas mest
oavgjort, men multipliserat (t.ex. 3.3.3.3.3) blir det mycket hoegre vaerde aen ni kann
uppdriva med singelspel, enormt stor skillnad. Daerfoer har alla matcher som sluter oavgjort
mycket stort vaerde . Saa enkelt aer det, och om ni orkar jobba lite, slik jag har gjort,
och inte bara sitta daer och gulpa upp skitprat om en som vinner mer aen de flesta av er
goer, saa har ni redan faatt uppskrift paa hur ni skall gaa fram. Boerja kolla olika ligor och
ni vill hitta mycket spaennande och bli vinnare. Tack och hej da Sverige!!
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 16:40   #35
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Upp med ett spreadsheet så har du ju "övertygad" i alla fall några om ett par månader - OM nu ditt system är så bra och ofelbart, eller du så duktig på att plocka ur russinen ur kakan, och har ett sådant statistikunderlag - detta borde ju vara lätt för dig att "bevisa", so shoot!

För du kan ju inte ha några problem med den tid detta tar, i alla fall - så mycket tid som du har att försöka övertyga oss här på sharps, menar jag, hehe...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 18:35   #36
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Han får (vill) inte avslöja sina hemligheter via spreadsheet. All snack om hans flera års statistik, systemet som är så bra och allt annat som han ska hålla hemligt uppfattar jag som provocerande. Som några redan påpekade, vad tillför han med all snack på Sveriges bästa bettings forum om han vill inte dela med sig.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 18:58   #37
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Jaja, så det er sånn det er her i Norge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
helten (+10)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:03   #38
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 105
Sharp$: 801

X
Stats: 102 - 265 - 1
ROI: 96.73%
Vinstprocent: 27.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
therealfake.... jaha du, om du klarar det utan att veta hur maanga/vilka lag/matcher som
aer involverade, daa aer du bra.
Paa min statistik spelas det i naagra ligor 40-60 % oavgjort i laanga perioder, naagra
av dom som ligger i botten av serien spelar 80 % X hemma laanga perioder, osv.
Du maaste nog ha lite mer materie aen bare siffror om du skall klara den jobben, foer
det varierar mycker i olika perioder. En matematis utraekning kann aldrig bli riktig med
saa varierande grunnlag. Antal kamper i systemen varierar mellam 5 och 7, ibland 8,
och fotboll kan aldri bli statisk matematisk.
Har du taenkt att laegga inn alla matcher i hela Europa t.ex? Jag spelar under 5 % paa
dom. Tar du med alla ligor och divicioner? Det kann ju bli roligt om du provar och ger oss
et tips om detta. Tror du t.ex. att resultatet blir det samma om du tar dom ligor jag
spelar paa som foer alla andra? Det tror inte jag, saa maanga ligor foelger jag med paa,
och det aer mycket stora skillnader. En slik matematsik utraekning haaller nog inte vatten. Jag spelar 95 % paa X, och spel paa 1:a och 2:a kann nog ge vinst och 5-ling
oftare, men mycket mindre vinst som aer de primaera.
Men som sagt jag tar gaerna emot din utraekning. Hej daa !
Men om du är statistiskt säker så är det ju bara att multiplicera sanol för resp utgång, men om du inte är säker så går det självklart inte.

Har du å andra sidan en störning på säg a_i% för match i i en n-ling (1<i<n) så kan du räkna ut inom vilket sanol-intervall din n-ling ligger. Alltså bestämma min-punkten.
therealfake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:27   #39
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av therealfake Visa inlägg
Men om du är statistiskt säker så är det ju bara att multiplicera sanol för resp utgång, men om du inte är säker så går det självklart inte.

Har du å andra sidan en störning på säg a_i% för match i i en n-ling (1<i<n) så kan du räkna ut inom vilket sanol-intervall din n-ling ligger. Alltså bestämma min-punkten.
haha det är lönlöst, dagens fysiker räknar på ekvationer som förklarar själva grundvalarna för verklighetens existens, men den här snubben kommer fortsätta att tro att det är omöjligt att räkna ut sannolikheten för en 5 matchers parlay som han lirat för sina glasspengar på bet365, oavsett hur pedagogisk du är .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2), therealfake (+2), Calatan (+2)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-20, 11:36   #40
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Det är lugnt, så snart han hittat några följare bara startar han säkert en egen liten spelblogg där man själv kan vara Gud och predika vad man vill...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-20, 11:52   #41
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Det är lugnt, så snart han hittat några följare bara startar han säkert en egen liten spelblogg där man själv kan vara Gud och predika vad man vill...
Eller låter "några utvalda" prova hans system mot en mindre kostnad...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td