Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-15, 08:16   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Jag taenker fortfarande....


Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:21   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Lägg upp ett spreadsheet och visa alla
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:24   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

För er (även jag) som inte förstår norska, & framförallt inte norsk tangentbord testade jag google translate

Mod slettade min inlaegg igår om Ecuador Uruguay foerdi rush kom lite
paa sedan . Okej . OCH MTT foerra System Play Aer staengt , jaha , rush Foer STAAR
Precis varfoer . Mod hantera den integrerade ATT någon har en idé som kränker
" Spikade beslut" ... i det här fallet , " givande . Kriteriet som kan jag lägga till anledning Foer
givande maa intresse Rokk VID, ha foerlorar Sharps trovaerde . Så var det i
Norge ocksaa men Daer allmänna opinionen har nu vaendt OCH aer på min sida .
Det aer ju faktiskt ganska enkelt ATT ATT fatta t.ex. enda spel foer 100 - som
Max . Ger 120 - om du foeljer en av de särskilda tärnor armén forum , anta
kann taevla med systemet till 25 - x 4 naar Varja av dessa sökningar GE tusentals i vinster .
Jaguaren tog naagra siffror av sådant vilt resultat igår Foer ATT verifiering , den
men rush Foer STAAR ju igen det var foer tung kostnad som vi Saeger här .. Naagra ex . Fraan Augusti till 14 oktober På en sådan smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system :
2092 - . 1070 - . 1,0654 - . 845 - 837-1056 - . 3931-961 - 930-1649 . -
2,729 - . 1740 - . 1535 - . ... Nej JAG integre attR tror Mod godkannner denna daerfoer
sågar JAG Bara hej ock klibb ..
Annar ae rush saeker paa attR min. 99 % av alla Sharpare spelade 1.a Sverige i VM kvalificerade match , Precis som Rush Gorda . Ränta efter ATT ha raeknat givande , men
foerdi allt som jag oenskade / trodde på Sverige . Precis som kupongen
med 13 matcher , de spelar på Jumping OCH TROR PÅ , " givande " aer det finns knappar som alltid någon vara medveten om . Har rusa raett ?
I ett system genomsökningar för att undvika förlust av skär aeven 2-3 av 5 träffar
spricker , det beror på om man spelar safe eller integrerat .. Jaguaren spelar alldrig säker men
tioppar foerdi mina insatser Aer så liten igen om t.ex. ENDAST 1 av 5 System
gå in 100 % saa vinnare rusa bra mycket . Den betydande ROI som nio integrerad scanner droemma omkring med ärt vaerdespel ..
Lycka till med systempel odds , OCH tack foer mig !


Vet inte om jag blev jätteklokare dessvärre....
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:53   #4
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Att folk i allmänhet inte intresserar sig för om ett spel har positivt väntevärde eller ej har ju inget att göra med själva begreppet positivt väntevärde.

Förstår du vad ett positivt väntevärde är? Jag misstänker att du inte gör det eftersom du verkar tro att det är något som någon här på sharps hittat på.

Ha det gött!
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 09:03   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Det är ju ganska tydligt att du inte lyckas övertyga någon här inne, trots att du återkommer med ditt tjat då och då. Det finns väl egentligen två frågor som jag tror fler än jag väntar på svar på:

1. Var kan vi se dokumentation som visar att ditt system är så överlägset?

2. Hur mycket betalt vill du ha för ditt fantastiska system när du bevisat att det fungerar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), Pilkast (+10)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 10:32   #6
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Ja den var verkligen rolig, den oeversaettning fraan norska, jag fattar inte mycket av det.

Som tidigare har talat om, jar aer Internet-invalid, kann endast skriva mail. alt annat
aer gresk foer mig, och jag talar bare norska, svenska, engelska, tyska och spansk,
och lite kinesiska !

Nej, jag har redan talat om att jag inte salger naagot system foer naagon pris.
Och det aer inte systemet som aer specialt, det aer likt alle andra system, det aer
hur man vaelger ut matcher (X) som aer avgoerande, och det har ju redan naagra
boerjat diskutera ser jag haer paa forumet...
Den som forttfarande vill tro att 1.000.- i insats paa Odds 1.2 som herr Wagner menar ger
honom tjock plaanbok, verkligen aer baettre aen 40 sk. 25.-kroners system som var foer
sig kann ge flera tusen netto, h*n maaste bare fortsaetta med det.
Det saettet att oddsa paa kann aldrig ge naagon gevinst i laengden jfr. med systemspel.

Jag har nu spelat system i oever 5 aar med resultater som ni bara kann droemma om
med ert vaerdespel paa singelmatcher. Insats 100.000 och 104 % ROI ger netto 4.000.-
lika mycket som jag ofta vinner med mina smaaspel till 25 kr. Taenk sjaelv !

Mvh fraan norbaggen i Kina.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 10:41   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Ja den var verkligen rolig, den oeversaettning fraan norska, jag fattar inte mycket av det.

Som tidigare har talat om, jar aer Internet-invalid, kann endast skriva mail. alt annat
aer gresk foer mig, och jag talar bare norska, svenska, engelska, tyska och spansk,
och lite kinesiska !

Nej, jag har redan talat om att jag inte salger naagot system foer naagon pris.
Och det aer inte systemet som aer specialt, det aer likt alle andra system, det aer
hur man vaelger ut matcher (X) som aer avgoerande, och det har ju redan naagra
boerjat diskutera ser jag haer paa forumet...
Den som forttfarande vill tro att 1.000.- i insats paa Odds 1.2 som herr Wagner menar ger
honom tjock plaanbok, verkligen aer baettre aen 40 sk. 25.-kroners system som var foer
sig kann ge flera tusen netto, h*n maaste bare fortsaetta med det.
Det saettet att oddsa paa kann aldrig ge naagon gevinst i laengden jfr. med systemspel.

Jag har nu spelat system i oever 5 aar med resultater som ni bara kann droemma om
med ert vaerdespel paa singelmatcher. Insats 100.000 och 104 % ROI ger netto 4.000.-
lika mycket som jag ofta vinner med mina smaaspel till 25 kr. Taenk sjaelv !

Mvh fraan norbaggen i Kina.
Grejen är att du inte ökar dina vinster. Du ökar bara variansen i dina spel. Spelar du stora bongar vinner du sällan och måste ha mycket bättre money management. Betydligt enklare att spela singlar och du kan ha högre insatser än på en stor bong.

Det är fortfarande så att du måste hitta ett väntevärde i dina spel för att du ska gå plus i längden.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 11:17   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ingen tror dig utan att du bevisar det.
Du skiter säkert i det, men så är det
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 13:55   #9
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Jag förstår verkligen inte hur du kan sitta och jämföra en ROI på 104% med att du sätter ett utav dina systemspel med en vinst på 4000? Du måste väl också förlora någon gång som alla oss andra? Spelar ju ingen roll om det vinner 4000 på ett spel men förlorar sedan 5000? Så länge du inte kan uppvisa någon statistik över tid är det nog ingen som är intresserad över ditt system.

Satte förövrigt en gång en sexling. Jag vann betydligt mycket mer på det än vad jag gör på 6 singlar så spela sexlingar då vinner ni mycket mer när ni vinner.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 14:25   #10
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Om du skall vinna "flera tusen" (dina ord) på kuponger med insats 25 SEK, så måste du alltså komma upp i runt hundra gånger pengarna på dessa. Det innebär att du måste göra fyrlingar, minst, för att komma upp i detta odds. Dessutom med enbart kryss - om jag förstått dig rätt...?

Hur ofta sätter du/man en fyrling (minst) med enbart kryss? 1/75? 1/100? (Går säkert att räkna ut - bara det att jag inte klarar av det, hehe...)

Ditt "system" kan bara inte vara vinstgivande i längden, enligt min ringa åsikt...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 07:06   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur spelar du?
Hur väljer du matcher?

Varför lägger du inte upp tex helgens matcher idag så vi får se innan kick off, efter ko kan man ju alltid snacka
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:24   #12
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Hej. Svar foert till KP - sharpest paa sita inlaegg under Systemspel paa Oddsen daer du
ber mig laesa upp mig spelskolan. Haelsa rektor att med att laerarna maaste laesa upp sig
i matta, saa dom fattar t.ex. att Odds 3 paa X aer mycket baettre aen Odds2 paa 1.an.
Ex. 3.3.3.3.3. = 253 2.2.2.2.2=32. Lite skillnad faktisk, och i system blir detta verkligen
mycket. Jag vilseleder inte, jag raettleder.
Att vara saa laasta i en teori om "vaerde" med det kriterium som ni laegger till grund foer
hue vaerde skall raeknas aer helt utan rot i verkligheten. Det aer matematisk svada.
Naar odds-eksperter o.a. sjaelva saeger att 110% RO awer naermast vaerdsrekord daa
maaste det ringa en bjella. Finns det ingen metod som aer baettre?
Jag kaenner svenskar som trevlige, kloka och framsynta, men har verkar det som ni aer
livradde foer att prova naagot nytt. Och ni foerdoemmer det nya uten att haa provat,
det tycker jag aer konstigt.
Wagners paanbok ville blitt mycket tjockare om han tittade paa mitt tips paa Ecuador-
matchen foerra veckan. Jag har nog mer koll paa detta aen ni tror.

Semicolon: Du har helt raett, jag vet inte vad vaentevaerde aer. Forstaar nog vad du mener,men det betyr noll foer mig. Det viktga foer mig aer att jag har ett mycket bra +
efter ca. 6 aar och naagra tusen smaaspel med X i system. Alla matcher jag traeffer paa
har mycket stort vaerde. Fortsaettning foeljer....
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:35   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

men varför gör du inte som joppoe säger?
lägg upp ett praktiskt exempel till helgen!
så får du kanske tyst på tvivlarna
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:57   #14
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Hej. Svar foert till KP - sharpest paa sita inlaegg under Systemspel paa Oddsen daer du
ber mig laesa upp mig spelskolan. Haelsa rektor att med att laerarna maaste laesa upp sig
i matta, saa dom fattar t.ex. att Odds 3 paa X aer mycket baettre aen Odds2 paa 1.an.
Ex. 3.3.3.3.3. = 253 2.2.2.2.2=32.
Lite skillnad faktisk, och i system blir detta verkligen
mycket. Jag vilseleder inte, jag raettleder.
Att vara saa laasta i en teori om "vaerde" med det kriterium som ni laegger till grund foer
hue vaerde skall raeknas aer helt utan rot i verkligheten. Det aer matematisk svada.
Naar odds-eksperter o.a. sjaelva saeger att 110% RO awer naermast vaerdsrekord daa
maaste det ringa en bjella. Finns det ingen metod som aer baettre?
Jag kaenner svenskar som trevlige, kloka och framsynta, men har verkar det som ni aer
livradde foer att prova naagot nytt. Och ni foerdoemmer det nya uten att haa provat,
det tycker jag aer konstigt.
Wagners paanbok ville blitt mycket tjockare om han tittade paa mitt tips paa Ecuador-
matchen foerra veckan. Jag har nog mer koll paa detta aen ni tror.

Semicolon: Du har helt raett, jag vet inte vad vaentevaerde aer. Forstaar nog vad du mener,men det betyr noll foer mig. Det viktga foer mig aer att jag har ett mycket bra +
efter ca. 6 aar och naagra tusen smaaspel med X i system. Alla matcher jag traeffer paa
har mycket stort vaerde. Fortsaettning foeljer....
Ursäkta min högst begränsade matematiska förmåga men hade det enligt din logik inte varit ännu bättre att bara spela odds 6 på 2:or? 6^5 är iallafall enligt man kalkylator 7776 vilket är mer än både 32 och 253 (just vid 253 blir det återigen så uppenbart att min egen matematik bleknar i jämförelse).
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:58   #15
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Tomb: Jag har aldri sagt att mitt system aer oeverlaegset. Det aer spel paa X i system
som aer loesenordet, och alla X som gaar inn har mycket stort vaerde, om det aer 2.70
eller 3.40, och oftast mer med hcp.0-1.
Men detta aer det ju frivilligt om du vill prova, ser du duktig och vinner paa ditt saett saa
aer ju det bra. Som tidigare, jag saelger aldri system e.l. och vill inte avsloeja villka ligor
jag spelar paa. Det har tagit mig naagra aar att hitta raett och bygga statistik, saa den
jobben maaste ni goera sjaelva om ni vill prova .

henke111: Jag blir helt melankolsk naar jag ser "henke"... oj oj oj vilken spelare !
Saa jag oekar inte mina vinster naer t.ex. 25.- ger 1.000.- eller mycket mer? Stora bongar?
Det aer den som gambler med 1.000 paa et singelspel som spelar stort och farligt och maaste ha money i bakhand... Jag har gjort en insaettning til varje konti, det haaller.
Riktig som du saeger, enklare att spela singelspel, och laettare att foerlora.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:08   #16
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

putte64. Jaha, der kom Putte ocksa, duktig osh trevlig fraan den tiden...
Jag har talat omm varfor jag inte kann praktisk ladda ner, och jag vill heller inte ge bort
tips om ligoer, daer ligger som naevnt hemligheten med mine "system"..

Seebbo: Nej jag vinner inte paa alla spel, men totalt foerlorar jag aldrig. Jaemfoeresen med
100.000 ROI 104 % och 4.000.- bara beraettar att att spela system och specielt med X laangr overgaar sngelspel. Efter 5-6 aar har jag god kll paa detta.
Kart du vinner mer med en 6-ling enn singlar foer samme belopp, precis vad jag hela
tiden har sagt. Men, en singel sexling aer gambling, det koer jag aldrig. 4-lingar och
5-lingar maaste med. Daet aer vad jag spelar oftest och det aer saekert.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:11   #17
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Hej. Svar foert till KP - sharpest paa sita inlaegg under Systemspel paa Oddsen daer du
ber mig laesa upp mig spelskolan. Haelsa rektor att med att laerarna maaste laesa upp sig
i matta, saa dom fattar t.ex. att Odds 3 paa X aer mycket baettre aen Odds2 paa 1.an.
Ex. 3.3.3.3.3. = 253 2.2.2.2.2=32. Lite skillnad faktisk, och i system blir detta verkligen
mycket. Jag vilseleder inte, jag raettleder.
Att vara saa laasta i en teori om "vaerde" med det kriterium som ni laegger till grund foer
hue vaerde skall raeknas aer helt utan rot i verkligheten. Det aer matematisk svada.
Naar odds-eksperter o.a. sjaelva saeger att 110% RO awer naermast vaerdsrekord daa
maaste det ringa en bjella. Finns det ingen metod som aer baettre?
Jag kaenner svenskar som trevlige, kloka och framsynta, men har verkar det som ni aer
livradde foer att prova naagot nytt. Och ni foerdoemmer det nya uten att haa provat,
det tycker jag aer konstigt.
Wagners paanbok ville blitt mycket tjockare om han tittade paa mitt tips paa Ecuador-
matchen foerra veckan. Jag har nog mer koll paa detta aen ni tror.

Semicolon: Du har helt raett, jag vet inte vad vaentevaerde aer. Forstaar nog vad du mener,men det betyr noll foer mig. Det viktga foer mig aer att jag har ett mycket bra +
efter ca. 6 aar och naagra tusen smaaspel med X i system. Alla matcher jag traeffer paa
har mycket stort vaerde. Fortsaettning foeljer....
Alltså min poäng är ju att ditt problem är att du inte förstår värdebegreppet eftersom du inte förstår den matematiska innebörden av värde.

Det är mycket underhållande när du skriver att odds på 3.00 på X är bättre än 2.00 på en 1:a.

Du förstår väl själv hur fullständigt felaktigt ett sådan påstående är?
Eller menar du på fullaste allvar att du hellre hade spelat på kryss i en match mellan Barcelona och Elfsborg i ett fiktivt CL-gruppspel om du fått 2.00 på hemmaseger för Barca och 3.00 på ett kryss?

Värde är endast diskrepansen mellan det sanna förväntade utfallet och de odds som vi erbjuds. Så, vi gör ett nytt försök.

Om du erbjuds 3.00 på X i en match där den verkliga sannolikheten är att det blir oavgjort mer än 33.34% av gångerna kan du förvänta dig ett positivt väntevärde och spelar du sådana spel över tid kommer du gå med vinst. Är den verkliga chansen att krysset inträffar 33.33% eller lägre kommer du ovillkorligen att gå +-0 eller - över tid. Obs. då har vi inte räknat med bookiens overround.

Detta har inget å göra med om oddset är 2.00, 3.00 eller 100.00. Långa eller korta odds i sig är oväsentligt, de uttrycker endast en sannolikhet för att något ska inträffa och om ett utfall inträffar oftare än vad oddsen anger blir väntevärdet positivt, dvs. i längden vinner man på att spela. Är chansen att något ska inträffa lika med eller lägre blir väntevärdet i stället negativt, dvs. du går ovillkorligen minus om vi räknar in overround.

Observera att detta inte säger något om din förmåga att hitta värdespel. Det har jag ingen synpunkt på. Tjänar du bra på ditt spelande så är det bara att önska lycka till och hoppas att det håller i sig. Uppenbarligen är du duktig på att hitta bra spel med ett positivt väntevärde.

Dock är det uppenbart för alla som läser den här tråden att du fundamentalt missförstått själva begreppet värdespel, förhoppningsvis blev det lite klarare för dig nu. Har du konstruktiva frågor svarar jag gärna, men om du trots detta inlägg vägrar att ens försöka förstå ett givet matematiskt faktum som är en av grundstenarna i den mest grundläggande matematik och statistisk analys, då får jag be att tacka för mig.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:23   #18
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Pilkast: Akta dig, jag aer ocksaa duktig paa att kasta pil, en fin hobby!!
Du har raett. Insats 25.- om jag inte spelar en singel 5-ling soom ger over 6.000.-
Med 5 matcher spelar jag naestenalltid 4- och 5-lingar. Aer jag osaeker paa en ny
liga tar jag med en trippel som ger insatsen tillbaka. Foerra fredag ble det 5-ling ++ och
1.019.- kr. En ny fyrling ligger inne och med 2 matcker kvar aer sjansen till 5-ling och
6-ling stor i morgon, det systemet har ochsaa med en 1.a saa beloeppt blir naagot mindre.
Nej detaer inte alls moejligt att matematisk raekna ut hur ofta t.ex. en 5-ling intraeffer.
Odds aer inte bare matematik, du maaste veta vilka ligor/lag osv. jag spelar paa och
ha statistik foer dessa.
Naagra aars statistik lgger bakom mina valg av ligor och matcher,det aer inte saa enkelt
aom att bara "plocka" matcher fraan programmet. Det funkar nog inte, fast naagon har tur med det ocksaa ibland, precis som Lotto.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:34   #19
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Nej detaer inte alls moejligt att matematisk raekna ut hur ofta t.ex. en 5-ling intraeffer.
nvm, jag orkar inte bry mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+10)

Senast redigerad av Semicolon den 2013-10-18 klockan 09:36. Anledning: stor trötthet...
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:37   #20
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Men... du är på ett spelforum... här hjälper vi varandra att försöka vinna, alla på sitt sätt - någon är duktig på fotboll, någon kan trav, någon hittar spel med hjälp av statistik o s v...

Vad bidrar du med? Du skriker högt om att du har ett fantastiskt system och att alla andra här inne inte förstår något, men när någon ber om exempel så vägrar du med hänvisning till att du har statistik som du plockat fram som du vill hålla hemlig.

Du säger att du inte är här för att sälja något, och uppenbarligen är du inte här för att dela med dig av din fantastiska kunskap, inte ens i så stor utsträckning så att dina argument blir trovärdiga... så den stora frågan måste ju bli: Varför hänger du här på Sharps?
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:37   #21
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Sammandrag: Varfoer systemspel overgaar singelspel. Jfr. Wagners ex. med 1000.- paa singelspel och 1,20 i Odds, ja varfoer inte 2.00 i Odds som ger 1.000.- i vinst. Hur ofta?
Ekspertena sjaelva saager altsaa att over 40 % traeff aer jaettebra, och daa maaste
oddsen vara over 2.00 foer att det skall balansera. Foer 1.000.- spelar jag 40 spel a 25.-
som var foer sig kann ge flera tusen. Nu spelar jag safepaa 4-5-6 raetta, ibland med 7.
Tidigare omtalade jag system m. 7 matcher varav 2 blev instaelda. Dessa 2 matcher ga
over 5.000.- x.tra vinst p,ga. att dom ingick i systemet. Paa singelspel vill ni faatt insatsen tillbake. Lite skillnad eller hur? Om inte detta ex. overbevisat er, saa skall ni bare gloemma detta och fortsaetta att foerlora paa singelspel. Annars spelar vi inte system i vaar oddstaevling som jag har talat om, och daer ligger jag mycket bra till och har ocksaa boerjat spela paa 1:a och 2:a. Och jag spelar naagra smaasystem varje dag, 6-8-10 kr.
med vinst fraan 30 till 380.-.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:40   #22
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

varför lägger du ner så mycket tid och energi på att försöka övertyga oss om det här? har du inget bättre för dig?
det är ingen idé!
visa oss ett konkret exempel under helgen...eller lägg ner!!!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:47   #23
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Slutord: Det aer altsaa inte systemt som aer spesilt, och jag aer inte baettra aen er till att tippa. Det aer mitt urvalg av ligor och klubbar som statistisk spelar mycket oavgjort
som aer viktig. Jag utnyttar statistiken 100 %, men aer heler inte raedd foer att prova naagot nytt. Det finns hundra olike konbinasjoner som aer roliga att prova, och med slika smaa belopp kan ingen foerlora. Saa varfoer inte prova. Tipping aer inte foer att leva av,
men en jaetterolig hobby med fin gevinst foer den som vaagar prova naagot nytt.
Jag har faktisk aldri spelat paa en singelmatch, det aer gambling foer mig.
Och jag har det"morokul" hela tiden !

Hej daa och lycka till med era spel !
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:53   #24
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Systemspelare du säger det själv. Ditt system är tyvärr enbart för hobby bruk då inga seriösa summor kan satsas och således inga seriösa vinster finns att räkna med. Du tror väll ändå inte på riktigt att folk som lever på spel sitter och satsar 1000kr på singlar? Krävs lite större insatser än så om det skall vara värt mödan.

För vissa som dig kanske det är nyheter men du vet att man skall räkna bort sin insats när man räknar ut resultatet av ett spel eller?

Men som ovan måste jag också fråga varför du ens skriver i trådarna? Du du uppenbart inte vill lära andra hobbyspelare lite action system så är det väl bättre att lägga tiden på något annat?

Räknar inte ens med att du kommer svara på någon av frågorna utan enbart svamla på..
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 09:53   #25
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
varför lägger du ner så mycket tid och energi på att försöka övertyga oss om det här? har du inget bättre för dig?
det är ingen idé!
visa oss ett konkret exempel under helgen...eller lägg ner!!!
Saeg det du, tja, jag undervisar i spanska paa et Universitet, jag syklar
3-4 timmar varje dag hela aaret och haaller min kropp i super form.
Du kann ju bara strunta det jag skriver, saa kann du boerja taenka
senare ... Ha en fin dag.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 10:07   #26
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Saeg det du, tja, jag undervisar i spanska paa et Universitet, jag syklar
3-4 timmar varje dag hela aaret och haaller min kropp i super form.
Du kann ju bara strunta det jag skriver, saa kann du boerja taenka
senare ... Ha en fin dag.
ooookey...

önskar dig det samma!
och lycka till med spelet framöver
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 10:55   #27
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 105
Sharp$: 801

X
Stats: 102 - 265 - 1
ROI: 96.73%
Vinstprocent: 27.79%

Standard

"Nej detaer inte alls moejligt att matematisk raekna ut hur ofta t.ex. en 5-ling intraeffer."

Nej, ett mysterium för den moderna matematiken.. harkel..
therealfake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 12:40   #28
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

therealfake.... jaha du, om du klarar det utan att veta hur maanga/vilka lag/matcher som
aer involverade, daa aer du bra.
Paa min statistik spelas det i naagra ligor 40-60 % oavgjort i laanga perioder, naagra
av dom som ligger i botten av serien spelar 80 % X hemma laanga perioder, osv.
Du maaste nog ha lite mer materie aen bare siffror om du skall klara den jobben, foer
det varierar mycker i olika perioder. En matematis utraekning kann aldrig bli riktig med
saa varierande grunnlag. Antal kamper i systemen varierar mellam 5 och 7, ibland 8,
och fotboll kan aldri bli statisk matematisk.
Har du taenkt att laegga inn alla matcher i hela Europa t.ex? Jag spelar under 5 % paa
dom. Tar du med alla ligor och divicioner? Det kann ju bli roligt om du provar och ger oss
et tips om detta. Tror du t.ex. att resultatet blir det samma om du tar dom ligor jag
spelar paa som foer alla andra? Det tror inte jag, saa maanga ligor foelger jag med paa,
och det aer mycket stora skillnader. En slik matematsik utraekning haaller nog inte vatten. Jag spelar 95 % paa X, och spel paa 1:a och 2:a kann nog ge vinst och 5-ling
oftare, men mycket mindre vinst som aer de primaera.
Men som sagt jag tar gaerna emot din utraekning. Hej daa !
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 13:30   #29
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Kan tänka mig att du lirar i finska fotbolls- och hockeyligorna - där blir det många kryss...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 13:34   #30
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det kan jeg med hånden på hjertet si at vi ikke er. I Norge som i Sverige og resten av verden er vi opptatt av värdespel, da dette er den eneste muligheten til å slå bookmakerne.

Det finnes ikke system, bare dårlig bookmaker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+100)
helten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:07   #31
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Måste vara skönt att sitta på ovärderlig statistik som inga bookmakers har tillgång till. Tänk vad någon som också kunde det där med sportspel skulle kunna tjäna med denna otroliga guldgruva.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:34   #32
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Bara en sista haelsning, hahaha.. Jag foerstaar ju at om ni hittar en match som efter era
vaerdebegrepp er "felsatt". dvs. ni tycker oddsen borde vara 2.00 och ni faar 2.40.
Jaettevaerde, bare att oesa paa naagra tusen spaenn... men ojsan, den missade jag visst
paa.. hm, vaerdeloes.? Da satsar jag istallet mina 1000 paa 40 spel a 25 eller 20 spel a 50.
Alla spel var foer sig kann ge vinst paa etpar tusen, alt etter hur jag foerdelar innsatsen,
saellan flat. Alla bookmakere saetter sjaelvkart laegre odds i ligor daer det spelas mest
oavgjort, men multipliserat (t.ex. 3.3.3.3.3) blir det mycket hoegre vaerde aen ni kann
uppdriva med singelspel, enormt stor skillnad. Daerfoer har alla matcher som sluter oavgjort
mycket stort vaerde . Saa enkelt aer det, och om ni orkar jobba lite, slik jag har gjort,
och inte bara sitta daer och gulpa upp skitprat om en som vinner mer aen de flesta av er
goer, saa har ni redan faatt uppskrift paa hur ni skall gaa fram. Boerja kolla olika ligor och
ni vill hitta mycket spaennande och bli vinnare. Tack och hej da Sverige!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+15)
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:39   #33
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Du får $harps för din ihärdighet...enbart
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 16:14   #34
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Bara en sista haelsning, hahaha.. Jag foerstaar ju at om ni hittar en match som efter era
vaerdebegrepp er "felsatt". dvs. ni tycker oddsen borde vara 2.00 och ni faar 2.40.
Jaettevaerde, bare att oesa paa naagra tusen spaenn... men ojsan, den missade jag visst
paa.. hm, vaerdeloes.? Da satsar jag istallet mina 1000 paa 40 spel a 25 eller 20 spel a 50.
Alla spel var foer sig kann ge vinst paa etpar tusen, alt etter hur jag foerdelar innsatsen,
saellan flat. Alla bookmakere saetter sjaelvkart laegre odds i ligor daer det spelas mest
oavgjort, men multipliserat (t.ex. 3.3.3.3.3) blir det mycket hoegre vaerde aen ni kann
uppdriva med singelspel, enormt stor skillnad. Daerfoer har alla matcher som sluter oavgjort
mycket stort vaerde . Saa enkelt aer det, och om ni orkar jobba lite, slik jag har gjort,
och inte bara sitta daer och gulpa upp skitprat om en som vinner mer aen de flesta av er
goer, saa har ni redan faatt uppskrift paa hur ni skall gaa fram. Boerja kolla olika ligor och
ni vill hitta mycket spaennande och bli vinnare. Tack och hej da Sverige!!
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 16:40   #35
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Upp med ett spreadsheet så har du ju "övertygad" i alla fall några om ett par månader - OM nu ditt system är så bra och ofelbart, eller du så duktig på att plocka ur russinen ur kakan, och har ett sådant statistikunderlag - detta borde ju vara lätt för dig att "bevisa", so shoot!

För du kan ju inte ha några problem med den tid detta tar, i alla fall - så mycket tid som du har att försöka övertyga oss här på sharps, menar jag, hehe...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 18:35   #36
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Han får (vill) inte avslöja sina hemligheter via spreadsheet. All snack om hans flera års statistik, systemet som är så bra och allt annat som han ska hålla hemligt uppfattar jag som provocerande. Som några redan påpekade, vad tillför han med all snack på Sveriges bästa bettings forum om han vill inte dela med sig.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 18:58   #37
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Jaja, så det er sånn det er her i Norge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
helten (+10)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:03   #38
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 105
Sharp$: 801

X
Stats: 102 - 265 - 1
ROI: 96.73%
Vinstprocent: 27.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
therealfake.... jaha du, om du klarar det utan att veta hur maanga/vilka lag/matcher som
aer involverade, daa aer du bra.
Paa min statistik spelas det i naagra ligor 40-60 % oavgjort i laanga perioder, naagra
av dom som ligger i botten av serien spelar 80 % X hemma laanga perioder, osv.
Du maaste nog ha lite mer materie aen bare siffror om du skall klara den jobben, foer
det varierar mycker i olika perioder. En matematis utraekning kann aldrig bli riktig med
saa varierande grunnlag. Antal kamper i systemen varierar mellam 5 och 7, ibland 8,
och fotboll kan aldri bli statisk matematisk.
Har du taenkt att laegga inn alla matcher i hela Europa t.ex? Jag spelar under 5 % paa
dom. Tar du med alla ligor och divicioner? Det kann ju bli roligt om du provar och ger oss
et tips om detta. Tror du t.ex. att resultatet blir det samma om du tar dom ligor jag
spelar paa som foer alla andra? Det tror inte jag, saa maanga ligor foelger jag med paa,
och det aer mycket stora skillnader. En slik matematsik utraekning haaller nog inte vatten. Jag spelar 95 % paa X, och spel paa 1:a och 2:a kann nog ge vinst och 5-ling
oftare, men mycket mindre vinst som aer de primaera.
Men som sagt jag tar gaerna emot din utraekning. Hej daa !
Men om du är statistiskt säker så är det ju bara att multiplicera sanol för resp utgång, men om du inte är säker så går det självklart inte.

Har du å andra sidan en störning på säg a_i% för match i i en n-ling (1<i<n) så kan du räkna ut inom vilket sanol-intervall din n-ling ligger. Alltså bestämma min-punkten.
therealfake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 10:27   #39
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av therealfake Visa inlägg
Men om du är statistiskt säker så är det ju bara att multiplicera sanol för resp utgång, men om du inte är säker så går det självklart inte.

Har du å andra sidan en störning på säg a_i% för match i i en n-ling (1<i<n) så kan du räkna ut inom vilket sanol-intervall din n-ling ligger. Alltså bestämma min-punkten.
haha det är lönlöst, dagens fysiker räknar på ekvationer som förklarar själva grundvalarna för verklighetens existens, men den här snubben kommer fortsätta att tro att det är omöjligt att räkna ut sannolikheten för en 5 matchers parlay som han lirat för sina glasspengar på bet365, oavsett hur pedagogisk du är .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2), therealfake (+2), Calatan (+2)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-20, 11:36   #40
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Det är lugnt, så snart han hittat några följare bara startar han säkert en egen liten spelblogg där man själv kan vara Gud och predika vad man vill...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-20, 11:52   #41
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Det är lugnt, så snart han hittat några följare bara startar han säkert en egen liten spelblogg där man själv kan vara Gud och predika vad man vill...
Eller låter "några utvalda" prova hans system mot en mindre kostnad...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td