Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-05, 12:32   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hedo Visa inlägg
Låter logiskt, tack för svaren gubbar
Akta dig för att rygga alla sheets med positiva resultat!
Kolla upp ordentligt.
Jag håller med Speedmagic, välj ut det som du tycker e bäst för dig och det som du tror mest på och kör en längre period. Något som e "farligt" e att hoppa på, hoppa av en del rekare. Visst kan man komma in i fin streak men det kan vara tvärtom också!

En filosofi som som funkar i poker och betting e:
"En förlorad pott e värd lika mycket som en vunnen"
Det man ska tänka på med betting också "ett missat spel e INGEN förlust"!
OM oddset e slashat ska man inte spela, du har inte förlorat något men kan förlora i längden eftersom man spelar till sämre förutsättningar.

Akta dig för att rygga någon som har hög ROI på få spel, det säger ingenting om framtiden. Diskutera gärna med folk i chatten!
Vi e här på sharps för att hjälpas åt och tttillsammans gynna varandra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-05, 13:57   #47
 
Hedos avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 325


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket tänkvärt timadolf. Läste även igenom ditt inlägg på sidan två i den här tråden och där finns en hel del poänger (Läs det ni som missat). Jag ska göra researchen grundligt innan jag ger mig in på något och föra noggrann statistik.
Hedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 14:19   #48
HG
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Jönköping
Inlägg: 62
Sharp$: 556
Standard

Någon som följer Jarelinds blogg på Fotbollskanalen? Ibland en del bra idéer där, men jag undrar lite över hans stats och hur tillförlitlig den är.

"Var uppe och härjade runt 200 % i ROI, men efter 0-0 på Olympia är jag nu nere på relativt blygsamma 120 %."

HIF får en ny chans
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 14:25   #49
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HG Visa inlägg
Någon som följer Jarelinds blogg på Fotbollskanalen? Ibland en del bra idéer där, men jag undrar lite över hans stats och hur tillförlitlig den är.

"Var uppe och härjade runt 200 % i ROI, men efter 0-0 på Olympia är jag nu nere på relativt blygsamma 120 %."

HIF får en ny chans
Om han har spelat 2 spel innan är det förståeligt, om han spelar halva kassan per spel är det inte förståeligt.


Hursomhelst har du bara hans ord på något, rygga inte. Dock kan man ju ta information av någon.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 16:03   #50
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag ryggade allt som hade bra roi:+ några till i början på min tid i Sharps.Det blev jävligt dyrt till slut, alla har ju sina däliga dagar. Så jag har nu börjat om på ny kula och sänkt till max 5 st. och det är nog där man skall hålla sig. För man har ju lärt sig vad och vilka ligor dessa kan. Mycket lärlingspengar på vägen dock.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td