Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-03, 18:38   #46
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Det jag menade var att det är nog bättre att göra statistik själv och sätt sannolikheten för vissa resultat då spelbolagens odds är riktigt dåliga för dessa 4-2,3-2 i hockey och 1-0, 1-1, 2-1 osv i fotboll.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:47   #47
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Jag har gjort lite mer analys på bomben och dess överodds. Om man vill göra det enkelt för sig så väljer man dock att bara visa de minst spelade kombinationerna och sedan spela på dem. Problemet ligger inte i att man kan ha ett vettigt ROI, utan snarare den skyhöga variansen. För att göra system stora nog krävs mycket pengar och vid ett par förluster på raken (ja det kommer att hända) så kommer kassan snabbt att sina. Så slutsatsen är att ja man kan tjäna pengar att spela på det här sättet, men det finns bättre sätt.
Jag håller med fullständigt. Längre perioder med förluster kommer oundvikligen och där ligger problemet. Hade jag en bankrulle på 10 miljoner skulle jag köra själv utan att tveka, nu har jag tyvärr inte riktigt den sortens pengar
Men även om 25 tusen är väldigt mycket för mig så finns det ju faktiskt dom som betraktar det som småpengar.

Jag kommer hur som helst att köra igång "torrkörningen" idag. Det är hög omsättning och 500 000 extra i potten vilket gör att det finns många spelbara kombinationer idag. Kolla in speldagboken om du vill följa spelet. Jag kommer att lägga ut en fil med mitt spel strax efter spelstopp eftersom jag måste vänta så länge som möjligt innan jag kollar vilka komber som ger överodds.
martzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 14:20   #48
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 74
Standard

Jag är intresserad av ditt bolag. Har skickat pm
Moleskin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td