Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-04, 22:40   #46
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Är det mycket pengar att göra på detta...? Känns mest som ett djävla krångel! Kan man inte få ihop pengarna utan detta "bonushoreri" så kanske man istället skulle titta på vad man gör fel, rent speltekniskt, eller...?

/Badass
Håller helt med. Finns tillräckligt med värde därute så det räcker och blir över för alla i detta forum.
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-05, 08:52   #47
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Är det mycket pengar att göra på detta...? Känns mest som ett djävla krångel! Kan man inte få ihop pengarna utan detta "bonushoreri" så kanske man istället skulle titta på vad man gör fel, rent speltekniskt, eller...?

/Badass
Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Håller helt med. Finns tillräckligt med värde därute så det räcker och blir över för alla i detta forum.
Otroligt onödigt att rekommendera att folk inte ska bonushora när det är ett av det absolut lättaste och dessutom riskfria sätt att multiplicera sin startrulle om man är en liten hobbyspelare.

Skilj på spelteori och bonushoreri, det finns en anledning till varför bookies ständigt ändrat sina vilkor för att komma åt de som utnyttjat detta till sin fördel. Den anledningen har ni uppenbart missat, men utan att blanda in kompisar så kan du utan större ansträngning fortfarande gå från 5K till 20k genom att hora ut dina egna bonusar. Sätter du dessutom i system att använda dina kompisar så kan du multiplicera de siffrorna med antalet vänner.

Om det är onödigt för er att riskfritt tjäna 15.000 till X antal kronor så har ni bra size på rullen eller är otroligt duktiga cappers. Gratulerar till det, men låt diskussionen i tråden fortlöpa om ämnet nu tack.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
blixten92 (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-05, 11:01   #48
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Jag är inte helt ute och svamlar när det kommer till bonustrading i andras namn. Jag har själv gjort det. En kompis till mig gjorde det också, och hade satt det i system. Han slutade när han en dag fick ett mail från Betway som hotade att polisanmäla honom för bedrägeri om han inte slutade genast. Den dagen slutade även jag bonushora i andras namn och det är därför jag avråder folk från att göra det. Det är otroligt mycket värt när din rulle är i startgroparna och du kan hora i ditt eget namn. Men enligt mina erfarenheter är det inte värt att försöka cleara i andras namn.
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td