Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-28, 16:47   #1036
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 2136
Standard

Accumulatorspel


Hej. Är det någon som har en ide hur man flyttar pengar när bolaget kräver minst tripplar minodds 1,40 1xbet har den regeln tacksam för svar
solum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 17:00   #1037
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solum Visa inlägg
Hej. Är det någon som har en ide hur man flyttar pengar när bolaget kräver minst tripplar minodds 1,40 1xbet har den regeln tacksam för svar
Finns smidiga sätt, nämns några sidor bak i tråden. Kan dock varna för 1xbet, har fått riktigt risig kritik på SBR.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+3)
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 06:50   #1038
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 12:11   #1039
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?
Mjölka kampanjer. Är inte välkomstbonusarna som genererar pengar är alla kampanjer. Hittills 1400kr+ i maj
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 12:50   #1040
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Mjölka kampanjer. Är inte välkomstbonusarna som genererar pengar är alla kampanjer. Hittills 1400kr+ i maj
Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 13:29   #1041
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?
Vad är skillnaden mot att jaga välkomstbonusar? Kampanjerna är ju oftast bara 1-2 spel.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 14:35   #1042
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Vad är skillnaden mot att jaga välkomstbonusar? Kampanjerna är ju oftast bara 1-2 spel.
Ändå lite skillnad att tjäna typ 900-950 kr och ca 90 va? För samma arbetsinsats.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 16:10   #1043
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?
I mitt fall så var nästa steg att fråga flickvän/kompisar/släktingar om de var intresserade av att tjäna lite extra pengar, och spela i deras namn och sen dela 50/50.

Jag är inte heller mycket för "Spela för 250 kr på en femling och du får ett 100 kr live-gratisspel stake not returned!!!"-erbjudanden. Dock finns det ju en hel del BRA erbjudanden också.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 17:24   #1044
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?
Hur mycket älskar du pengar?

För att vara seriös är det som jag sagt innan perspektiv som gäller.
Matched betting ska inte jämföras med advokatarvode utan ska jämföras med andra alternativ på nätet. Enkäter och sitta klicka.
Poker är ett annat område, folk sitter grindar microstakes för de pengarna du nu får garanterat.

Värt det? Beror på vem du är och hur stor insikt du har om pengars värde. Är du Justin Bäver eller en som med lätthet kan gå in på Pressbyrån och köpa en cola istället för att vänta och dricka vatten hemma.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
theskab (+4)

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-05 klockan 17:27.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 21:48   #1045
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ändå lite skillnad att tjäna typ 900-950 kr och ca 90 va? För samma arbetsinsats.
Plockar du varje välkomstbonus på 1-2 spel behöver du ju inte sitta här o jaga bonusar.
I ditt läge nu har du plockat de ganska lätta pengarna nästa steg är kampanjer. Bolagen älskar att skicka ut de.

Angående att gå på släkt o vänner, kan lätt bli att man mister hela kakan, om man inte är försiktig.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 22:40   #1046
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
I mitt fall så var nästa steg att fråga flickvän/kompisar/släktingar om de var intresserade av att tjäna lite extra pengar, och spela i deras namn och sen dela 50/50.

Jag är inte heller mycket för "Spela för 250 kr på en femling och du får ett 100 kr live-gratisspel stake not returned!!!"-erbjudanden. Dock finns det ju en hel del BRA erbjudanden också.
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 06:54   #1047
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 13
Sharp$: 459
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
Jag är långt ifrån klar med alla men blev klar med t.ex. Super Lenny för någon vecka sedan och igår fick jag en reload på 100% upp till 500 kr på odds.
Unibet ger mig 250kr i free bet med mera då och då så när allt detta mäts upp så blir det några extra tusingar i månaden säkert.
levman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 08:32   #1048
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
Nej det är inte raketforskning, men är ändå lite pengar att ligga ute med och vissa risker. Jag tycker 10000 spänn utan risk ändå är tillräckligt generöst för ens vänner då dom inte behöver tänka på något alls.
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 20:49   #1049
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?
Många tycker att det är för krångligt och att du blir omedelbart biten av speldjävulen så fort du sneglar på en spelsida. Andra tycker att det inte är värt besväret, men går med på det så länge du sköter allt. I mitt fall har jag frågat de jag spelat åt om de inte vill lära sig själva istället, och tre av fyra sa nej.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 22:17   #1050
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Många tycker att det är för krångligt och att du blir omedelbart biten av speldjävulen så fort du sneglar på en spelsida. Andra tycker att det inte är värt besväret, men går med på det så länge du sköter allt. I mitt fall har jag frågat de jag spelat åt om de inte vill lära sig själva istället, och tre av fyra sa nej.
När du spelar för andra, lägger de spelen från sina enheter eller lägger du från dina? Alltså samma som du spelat med på dina egna konton.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td