Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-22, 15:25   #1141
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Vilka spelbolag skulle ni säga är enklast och smidigast att bonushora för en nybörjare?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-22, 15:41   #1142
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Vilka spelbolag skulle ni säga är enklast och smidigast att bonushora för en nybörjare?
Unibet, coolbet, bet365 är topp 3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
semipro (+10)
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-22, 15:48   #1143
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mumintroll Visa inlägg
Unibet, coolbet, bet365 är topp 3
Topp 5 då? Du/ni får gärna motivera varför ni tycker som ni gör.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-22, 17:00   #1144
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Topp 5 då? Du/ni får gärna motivera varför ni tycker som ni gör.
Enligt vad jag minns är som 3 i särklass lättast att köra. Glömde förresten bort Betsson och nordicbet. (bra odds och bra omskrav) därefter kommer en hel drös med bolag på delad 4e plats, typ comeon, mobilbet, folkeautomaten, osv. Lite längre ner kommer bethard groups alla sidor
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 05:21   #1145
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Skoj att bonustrading och denna tråden fortfarande är vid liv, har följt och deltagit i den sedan starten till och från.

Tänkte i alla fall hora mig igenom dom bolag som ploppat upp senaste åren.

Min fråga berör Smarkets, är det något att satsa på nu istället för Betfair? Lägre kommission i all ära, men i denna tråden verkade det vara lite missnöjda inlägg kring andra aspekter.

Lite input kring detta uppskattas från er som kört på senaste tiden.

Senast redigerad av neonguy den 2017-08-23 klockan 05:24.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 07:31   #1146
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Någon som testat de lite större bonusarna på utländska sidor? Finns ju flera på 10-30k, dock med lite sämre villkor. Kräver förstås stor rulle
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 07:57   #1147
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

[QUOTE=magfa;540496]Någon som testat de lite större bonusarna på utländska sidor? Finns ju flera på 10-30k, dock med lite sämre villkor. Kräver förstås stor

Tror inte det finns nån sån sportbonus. Länk?
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 08:16   #1148
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Skoj att bonustrading och denna tråden fortfarande är vid liv, har följt och deltagit i den sedan starten till och från.

Tänkte i alla fall hora mig igenom dom bolag som ploppat upp senaste åren.

Min fråga berör Smarkets, är det något att satsa på nu istället för Betfair? Lägre kommission i all ära, men i denna tråden verkade det vara lite missnöjda inlägg kring andra aspekter.

Lite input kring detta uppskattas från er som kört på senaste tiden.
Smarkets är bra, jag använde dem mycket fram till i somras då de inte längre accepterade bland annat finländare som kunder.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 09:16   #1149
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

[QUOTE=mumintroll;540497]
Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
Någon som testat de lite större bonusarna på utländska sidor? Finns ju flera på 10-30k, dock med lite sämre villkor. Kräver förstås stor

Tror inte det finns nån sån sportbonus. Länk?
Det är inte svårt att hitta, då du frågar har du ju dock inte svar på min fråga Har dock inte gått igenom olika erbjudanden i detalj.
Ett ex:
The 50%, 150% & 200% Deposit Bonuses will be awarded in the form of Free Play funds. The maximum reward amounts for the above promotions are $250.00, $500 and 3000$ respectively (In the same order).

kolla hrwager.ag (kunde inte posta länk då jag inte postat tillräckligt mycket inlägg)

problemet är ju var licensen är, så om man vinner på siten t.ex. Ingen som testat liknande?
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 21:58   #1150
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mumintroll Visa inlägg
Enligt vad jag minns är som 3 i särklass lättast att köra. Glömde förresten bort Betsson och nordicbet. (bra odds och bra omskrav) därefter kommer en hel drös med bolag på delad 4e plats, typ comeon, mobilbet, folkeautomaten, osv. Lite längre ner kommer bethard groups alla sidor
Bethard är ju lätt bättre än Comeon.
Snabba uttag och betydligt bättre odds, på allsvenskan har dom ju nog bäst odds utav ALLA siter.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 06:25   #1151
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
Någon som testat de lite större bonusarna på utländska sidor? Finns ju flera på 10-30k, dock med lite sämre villkor. Kräver förstås stor rulle
Har frågat detta flera gånger, verkar inte som om någon har erfarenhet av dem här. Enligt vad jag fattat av diverse forum (främst SBR etc) så är amerikanska sidor misstänksamma mot europeer som kommer och vill betta där, och mer eller mindre antar från början att man är en bonushora.

Om du ger dig på det här, eller hittar bättre info, så skriv gärna om dina upplevelser.

Senast redigerad av Thuernman den 2017-08-24 klockan 09:33. Anledning: Typo
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 08:06   #1152
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Skoj att bonustrading och denna tråden fortfarande är vid liv, har följt och deltagit i den sedan starten till och från.

Tänkte i alla fall hora mig igenom dom bolag som ploppat upp senaste åren.

Min fråga berör Smarkets, är det något att satsa på nu istället för Betfair? Lägre kommission i all ära, men i denna tråden verkade det vara lite missnöjda inlägg kring andra aspekter.

Lite input kring detta uppskattas från er som kört på senaste tiden.
Jag använder bara Smarkets och har inget att klaga på. Snabba och smidiga uttag. Blir rätt stor skillnad att spela med 2% i kommision jfr med 6.5%.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 09:18   #1153
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag använder bara Smarkets och har inget att klaga på. Snabba och smidiga uttag. Blir rätt stor skillnad att spela med 2% i kommision jfr med 6.5%.
Varför spela på spelbörserna öht? Jag har inte använt mig av spelbörser för att omsätta bonusar på flera år. Spelar allt mellan bolagen jag har bonusar på, alternativt mot Pinnacle (b365 är också bra) om jag bara har en bonus att omsätta.

Det absoluta bästa bolaget att omsätta bonusar mot är givetvis Marathon, du hittar 100 % payout mot alla bolag. Smartast är att spara Marathon (man limmas fort) till de med sämre odds typ Superlenny och Comeon.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2017-08-24 klockan 09:21.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 11:29   #1154
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Varför spela på spelbörserna öht? Jag har inte använt mig av spelbörser för att omsätta bonusar på flera år. Spelar allt mellan bolagen jag har bonusar på, alternativt mot Pinnacle (b365 är också bra) om jag bara har en bonus att omsätta.

Det absoluta bästa bolaget att omsätta bonusar mot är givetvis Marathon, du hittar 100 % payout mot alla bolag. Smartast är att spara Marathon (man limmas fort) till de med sämre odds typ Superlenny och Comeon.
Jag kör både mellan bolag och börser (Betfair nu då Smarkets som sagt inte längre accepterar finländare). Gratis/riskfria spel tradear jag ofta på resultat där börsen är ett utmärkt redskap.

Bet365 och Pinnacle är bra, synd bara att Bet365 limiterat mig, vilket även Marathon gjort, precis som du säger gick det snabbt.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 14:24   #1155
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Varför spela på spelbörserna öht? Jag har inte använt mig av spelbörser för att omsätta bonusar på flera år. Spelar allt mellan bolagen jag har bonusar på, alternativt mot Pinnacle (b365 är också bra) om jag bara har en bonus att omsätta.

Det absoluta bästa bolaget att omsätta bonusar mot är givetvis Marathon, du hittar 100 % payout mot alla bolag. Smartast är att spara Marathon (man limmas fort) till de med sämre odds typ Superlenny och Comeon.
Jag gör en kombination.
Spelar de flesta bolag mot varandra och vissa mot Smarkets (typ 10b och Betfinal).

I slutet så använder jag Smarkets om man te.x har alla pengar kvar på en koncern och inte vill betta mot varandra.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td