Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-13, 00:06   #1396
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Stort tack för bra svar!

En till snabb fråga! om jag ska spela åt min kompis Arnold (Vars dator jag senare kommer betta på via teamviewer) bör jag göra alla konton (ca 25 st) på hans dator, eller kan jag skapa dessa i förväg på min dator?
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 10:57   #1397
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Stort tack för bra svar!

En till snabb fråga! om jag ska spela åt min kompis Arnold (Vars dator jag senare kommer betta på via teamviewer) bör jag göra alla konton (ca 25 st) på hans dator, eller kan jag skapa dessa i förväg på min dator?
Om du tänker efter har du nog svaret själv . Varför skall du ens betta på hans dator via teamviewer från första början? Antagligen för att inte få samma IP som du har på dina egna konton. Om du skapar kontona på din egen dator fallerar ju hela konceptet.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 15:27   #1398
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Om du tänker efter har du nog svaret själv . Varför skall du ens betta på hans dator via teamviewer från första början? Antagligen för att inte få samma IP som du har på dina egna konton. Om du skapar kontona på din egen dator fallerar ju hela konceptet.
Hmm. Jo.. Rätt så jättelogiskt om man tänker så faktiskt. Tackar för svar!

Hur är det med börsen Betfair som jag har i mitt egna namn? Visst kan jag ha den i Arnolds dator när jag bettar? Eller borde jag sköta den från min egna?

Senast redigerad av Memorize den 2018-10-13 klockan 15:35.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 15:36   #1399
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Hmm. Jo.. Rätt så jättelogiskt om man tänker så faktiskt. Tackar för svar!

Hur är det med börsen Betfair som jag har i mitt egna namn? Visst kan jag ha den i Arnolds dator när jag bettar? Eller borde jag sköta den från min egna?
Allt som är ditt från din dator!
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 19:53   #1400
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Allright! Lär jag då disconnecta från teamviewer efter Varje sida jag spelat på för att betta på börsen från min dator, eller finns det någon smidig lösning? Köpa en laptop för att ha till sin egna börs är väl en idé men tänkte om man kan köra 2 skärmar och lösa det på något sätt via det?

En till snabb fundering, bör jag betta på enbart fotboll eller funkar det lika bra med andra sporter?
Ber om ursäkt för riktigt korkade frågor!

Senast redigerad av Memorize den 2018-10-13 klockan 20:13.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 21:42   #1401
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Allright! Lär jag då disconnecta från teamviewer efter Varje sida jag spelat på för att betta på börsen från min dator, eller finns det någon smidig lösning? Köpa en laptop för att ha till sin egna börs är väl en idé men tänkte om man kan köra 2 skärmar och lösa det på något sätt via det?

En till snabb fundering, bör jag betta på enbart fotboll eller funkar det lika bra med andra sporter?
Ber om ursäkt för riktigt korkade frågor!
Kör med 2 skärmar, det är lättast.

Du kan betta på vad som helst, men du kommer snart märka att 99% av de bästa matchningar du hittar är på fotboll (åtminstone om du kör oddsmonkey, vilket jag rekommenderar).
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-16, 13:52   #1402
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Kör med 2 skärmar, det är lättast.

Du kan betta på vad som helst, men du kommer snart märka att 99% av de bästa matchningar du hittar är på fotboll (åtminstone om du kör oddsmonkey, vilket jag rekommenderar).
2 skärmar funkade utmärkt!
Indeed, verkar bli fotboll för hela slanten.
Tack ännu en gång för riktigt reko svar!

En korkad fråga. Om jag har vunnit på spelbolaget flertalet svängar så jag har t.ex. 20 000, sedan är det bästa som erbjuds closeness på 96%, (spelar tack gode gud på smarkets, 2% avgift). På dessa 20 000 loosar jag alltså 850 riksdaler (standard bet), i princip hela bonusen borta. Gör jag något helt galet, något jag har missat helt eller ska man helt enkelt vänta dagar & nätter på att det ska dyka upp odds med högre closeness eller leva med detta? Vissa sidor brukar ha max 95-97% som oftast.

Senast redigerad av Memorize den 2018-10-16 klockan 14:05.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-16, 17:13   #1403
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
2 skärmar funkade utmärkt!
Indeed, verkar bli fotboll för hela slanten.
Tack ännu en gång för riktigt reko svar!

En korkad fråga. Om jag har vunnit på spelbolaget flertalet svängar så jag har t.ex. 20 000, sedan är det bästa som erbjuds closeness på 96%, (spelar tack gode gud på smarkets, 2% avgift). På dessa 20 000 loosar jag alltså 850 riksdaler (standard bet), i princip hela bonusen borta. Gör jag något helt galet, något jag har missat helt eller ska man helt enkelt vänta dagar & nätter på att det ska dyka upp odds med högre closeness eller leva med detta? Vissa sidor brukar ha max 95-97% som oftast.
Du skall regga dig på Oddsmonkey så att du får 0% på Smarkets till att börja med.

Sen skall du vänta tills helgen då de stora ligorna är igång. Inga problem att hitta 98.5% och har du lite tålamod kommer det 100% då och då.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-16, 17:50   #1404
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 14
Sharp$: 151
Standard

Hej, jag är en norsk matchad bettor. Jag har gjort en översikt för norska / skandinaviska spelare som är intresserade av att lära sig mer om Matched Betting. Jag har gjort en bonuslista med nuvarande bonusar för oss spelare

Länk till sida: www.sofapenger.com
Länk till bonuslista: www.sofapenger.com/bonusliste

(beklager min dårlige svensk )
kalleklov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-16, 21:25   #1405
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
2 skärmar funkade utmärkt!
Indeed, verkar bli fotboll för hela slanten.
Tack ännu en gång för riktigt reko svar!

En korkad fråga. Om jag har vunnit på spelbolaget flertalet svängar så jag har t.ex. 20 000, sedan är det bästa som erbjuds closeness på 96%, (spelar tack gode gud på smarkets, 2% avgift). På dessa 20 000 loosar jag alltså 850 riksdaler (standard bet), i princip hela bonusen borta. Gör jag något helt galet, något jag har missat helt eller ska man helt enkelt vänta dagar & nätter på att det ska dyka upp odds med högre closeness eller leva med detta? Vissa sidor brukar ha max 95-97% som oftast.
Du ska lägga spel tills du omsatt bonusen, aldrig mer (om du inte hittar ett arbitragespel). Om du har lyckats komma upp till 20k på en bonussida lär du ha omsatt färdigt, alternativt vara väldigt nära att omsätta klart, och då ska du bara lägga summan du har kvar att omsätta. Ditt sista bet kanske då blir 2000kr eller dylikt, och kommer då inte kosta 850kr .
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-18, 11:02   #1406
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Snabb fråga! Hörde rykten om att de nya spelreglerna från och med 2019 kommer sabotera bonustrading. Läste precis igenom lite snabbt & begriper ej riktigt hur det skulle kunna göra det. Svensk spellicens, endast en insättningsbonus, så inga erbjudanden alls sen, drabbar dock ej oss. Någon mer insatt som har synpunkter? Något jag har missat eller kommer nya reglerna inte spela så stor roll för oss? ������
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-18, 11:16   #1407
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Du skall regga dig på Oddsmonkey så att du får 0% på Smarkets till att börja med.

Sen skall du vänta tills helgen då de stora ligorna är igång. Inga problem att hitta 98.5% och har du lite tålamod kommer det 100% då och då.
Se där ja! Satan vad schysst, länkat kontona nu Cheers.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-18, 16:10   #1408
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Snabb fråga! Hörde rykten om att de nya spelreglerna från och med 2019 kommer sabotera bonustrading. Läste precis igenom lite snabbt & begriper ej riktigt hur det skulle kunna göra det. Svensk spellicens, endast en insättningsbonus, så inga erbjudanden alls sen, drabbar dock ej oss. Någon mer insatt som har synpunkter? Något jag har missat eller kommer nya reglerna inte spela så stor roll för oss? ������
Det är inte välkomstbonusarna som de stora pengarna ligger i, utan det är de erbjudanden som bolagen skickar ut efter hand. Därför kommer den nya lagen påverka för er svenskar, men exakt hur vet nog ingen än.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-18, 16:51   #1409
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Det är inte välkomstbonusarna som de stora pengarna ligger i, utan det är de erbjudanden som bolagen skickar ut efter hand. Därför kommer den nya lagen påverka för er svenskar, men exakt hur vet nog ingen än.
Förstår ditt tänk helt och hållet. Men om vi leker med tanken att jag bonushorar åt andra och Enbart utnyttjar välkomst/insättningsbonusen på 25 sidor = ~25k. Fri rygg isåfall på den fronten iallafall, right?
Enda är väl om en del av dessa inte ansöker om svensk spellicens, bara glömma dem då? Skulle vara ruttet.

Senast redigerad av Memorize den 2018-10-18 klockan 18:58.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-23, 09:01   #1410
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Dom flesta slottar räknas. 97% rtp är inte svårt att hitta.
Skulle säga att de flesta ligger på runt 95%. Har du någon lista på slots med rtp över 97% så får du gärna skicka över den.
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td