Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-03, 16:01   #46
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ibrakadabra Visa inlägg
Får man fråga hur seriös du är med tennisen pricehunter?
Lever du på spel?
Det får man fråga Jag är väldigt seriös och bestämde mig för ett år sen att se hur det kunde gå om jag lade manken till då jag försöker kolla på alla matcher jag kan och annan info/spelare runt WTA. Men pluggar för tillfället, så nej jag försörjer mig inte på mitt spelande - även om jag skulle vilja så känns det för osäkert som inkomstkälla för mig nu - men jag hoppas kunna syssla med ngt liknande när jag är klar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 16:09   #47
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Konstig match. Jag fick 1,85 på Pav så var inte så sugen på att lassa in till 1,62...

Sluta inte reka, pricehunter, jag kollar alltid efter dina uppdateringar!
Snyggt! Men du fick 1.85 innan matchen? Måste du spelat rätt tidigt - öppnade på Pinnacle till 1.68 - Marathonbet hade 1.90 tror jag ute ett tidigt ett tag..

Kul och höra
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 21:54   #48
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Jag såg slutet av Errani - Cornet och bestämde mig för att dammsuga marknaden på ett trevligt odds på Pavs i finalen. Fick 1,85 på Marathon och 1,85 på Bwin.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 09:25   #49
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Jag såg slutet av Errani - Cornet och bestämde mig för att dammsuga marknaden på ett trevligt odds på Pavs i finalen. Fick 1,85 på Marathon och 1,85 på Bwin.
Mycket snyggt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 08:52   #50
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Var ett tag sen men nu åker vi igen. Som sagt engelska men men

Time: 14:00
Voegele S. – Cornet A.
Pick: Cornet, 1.56 @ Pinnacle
Result:

Voegele form is not on top at the moment, loosing in three straight matches – last two on indoor hard which should be her best ground – against Vosoboeva and lately against Razzano, only winning 3 games in that match. She is now facing Cornet – who have better form, played well in paris reaching SF. Cornet is the more consistent and better player IMO and have good record against players around ranking 50 in the world. Voegele only managing to win 4 of 15 matches against players in topp 25. This one is on Cornets racket and i choose to play her.

Knapp K. – Garcia C.
Pick: Knapp K, 1.70 @ Unibet
Result:

Think 1.70 is still a little high price at the moment and choose to play. Knapp coming into this one winning two straight matches in Fed Cup – against Rise and keys – both in straight sets. She have only been beaten by Errani and Sharaova in 6 matches – good form on her – and the Fed Cup wins came on hard court as well.
Facing Garcia – who only have 1 win on 10 matches – 9 straight losses – which have to affect the mental parts of her game. Knapp have a good chance for a new win and against Garcia with poor form who have only 1 win on 12 matches over top 50 players – it will be a though match for her – when Knapp have good form lately and a good record against players outside the top 50 (29-10).

Safarova L. – Flipkens K.
Pick: Flipkens K, 1.83 @ pinnacle
Result:

Will go with Flipkens here. Even if both layers have decent form and h2h is 3-0 to Lucie. The last match were in 2011 and on clay. New conditions here. Safarova have only played one match after AO – yesterday in Fed Cup against Spain – as the matches was delayed – not the perfect preparations for this encounter. And, Lucie was being sick last week, and did look very rusty even if she won in a three set decider – she had to be on the plane to Doha from Spain direct after. Not the ideal thing if you are facing a tricky opponent as Flipkens after being sick, playing on monday and fly all the way to Qatar and play world nr 20. Im playing with pinnacle because if Lucie withdraw after 1 set we get the win. She should be tired both physically and mentally.

Må lyckan stå oss bi!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Serj (+5), henke111 (+1)
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 16:27   #51
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Knapp K. – Garcia C.
Pick: Knapp K, 1.70 @ Unibet
Result: 6-4, 6-1 WIN!!!

Voegele S. – Cornet A.
Pick: Cornet, 1.56 @ Pinnacle
Result: 7-6, 7-5 Loss

Måste ha Flipper-vinst för att gå plus - leder med 1 set men ligger under i andra.

Edit:

Safarova L. – Flipkens K.
Pick: Flipkens K, 1.83 @ pinnacle
Result: 5-7, 6-3, 6-4 Loss

Allt som såg så j*** bra ut blev förlust. 1/3 idag och - 8 units.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-02-11 klockan 17:35.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:17   #52
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Att Flipkens inte lyckades vinna måste betecknas som ett skämt. Likaså oddsen inför och under matchen. Safarova spelade inte ens bra i Fed Cup och hade varit sjuk innan.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:42   #53
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Att Flipkens inte lyckades vinna måste betecknas som ett skämt. Likaså oddsen inför och under matchen. Safarova spelade inte ens bra i Fed Cup och hade varit sjuk innan.
Nej, jag såg inte matchen men det jag läste om den efter samt samtalade med en sade han det var ett sjut. Hon flög den 10 från Sanien till Doha, mindre än 24 h innan hon går från grus till Hard - har varit sju hela vecan sen förlorar första set och vinner ändå matchen otroligt strong av henne eller dåligt av Fli? Hur som trodde jag den var grön efter första men så är det ibland - får hoas det är åt andra hållet nästa gång istället
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 10:04   #54
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som har tips på utländska sajter med tennisrekar och/eller diskussionsforum?

Aktiviteten är ju inte så hög här.....Gärna sidor där resultaten loggas (som här) så man kan rygga bra spelare.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 10:40   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Nån som har tips på utländska sajter med tennisrekar och/eller diskussionsforum?

Aktiviteten är ju inte så hög här.....Gärna sidor där resultaten loggas (som här) så man kan rygga bra spelare.
FrankieP på oddsnet.com är riktigt duktig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 19:20   #56
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Länge sen nu men har inte haft tid till rekar utan mest bara spel i spreaden. Har dock hittat ett intressant i morgon:

Time: 16:00
Zakopalova K. – Vekic D.
Pick: Vekic +1.5 set, 1.77 @ SBOBET
Result:

Will go against Zakopalova here. She have been playing some great tennis lately but the lot of matches have come to affect her, both mentally and physically. She lost her 6 straight final and now have 2-12 in finals. Much because she was not 100% having problem with her breathing in the final against Nara.

Now, she is heading to Florianopolis only 24 h after the final and will face a though opponent in Vekic, if Zako play this one i think she will have a hard time, coming from clay and she should be tired in head and body.

Her coach reported she has bronchitis and breathing issues and she didn’t sleep at all the entire night before the final. ”I have an asthma problem so I couldn’t breathe,” Zakopalova told reporters.

Vekic, born 1996, made her a name in 2012 reaching final in Tashkent on HC and reached top 100 in 2013. She have a solid FH and service game that suits faster conditions and having HC as her favorite surface, she should have a great chance to make an upset here, at least take a set, as I mentioned Zakopalova should not be in her best condition and i choose to play.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 19:30   #57
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är nybörjare på tennis men försöker lära mig. Har dock tittat i många år, men aldrig försökt spela på det. Vad tror ni om detta spel ikväll?

2014-02-24 23:05Brasil R1Joao Souza vs Robin Haase ÖVER Ö 22.5 FT 1 2.000


- Haase har två 2-0 i inbördes möten, men båda matcherna har täckt denna lina.

- Haase fick dra sig ur en turnering i Buenos Aires för två veckor sedan pga ryggproblem. Förra veckan åkte han ut direkt mot Montanes som är rankad lägre än honom själv. 2-0 till Montanes slutade den matchen.

- Montanes är liksom dagens motståndare, Souza en grusspelare vad jag förstått. Haase är inte oäven på grus men kanske inte hans bästa underlag?

- Haase är naturligtvis den bättre spelare, men kanske kan Souza störa honom till tre set?

Rekommenderar inte att rygga så jag som sagt är nybörjare på tennis, utan jag vill hellre ha feedback på den info jag fått fram och vad man bör tänka på.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 19:40   #58
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är nybörjare på tennis men försöker lära mig. Har dock tittat i många år, men aldrig försökt spela på det. Vad tror ni om detta spel ikväll?

2014-02-24 23:05Brasil R1Joao Souza vs Robin Haase ÖVER Ö 22.5 FT 1 2.000


- Haase har två 2-0 i inbördes möten, men båda matcherna har täckt denna lina.

- Haase fick dra sig ur en turnering i Buenos Aires för två veckor sedan pga ryggproblem. Förra veckan åkte han ut direkt mot Montanes som är rankad lägre än honom själv. 2-0 till Montanes slutade den matchen.

- Montanes är liksom dagens motståndare, Souza en grusspelare vad jag förstått. Haase är inte oäven på grus men kanske inte hans bästa underlag?

- Haase är naturligtvis den bättre spelare, men kanske kan Souza störa honom till tre set?

Rekommenderar inte att rygga så jag som sagt är nybörjare på tennis, utan jag vill hellre ha feedback på den info jag fått fram och vad man bör tänka på.
Snyggt! Är inte jätteinsatt i herrarna, vet dock att Hasse vann i Ggstaad förra året och gruset trivs han nog bäst på? Tror han vann 2 challenger på underlaget med. Så grus är han inte oväen på. Och har han nu problem som du säger med ryggen så är ju Souza inte oäven.. Tycker överspel är luriga när det är mer 'än 20 games innebär att det nästan måste gå till 3 set här och jag tycker den linan är lite hög IMO men annars ett bra spel pga hans rygg men är han 100 så är det stor fördel Haase?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:50   #59
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är nybörjare på tennis men försöker lära mig. Har dock tittat i många år, men aldrig försökt spela på det. Vad tror ni om detta spel ikväll?

2014-02-24 23:05Brasil R1Joao Souza vs Robin Haase ÖVER Ö 22.5 FT 1 2.000


- Haase har två 2-0 i inbördes möten, men båda matcherna har täckt denna lina.

- Haase fick dra sig ur en turnering i Buenos Aires för två veckor sedan pga ryggproblem. Förra veckan åkte han ut direkt mot Montanes som är rankad lägre än honom själv. 2-0 till Montanes slutade den matchen.

- Montanes är liksom dagens motståndare, Souza en grusspelare vad jag förstått. Haase är inte oäven på grus men kanske inte hans bästa underlag?

- Haase är naturligtvis den bättre spelare, men kanske kan Souza störa honom till tre set?

Rekommenderar inte att rygga så jag som sagt är nybörjare på tennis, utan jag vill hellre ha feedback på den info jag fått fram och vad man bör tänka på.
Det som talar för är att banorna i Sao Paulo är ganska snabba och att både Haase och Souza servar bra. Men med tanke på Haases ryggproblem skulle jag avråda från överspel här. Om ryggen är bra är risken att han vinner komfortabelt. Om ryggen krånglar är risken att han förlorar enkelt.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 10:14   #60
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Du hade lite oflyt där, Haase såg inte skadad ut men var lite loj i andra set after att ha missat tre setbollar i första.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td