Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-02, 00:19   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack!
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 00:29   #17
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Hakar på även idag...

Frågar igen, kommer du fixa ett nytt spreeedsheeeet?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 07:48   #18
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Funderar på att starta ett spreadsheet, men då får jag börja med exakta insatser på spelen också såklart. Har varit skönt ta en paus från allt med bokföring och sånt från min tid som expert på bettingforce, men har som vision att starta med det inom kort, i alla fall innan Wimbledon. Har bokfört spelen i min egen stats som jag också nämnt på chatten på BF, de flesta är nämnda även här av GB, och ROI ligger på 139 på 58 spel hitills under franska öppna i alla fall.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 08:01   #19
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Funderar på att starta ett spreadsheet, men då får jag börja med exakta insatser på spelen också såklart. Har varit skönt ta en paus från allt med bokföring och sånt från min tid som expert på bettingforce, men har som vision att starta med det inom kort, i alla fall innan Wimbledon. Har bokfört spelen i min egen stats som jag också nämnt på chatten på BF, de flesta är nämnda även här av GB, och ROI ligger på 139 på 58 spel hitills under franska öppna i alla fall.
Du kan alltid bara köra 1-5-systemet. Betydligt skönare för oss som ryggar! Tack för dina spel, väldigt uppskattat!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 08:19   #20
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Robin Söderling - Thomas Berdych 2 2,92 @ Bwin (4 %)

Som jag ser det, är den här matchen väldigt öppen på förhand och kommer bli en ren serve/power duell mellan två spelare som är i flytet och spelar väldigt lika. Båda två har riktigt bra förstaservar, och väldigt tungt grundspel med den flacka forehanden som främsta vapen.

Berdych har övertygat något fruktansvärt på mig hitills i turneringen, och har gått som en ångvält över motsåndet, där segrar med 3-0 i set över John Isner, Andy Murray och Mikael Youzhny imponerar stort. Tjecken har både varit kusligt stabil i eget servegame och returnerat otroligt bra, vilket ett resultat som 62 62 61 mot servekanonen Isner indikerar.

Söderling slog som alla vet Federer, och kan slå vem som helst för dagen. Men det här blir en annan match där han plötsligt är klar favorit, medan Berdych slår ur underläge och kan spela avslappnat, vilket jag tror kommer passa honom riktigt bra.

Båda två är extremt offensiva och vill diktera matchtempot, så förstaserve-procenten lär bli väldigt avgörande hur matchen slutar. Båda två hugger rejält på andraservar och i Miami när de spelade mot varandra senast vann Berdych 73 % av bollarna i Söderlings 2a serve, så fungerar inte Robins serve lär han få det riktigt tufft. Berdych vann då med 62 62 och så lätt vinner han nog inte på fredag, jag tror matchen blir riktigt tight där små marginaler och dagsform avgör, och därmed blir 2,90 ett rejält överodds.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-02 klockan 08:25.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 09:24   #21
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Bröt ut tråden från den förra då den bytt inriktning och du själv lägger upp dina egna spel nu.
Fortsätt här tillsvidare

/MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 18:56   #22
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Hcp-spelet på Shvedova satt klockrent. Stort tack.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 19:38   #23
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Istället för att fortsätta denna tråd som en sorts dagbok rekommenderar jag att du postar dina spel som egna trådar här i Tennisforumet med REK-prefixet då du med råge lever upp till den kvaliten och på så sätt blir dina spel listade på förstasidan så att fler hittar till rekarna.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 20:22   #24
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Ja än så länge är de för bra för att inte komma upp till ytan.

Tack! Vågar dock inte gå emot Robin :( Men den sitter nog iaf
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 23:03   #25
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina spel imorgon

Samantha Stosur - Jelena Jankovic

Stosur (1,73) 4 % @ pinnacle
Stosur 2-0 i set (2,62) 2 % @ ladbrokes
Stosur vinnare av French Open (2,4) 4 % @ Bet365

Den lesbiska damen med de kraftiga bicepsen har redan gjort en bragd få spelare någonsin klarat av genom tiderna, dvs slagit både Justine Henin och Serena Williams i samma turnering. Australiensiskan har varit i ett sanslöst slag sedan turneringen i Charleston och framförallt finalen där hon fullkomligt krossade ryska stjärnan Zvonareva med 60 63.

Stosur är den kanske bästa spelaren i eget servegame genom alla tider, i konkurrens med systrarna Williams, men Stosurs 2a serve kan ingen matcha, som är helt i en klass för sig. Hon har även världsrekordet i servehastighet på 212 km/h på damsidan, och verkar nästan omöjlig att bryta just nu. Hennes forehand med extremt mkt top spin likt Nadal stämmer dessutom ruskigt bra just nu, och fortsätter hon spela så här så kommer heller inte Jankovic ha någonting alls att sätta emot, det är en sak som är säker. Jankovic har strulat sig vidare utan att imponera och borde egentligen förlorat mot Shvedova om inte ryskan drabbats av nervdaller i båda seten då hon ledde med break.

Jankovic blev bruten mängder av gånger, och serven stämmer inte. Stosur har pulveriserat Henin och Williams 2a servar, och mkt skulle förvåna om hon inte gör detsamma med Jankovic, som normalt är klart sämre i serven än de två.

Stosur kommer diktera matchen i ett sanslöst tempo, och Jankovic kommer inte hänga med om australiensiskans spel stämmer som det gjort hitills. Vinner hon denna match, vinner hon, om hon inte drabbas av nervdaller, även finalen mot Schiavone/Dementieva.

Inte mycket mer att säga här, än att jag tror stenhårt på att Stosur avancerar till finalen, och dessutom gör det relativt enkelt. Jankovic väger för lätt, dels har hon inte alls samma vapen i serven och dels inte alls samma tyngd från baslinjen.

Spelar också Turkiet - Cuba, -2,5 set på Turkiet hos pinnacle till 2,10 i China Volley Masters för damer. Cuba saknar sina 4-5 bästa spelare och har usel mottagning för tillfället medan Turkiet kommer med ett riktigt vasst lag på pappret, ledda av Istanbuls världsstjärna Neslihan Darnel och även ett par spelare från världens bästa lag Fenerbache. Det är en träningsturnering som uppvärmning inför kommande mästerskap men spelarna vill visa upp sig för en plats i startuppställningen, därav bör motivationen vara helt ok i alla fall, men insatsen begränsas till 3 % på spelet. Sänds live hos Bet 365 med start 10.00.

/LS
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 23:49   #26
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Taget, bug och bock.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 02:15   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Taget, bug och bock.
Instämmer. Välskriven rek.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 07:32   #28
 
smooses avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 10
Sharp$: 87


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

-2.5 set finns tyvärr inte på Bet365, tar istället U174,5. Då har jag god marginal även om det kanske skulle bli ett fjärde set... Oddset är tyvärr bara 1.85.
__________________
Jag kan allt om sporter... Förutom att betta på de...
smoose är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 08:02   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Betsafe och Unibet har linen 160,5p så under 174,5p på Bet365 till samma odds måste vara kalajs!!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 08:56   #30
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg
Betsafe och Unibet har linen 160,5p så under 174,5p på Bet365 till samma odds måste vara kalajs!!
Den varade inte länge.
linan är på 166 nu :(
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td