Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-03, 22:29   #46
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Vad tror du om chanserna att Nadal tappar ett set?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 09:51   #47
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt små, men Melzer kan nog göra det ganska jämnt i alla fall och ta några game/set.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:16   #48
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Väldigt små, men Melzer kan nog göra det ganska jämnt i alla fall och ta några game/set.
Ok, forstar inte riktigt hur du menar nar du sager valdigt sma och sen ganska jamt och ta gem/set? Men tack for svaret iaf.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:33   #49
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Tror han menade att det kan bli jämnare i seten än vad vissa tror, typ som mot almagro. Men att han ska ta set av nadal är väldigt svårt att tro.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:38   #50
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du förstår väl att det är en väldig skillnad att spela jämnt mot Nadal och ta ett set till tiebreak mot honom, än att verkligen slå honom i tiebreaket. Det har vi sett under hela turneringen, Nadal har underpresterat kontra hans verkliga kapacitet i nästan varje match, och spelade verkligen dåligt mot Alamgro med sämre tyngd och längd i grundslagen. Men ändå är han utan setförlust hitills, för att han tar hem de avgörande poängen.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:55   #51
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Du förstår väl att det är en väldig skillnad att spela jämnt mot Nadal och ta ett set till tiebreak mot honom, än att verkligen slå honom i tiebreaket. Det har vi sett under hela turneringen, Nadal har underpresterat kontra hans verkliga kapacitet i nästan varje match, och spelade verkligen dåligt mot Alamgro med sämre tyngd och längd i grundslagen. Men ändå är han utan setförlust hitills, för att han tar hem de avgörande poängen.
ok
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 16:35   #52
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montreaux volley masters startar om två dagar, den 8 juni, en landslagsturnering för damer. Återkommer med spel där, om jag hittar något av intresse. Sen är det en spännande turnering på gräs i veckan i Birgmingham för damerna också.

Trist med Stosur som inte pallade trycket, men man får räkna med olycksfall i maskineriet. Oddsen sänktes rejält på spelen, men bara för att man har värdet med sig innebär det inte att spelen per automatik sitter.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 16:40   #53
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ser fram emot dina rekar. Mycket uppskattat
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 17:20   #54
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Da ser vi fram emot Montreaux och Birmingham!
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 18:33   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Skall bli mycket spännande att följa dig i Volleybollen Luckystrike
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-08, 23:01   #56
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej

Har problem med limits och måste skapa nytt konto igen hos pinnacle, men allt ska vara ordnat tills imorgon. 3 matcher står på programmet i Montreux, och det ska bli spännande att se var oddsen hamnar, mina odds är redan satta. Jag kan dessvärre inte gå ut med några spel innan jag själv kan spela matcherna såklart, men förhoppningsvis runt 13-14 tiden ska det vara färdigt och då innan spelstoppen på matcherna som är 16.30, 18.30 och 21.00.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-08, 23:36   #57
JP
 
JPs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 714

Post Hoc, Ergo Propter Hoc
Stats: 53 - 55 - 3
ROI: 102.75%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Spännande LS. Får hålla utkik under eftermiddagen då
JP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 14:44   #58
 
Burns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 984
Standard

...ja vi väntar...

16.30 startar USA-Tyskland
Burn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 14:44   #59
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 244
Standard

Hoppas du kikar in LS med något tips idag.
Mulven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 14:58   #60
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montreaux volley masters, damer

USA - Tyskland 1 2,95 @ Unibet

Regerande OS-slivermedaljörerna USA kommer till spel utan sina största stjärnor och utlandsproffs Logan, Berg, Haneef, Bown och Larson, men spelar iprincip med sina bästa spelare från den amerikanska ligan och många college-spelare som är väldigt duktiga. Ogonna Nnamani, Megan Hodge, Cynthia Barboza och Jennifer Tamas är alla riktigt bra spelare, och aspirerar om platser i A-laget till Pan American Games senare i sommar. Tyskland i sin tur kommer med sina bästa spelare förutom nyblivna Fenerbache-spelaren Christiane Furst, med merparten av sina spelare i tyska bundesliga, som håller ganska låg nivå. Stjärnan i laget är otvivelaktigt Margaretha Kozuch som lockats till ryska storlaget Odintosovo för en lön på över 5 miljoner/år och tillsammans med Kathleen Weiss som spelar i Despar Perugia i den italienska proffsligan de dem två proffsspelarna i laget. Övriga spelare i startuppställningen håller inte alls samma klass, och jag tycker Tyskland är en bräcklig favorit i den här matchen, då USA:s lag visserligen är oprövat och ungt men samtidigt väldigt kapabelt så de ska inte underskattas. Jag förväntar mig att de här kommer bli tight, och USA:s unga spelare är hungriga på en plats i startuppställningen i Pan American Games framförallt, så deras motivation bör vara större här. Mitt odds hamnar runt 2,30-2,40 på USA.

Ryssland - Japan 3-0 i set 1,80 @ pinnacle

Ryssland kommer utan sina legendariska storspelare Gamova och Sokolova, som lyft laget på sina axlar de senaste tio åren. In kommer istället två nya ruskigt bra och unga spelare i Goncharova och Kocheleva som briljerande i Champions League i år. Dessa kompletteras av duktiga mottagren Bordakova, settern Kryuchkova och den enorma blockaren, 203 cm långa Yulia Merkulova. Rysslands lag ser riktigt bra ut och endast grov underskattning och nonchalans kan hindra de från att utklassa Japans lag här. Japan är bra normalt sett, men kommer med ett B-lag fullt av tonåringar och åldrade veteraner. Japan fick stryk 0-3 i set igår mot USA:s collegelag och Ryssland har ett bättre lag än USA på alla positioner i banan, klasskillnad även mellan de lagen.

Träningsturnering och inga högre insatser. Jag spelar medel-insats på bägge spelen.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-09 klockan 15:11.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td