Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-07, 13:45   #46
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Någon som har några tankar kring kvartsfinalerna? Federer vs Tsonga och Djokovic vs Tipsarevic,

Federer brukade ha väldigt lätt för Tsonga men något har hänt den senaste tiden. Tsonga skickade ut Federer ur Wimbledon efter ha att vänt 2-0 underläge där. Sedan vann han igen för inte mindre än en månad sedan med 2-1 i set i Montreal där han imponerade stort i avgörande set (seger 6-1). Känns som man måste spela Tsonga här till 3.35?

Min andra tanke är Djokovic - Tipsarevic under 29.5 men den är jag inte riktigt säker på.
Sant som du säger att Federer haft lätt för Tsonga och även drygt 95% av topp 100 spelarna några år nu

MEN de matcher jag har sett Tsonga spela efter att han vände 0-2 underläge i set till vinst i Wimbledon mot Federer så har han spelat med ett större självförtroende och 1.33 eller vad Federer står i är ju löjligt. Dock väldigt svårt att värdera Federers form efter utklassningen av Monaco. Jag trodde han skulle utklassa Monaco och rekade även det men nackdelen med så lätt motstånd i den matchen gör hans chanser idag mer svårbedömda. Om jag spelar på matchen sitter pengarna på Tsonga.

Jag tror Djokovic tar den här matchen ganska lätt och under 29,5 känns relativt säkert. Djokovic mötte en riktigt svårhanterlig motståndare i Dolgopolov som inte gav han någon chans att komma i rytm men efter vinst i första sets tiebreak var det ingen större tvekan att det skulle bli 3-0. Tipsarevic har kommit såhär långt delvis på en ganska bekväm lottning. Gensse, Petszchner som är lite upp och ner, Berdych som var skadad och nu senast vinst över Ferrero som tog sig förbi en skadad Granollers i dennes senaste runda. Vinsten över Monfils ska man inte ta ifrån Ferrero men visst är det så att vissa spelstilar passar bättre mot vissa och sämre mot andra och jag tror en kontringsspelare inte passar Monfils speciellt bra. Tror vi får se något som liknar 6-4, 6-3, 6-2 till Djokovic här.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 14:07   #47
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
......
Stort tack för input Cobra.

Jag håller med dig. Man vet inte riktigt vart man har Federer. Jag såg matchen live mot Monaco och Monaco var ruskigt dålig. Man man pratade även väldigt mycket om att Federer har otroligt lätt för spelare likt Monaco som inte riktigt har något "vapen". Han får styra och ställa lite som han vill och då trivs han som bäst. Därför kan man inte lägga någon större vikt på den utklassningen då Monaco är alldeles för dålig för att ta fram Federers svagheter. Tsonga visar enormt självförtroende och han vet hur man slår Federer.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:26   #48
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Någon som vet om det verkar bli spel eller inte idag? Redan gått 1,5 timme utan något spel.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:29   #49
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De håller på och värmer upp as we speak!

Muller ställer till det för rumpkliaren idag! Åtminstone ett set hoppas jag
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:32   #50
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
rumpkliaren
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:44   #51
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

3-0 Muller. Nadal har inte kommit igång än men det lär han väl göra?

edit: Muller att vinna fjärde gemet till 8.00 kan vara värt en tv-peng.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-09-07 klockan 17:45.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:49   #52
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Regnet kommer förstöra idag igen. De stoppar spelet nu.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 17:52   #53
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jäkla regn. Tråkigt för Muller som kom in helt rätt i matchen medans Nadal fortsätter leta efter sitt forna spel. Längden? Han har ju ingen längd på sina slag. Känns som att det är rätt så många spelare som kan ge honom en match nu för tiden.

Kan ju visserligen trada ut redan nu men jag har en känsla av att Nadal får ordentliga problem idag.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 18:02   #54
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

ser inte direkt ut som att det blir något spel närmaste timmarna när man ser planen just nu
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 18:14   #55
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Sant som du säger att Federer haft lätt för Tsonga och även drygt 95% av topp 100 spelarna några år nu

MEN de matcher jag har sett Tsonga spela efter att han vände 0-2 underläge i set till vinst i Wimbledon mot Federer så har han spelat med ett större självförtroende och 1.33 eller vad Federer står i är ju löjligt. Dock väldigt svårt att värdera Federers form efter utklassningen av Monaco. Jag trodde han skulle utklassa Monaco och rekade även det men nackdelen med så lätt motstånd i den matchen gör hans chanser idag mer svårbedömda. Om jag spelar på matchen sitter pengarna på Tsonga.

Jag tror Djokovic tar den här matchen ganska lätt och under 29,5 känns relativt säkert. Djokovic mötte en riktigt svårhanterlig motståndare i Dolgopolov som inte gav han någon chans att komma i rytm men efter vinst i första sets tiebreak var det ingen större tvekan att det skulle bli 3-0. Tipsarevic har kommit såhär långt delvis på en ganska bekväm lottning. Gensse, Petszchner som är lite upp och ner, Berdych som var skadad och nu senast vinst över Ferrero som tog sig förbi en skadad Granollers i dennes senaste runda. Vinsten över Monfils ska man inte ta ifrån Ferrero men visst är det så att vissa spelstilar passar bättre mot vissa och sämre mot andra och jag tror en kontringsspelare inte passar Monfils speciellt bra. Tror vi får se något som liknar 6-4, 6-3, 6-2 till Djokovic här.
u30 finns till 1.91 @ Sportingbet, det spelas
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 20:02   #56
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir väl ännu en dag som regnar bort. De beräknar spel 21.30, men det ser ju inte lovande ut precis.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 20:33   #57
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Någon som har några tankar kring kvartsfinalerna? Federer vs Tsonga och Djokovic vs Tipsarevic,

Federer brukade ha väldigt lätt för Tsonga men något har hänt den senaste tiden. Tsonga skickade ut Federer ur Wimbledon efter ha att vänt 2-0 underläge där. Sedan vann han igen för inte mindre än en månad sedan med 2-1 i set i Montreal där han imponerade stort i avgörande set (seger 6-1). Känns som man måste spela Tsonga här till 3.35?

Min andra tanke är Djokovic - Tipsarevic under 29.5 men den är jag inte riktigt säker på.
Känns ju verkligen som att spelvärdet ligger på Tsonga, men jag tror dock att det här långsammare underlaget gynnar Fedex mer än Tsonga.....svårtippat.....nån form av överspel funderar jag på,Tsonga bör ju kunna knipa ett set iaf.....samt minst ett TB tror jag vi kan få se...

under 29 i Djokivic match funderar jag också på, Troicki Tipsarn och alla dom andra Serbiska spelarna har en enorm respekt för Djokovic och ingen av dom kan vinna mot honom känns det som och jag tror Tipsarn känner sig rätt slagen på förhand så efter ett jämnt första set kan det dra iväg i dom sista.......
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 16:04   #58
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

varför drar dem inte igång som planerat kl 17? regnar ju knappast vad man kan se men läktaren i nadal - muller matchen är nästan tom

edit: nu kommer spelarna in på banan
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-09-08 klockan 16:06.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 16:08   #59
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som har en fungerande stream? Hittar ingen idag.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 16:25   #60
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phekstrom Visa inlägg
Någon som har en fungerande stream? Hittar ingen idag.
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
phekstrom (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td