Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-04, 19:33   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3816
Standard

V75 Kalmar 10/3


Min tur med tidig tråd, ska på en weekend i kalmar så får se till och ha lite vinnare så man kan få resan betald

Här kommer mina spontana tankar för de olika avdelningarna!

V75-1: Jackal Face lär bli en av omgångens största favoriter, med all rätt som jag ser det. Bör komma enkelt till spets(inte klyddar väl fredriks persson i första silverstarten för gigant slugger...?), och sedan bör det vara slut, väldigt svagt bakom. Värst emot är kanske Nino Cooger, men fått iskallt spår och hamnar sist därifrån.

V75-2: Lägsta klassen och inte stjärnor här direkt. Pling Plong flög fram senast på jägers efter fått backa sig sist, dock kallt läge och kan strula. Sandman Sand gillas men är väl mer en stark typ? Krävs pluggning här!

V75-3: Omgångens roligaste lopp. Hoppas Global Nelly blir stor favorit igen efter sina segrar, men tycker fortfarande inte hon har blivit utmanad direkt. Dags för det nu med Angie Boko som jag ser som en tänkbar spik beroende av hur strecken lägger sig. Mycket bättre häst en Global Nelly och tror hon vinner från dödens. Lopp i kroppen nu efter vila också! Problemet är bara innerspåret men detta brukar Jorma lösa!
EDIT: läste fel spår! Perfekt spår är det ju! Jag tror Angie vinner och kan vara en spelmässigt mkt bra spik då Nelly lär bli favorit med sin rad

V75-4: Stolopp, låg klass, kan mycket väl skrälla här. Dock tror jag Naga Morich är bästa hästen och från perfekt spår ska chansen vara hyfsad tror jag om hon fungerar för dagen, vilket hon inte alltid gör. Distansplus för hästen också. Lär dock bli att gardera loppet

V75-5: Åter ett stolopp med stor skräll potential, här behövs verkligen pluggas och jag har ingen spontan idé :(

V75-6: Längre distans tar ner skräll potentialen, dock ser loppet ganska jämnt ut. Gillar Trans Atlantic och yamani Hornline som är två sega-starka typer som gillar distansen. Buldozer var väldigt bra senast och måste räknas tidigt från perfekt läge.

V75-7: Väldigt bra klass på brons, kul spellopp. Vector du ling är bra, men har en känsla av att det inte är så lätt. Online d Amour går upp i klass men kan inte räknas bort här ändå. Friction gick RUSKIGT sist på solvalla, dock sega startryggar och hamnar långt bak. ? Tåls att fundera på! Global Manhattan får aldrig räknas bort heller på grundkapacitet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Windorf (+1)

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-03-06 klockan 20:57.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 20:09   #2
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Lika bra plocka med allt vad svanen har.Snart vinner han med allt igen!
Man vill ju inte kliva på för sent.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 20:26   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Många öppna lopp som det ser ut, är väl de lågklassiga propositionerna som gör det. Jackal måste nästan bli omgångens största och inget fel i det. Global Nelly/Angie Boko är ett givet lås, bläddrade vidare efter 3 sekunder. Osannolikt att en gör bort sig, än mindre båda. Jag undrar på vem som är bäst att spika i sista, bra ide att ta ställning i ett sånt lopp. Kan hända att Ritano Freight blir så lågt som tredjerankad då de andra har vinster i ryggen, han blir nog valet på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 20:46   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Jackal Face måste bli gigantisk i omgången men ska ju inte kunna lägga detta som den sett ut på slutet... Får nog räkna med 80% men spik är ändå spik.

Angie Boko startar från spår 9 volt dvs 2a spår. Men som stekel skrev, borde va låst på Global Nelly och Angie.

Avd 4: känns som vinnaren finns bland hästarna 1-4. Bästa lägena med hästar i låg klass.

Avd 5: Intressant med B.G bakom Berghs Udo's Oiler. Bergh med grym form på stallet och B.G i kuskform. Udo's va ju grym sist i ett V65 lopp där han pressade sönder ledaren och torska mot en smygkörd.

Första tidiga tankarna som fastnade...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 20:49   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3816
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Jackal Face måste bli gigantisk i omgången men ska ju inte kunna lägga detta som den sett ut på slutet... Får nog räkna med 80% men spik är ändå spik.

Angie Boko startar från spår 9 volt dvs 2a spår. Men som stekel skrev, borde va låst på Global Nelly och Angie.

Avd 4: känns som vinnaren finns bland hästarna 1-4. Bästa lägena med hästar i låg klass.

Avd 5: Intressant med B.G bakom Berghs Udo's Oiler. Bergh med grym form på stallet och B.G i kuskform. Udo's va ju grym sist i ett V65 lopp där han pressade sönder ledaren och torska mot en smygkörd.

Första tidiga tankarna som fastnade...
Whoops, sett fel! Ja då kommer jag nog ta ställning för Angie om global blir
Favorit!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 20:56   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

tackar!! Jag hade tänkt att spika Jackal Face först men nu när jag tänker efter lite så tror jag inte att han vinner så fruktansvärt lätt.. jag har ingen riktig feeling för hästen och man kan inte gå efter % som den e streckad på.. tror han får stryk på lördag!
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 21:59   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazer94 Visa inlägg
tackar!! Jag hade tänkt att spika Jackal Face först men nu när jag tänker efter lite så tror jag inte att han vinner så fruktansvärt lätt.. jag har ingen riktig feeling för hästen och man kan inte gå efter % som den e streckad på.. tror han får stryk på lördag!
Klart man inte kam gå efter vad den är streckad på. Det jag menar är att det inte spelar någon roll för mig om den blir 80% då jag tror den är helt överlägsen.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 22:41   #8
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Klart man inte kam gå efter vad den är streckad på. Det jag menar är att det inte spelar någon roll för mig om den blir 80% då jag tror den är helt överlägsen.
Jag menade inget illa Han vinner antagligen men det skulle vara kul om han fick stryk så det blir lite utdelning..
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 06:51   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Angie boko stenklar, veckans bästa spik
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 09:54   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 212
Standard

Hej Glöm kinte G,K Spinnaround då får du nog lite mer i kassan
harley är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 11:12   #11
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

Vad tycker ni.. 1 eller 2 spikar?
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 11:28   #12
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7876
Standard

Helst vill jag ha 3 spikar sitter dom då är chansen till 7 an god LYCKA TILL!!!!
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 11:34   #13
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Helst vill jag ha 3 spikar sitter dom då är chansen till 7 an god LYCKA TILL!!!!
Självklart är 3 spik en dröm^^ men det är grymt svårt att sätta alla 3...

Lycka till
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 17:19   #14
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Tidiga tankar som behöver ha sin finslipning i form av kusk och tränar info.
Men så här tidigt ser det först att bli mycket lätt och liten utdelning men titta igenom så hittar man lite guldkorn.
I första vinner säkert JACKAL FACE men som ni har sagt så blir han nog STOR fav.
Så jag spelar nog utg och försöker fälla,annars inget spännande.Får se...Kommer mera
Andra Avd har jag hittat ett av mina Spikförslag i PLING PLONG Fruktansvärd spurt senast, Kan någon stå emot? Annars tror jag att 2 eller 3 tar spets och då är mycket vunnet men blir det tempo så kan min ide' vinna.
3e som ni säger så står det mellan två på förhand,men är det inte så att när två strider så vinner en tredje MILJONDRAGET kan vara BRAVE RUN med ett lopp i kroppen
Fjärde Tror jag att det är spets och slut för ZEFIRAS KAVAT
Nr 5 Här har jag ett MILJONDRAG till LYCKES PERTror han bara vinner (FEELING)
DD1 Kan det vara så enkelt att min lilla favorit "bara vinner" nu med ägare och tränare i sulkyn? Min ide' är YAMANI HORNLINE Kan bli utg. Kommer mera
Sista har jag inte benat ut ännu men ONLINE D'AMOUR är tidig om inte ett CHANSSPIK..Kommer mera

Lite om mina Tidiga Tankar

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-05 klockan 18:58.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 17:38   #15
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Jag läste att ni pratar om 2 eller 3 spik.
3 spik är svårt, jag brukar köra 2 Spik och 2 utg så det blir som sagt 3 spik/bong
men nästa gång jag vinner ska jag köpa Jokersystem Då kan man köra 1 spik och 2 utg
vilket jag tror är mycket bra....

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-08 klockan 19:03.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td