Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-25, 09:00   #1
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Uppsnack V86 25/7


Här kommer danskarnas spelförslag.

För min egen del tror jag Aristocat Boko vinner avd sex.
Bara hamra in spiken där.

Lille V86-forslag:
1.afd.: 1-2
2.afd.: 6-10-12
3.afd.: 5 High Stage
4.afd.: 4 Bolt Boko
5.afd.: 4 System Perfomance
6.afd.: 3-5-7-13
7.afd.: 2-5-6
8.afd.: 1-9-10-11
288 rækker = 72 kroner.
Stort V86-forslag:
1.afd.: 1-2-3-5
2.afd.: 6-10-12
3.afd.: 5 High Stage
4.afd.: 4 Bolt Boko
5.afd.: 3-4-9
6.afd.: 3-5-7-8-10-11-13-14
7.afd.: 2-5-6-9
8.afd.: 1-2-7-8-9-10-11
8.064 rækker = 2.016 kroner.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 09:27   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Lutar mot att jag spikar 4st 4or i rad! Känns som det är meningen att det ska gå =)

- 4 Bolt Boko har sett allt för bra ut för att gå emot, tror inte fjärdespåret ska vara något jätteproblem och då jag inte kommer spela något "jätte" system så kommer jag spika.
- 4 System Performance är landets bästa 3åriga sto. Möter idag sämre motstånd än i några av de tidigare starter och jag tror ingen kan utmana, omgångens bästa spik.
- 4 Aristocat Boko gör debut för Åke Svanstedt och ska vara mycket jobbad och åke är uppåt. Perfekt spår och hästen är inte ens favorit i nuläget(lär bli det men tror fortfarande det kommer vara spelvärde).
- 4 Twigs Tiffany var väldigt bra för två starter sen i ledningen och tror hon kan komma dit idag också. Slog ihop bakom bilen på V75 senast vilket oroar lite och den fege dubblar med Åkes favorit som också är bra! Men spelvärdet i loppet ligger på Twigs Tiffany, endast 11% känns som ett fynd!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 10:42   #3
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Lutar mot att jag spikar 4st 4or i rad! Känns som det är meningen att det ska gå =)

- 4 Bolt Boko har sett allt för bra ut för att gå emot, tror inte fjärdespåret ska vara något jätteproblem och då jag inte kommer spela något "jätte" system så kommer jag spika.
- 4 System Performance är landets bästa 3åriga sto. Möter idag sämre motstånd än i några av de tidigare starter och jag tror ingen kan utmana, omgångens bästa spik.
- 4 Aristocat Boko gör debut för Åke Svanstedt och ska vara mycket jobbad och åke är uppåt. Perfekt spår och hästen är inte ens favorit i nuläget(lär bli det men tror fortfarande det kommer vara spelvärde).
- 4 Twigs Tiffany var väldigt bra för två starter sen i ledningen och tror hon kan komma dit idag också. Slog ihop bakom bilen på V75 senast vilket oroar lite och den fege dubblar med Åkes favorit som också är bra! Men spelvärdet i loppet ligger på Twigs Tiffany, endast 11% känns som ett fynd!
Daniel Redén:
Tiffany var laddad till tusen senast, perfekta förutsättningar här, jag vet att hon kommer att göra ett bra lopp, spännande att se hur långt det räcker! Vinst?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 10:52   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mmm men Redén är ingen att hålla i handen, lite Ludde över hela verksamheten kan jag tycka iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 11:33   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spiken: Please be patient lär laddas direkt och det troliga är att man är tidigt framme hos hästarna från start. En segervan herre som normalt har en toppchans i ett gäng som detta.



Lillspiken: Hight stage är mycket kapabel och har ett perfekt läge. Vid segern senast övertygade hon stort som storfavorit. Blir troligen streckvärd idag.



Dragen: Pampero går frammåt för varje start och får säkerligen en perfekt resa idag. Ugång på jokern.


Alvena sonja har ett smaskigt läge och leder loppet kanske länge? får vilket som en bra resa. Varning!

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 12:23   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

tidiga tankar är att abc-system lär vara gynnsamt idag då det är en del kluriga lopp. system performance och aristocat boko spikar?

lite klent med service plays med. hum...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 12:47   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mitt preliminärsystem jag gjorde igår, tror alltså andra och tredje är skrälloppen. Ska läsa på lite mer nu. För de som tänker gardera sista är Melanders andra/tredje-hästar väldigt bortglömda.I sjunde är Belgrado väl lite streckad också, borde vara tvärtom på den och Inhibited tycker jag.

1,2,5
Alla utom nr 3
Alla utom nr 3
1,4
4
4,5,6,7,10
5
1
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 15:06   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Jag kör ett litet system idag, tror att utdelningen på 8 rätt kan bli hyfsad idag även om mitt system är lite favoritbetonat. Chansar bort Inhibited i sjunde.

V86-1:
1 - Haraldinho
2 - Gossip's Winner
3 - Persos Seaman
5 - Winning Love

V86-2:
12 - Please be Patient (US)

V86-3:
1 - Imbituba
4 - Staro Fighter
5 - High Stage
7 - Starson
10 - Chase Dreamcatcher
11 - Spiegelei

V86-4:
1 - Pampero
4 - Bolt Boko
6 - Foot on the Gas (US)
7 - Jones
8 - Too Cool
11 - Illinois Rose

V86-5:
4 - System Performance

V86-6:
4 - Aristocat Boko

V86-7:
4 - Twigs Tiffany
5 - Classic Man
9 - Belgrado

V86-8:
11 - Increased Workload

Systemstorlek: 432
Reducerad storlek: 432
Reduceringsgrad: 0,0 %
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 15:16   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Både kusk och tränare lyfter fram att Lillen Sisu siktar på större uppgifter och även om det är en bra häst som radat upp potenta insatser i två långa säsonger nu så talar mycket för att en av "nykomlingarna" kommer före i mål idag. Enda favoriten jag inte betalar ett öre för idag.

Lillen ska ha ett lopp inför en E3-final och jag kan aldrig tänka mig att de vill att jag ska gå offensivt på Lillen och ladda för ledningen. Vi får ligga lite lågt på förhand. Det blir lite svårt, jag tycker inte att man ska spika Lillen Sisu. Man kan ta med honom som garderingsbud, det är dumt att ta bort en häst som var trea i en E3-final men det finns hästar med bättre lägen. Jag var imponerad av El Mago Pellini i försöket till E3. /Goop

- 7 Lillen Sisu (V86-8) är härdad mot de bästa treåringarna och jag tycker att han har gjort starka lopp hela året. Senast i E3-finalen slutade han på tredje plats bakom Chelsea Boko och Global Offshore. Det här loppet blir ett genrep inför E3 som körs över kort distans och kvällens uppgift är absolut inte hans viktigaste lopp i år. Han har fått det lite lugnare i jobben, men jag tror ändå inte att det påverkar dagsformen. Trots att spåret inte är det bästa borde han dyka upp i striden. Han kommer att tävla barfota bak med skor fram som vanligt och kvällens motstånd känns lämpligt. /Salmela
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 15:41   #10
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8048
Standard

200.000 i förstapris, och BG brukar alltid köra för seger på ett eller annat sätt. Att ta bort honom och sen sitta och svära i sista om man inte har med honom
Men man ska självklart gå på sina egna idéer.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 16:01   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
200.000 i förstapris, och BG brukar alltid köra för seger på ett eller annat sätt. Att ta bort honom och sen sitta och svära i sista om man inte har med honom
Men man ska självklart gå på sina egna idéer.
Det må så vara men de ska få en chans till att sumpa pengar för mig, jag missade 25k när de torskade på målfoto i maj.

Plockar bort hårt betrodde Jethro Tull också, första låååångresan är inget som lockar till streck. Tror inte den är bättre än någon annan av de sex-sju bästa här heller.

Frågan är vart man ska sätta sista utgången, om man ska ta Ludde i sista eller någon i sjunde...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 16:04   #12
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Inlämnat och klart...

1 2 3 5
1 4 6 10 12 14
3 4 5 6 7 11
1 4
4
4 7
4 5
7 10

2304rader
576:-
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 16:10   #13
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Står på jobbet och tjuvlyssnar lite på liven på tvn, mellan kunderna.

Mallas tankar är följande. Kan ha missat men här är en del. Han har ju dragit in en del pengar på just v86.

AVD1. Han tycker Haraldinho kommer vinna om han når spets tidigt. Motbud är 1, 2

AVD2. Väldigt öppet lopp men en kantboll är 11 Alicia Keeper som gick riktigt bra sista.

AVD3. Roligaste hästen är 2 Miva J. med kuskförstärkning i form av Ohlsson. Hästen gick
i 7 spår och vann. Otroligt lopp! Något enklare hästar då men chansboll.

AVD4. Pratade bara om 1 och 4.

AVD5. Dagens bästa spik, 4 System Performance som bara ska vinna.

AVD6. Öppet lopp och lång lopp. Jorma? Hästar han tog med är 4, 7, 11 vad jag hörde.

AVD7. Nöjer sig med 4 hästar, 3, 4, 5, 6. Min egen kantboll är Joker Stursk med Jansson.

AVD8. Roligaste hästen är 1 El Mago Pellini

marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 16:11   #14
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

1) Ser fan inte hur Haraldinho ska förlora. Tävlat i stentufft sällskap, gick 12,2 2140a senast i andraspår och tredjespår på slutet. Tjänat nästan en halv miljon mer än andrahandsfavoriten. Winning Love har visat tidigare att den inte funkar som bäst i ledning och Gossips Winner verkar vara klassen sämre, vann senast efter perfekt lucka mot klent motstånd.

2) Känner det självklart att fälla en Åkefavorit här. Stolopp och tillägg känns inte jätteroligt att vara favorit i. Var dessutom 1,5 månad sen hästen startade. Nummer 6 har haft bakspår i 6 raka starter och tog "ledningen av bakspårshästarna" i senaste starten från spår 7 på bakre volten. Spets är guld värt i stolopp och det är min förstahäst precis före Stig Hs Lexus Broline som startat 5 starter i rad på V75 utan att göra bort sig. Tar med Åkes som B-häst då den kan få en smakstart från tillägg men jag är långt ifrån säker.

3) Favoriten inte alls en rolig favorit. Galopperat i 4/12 starter och bakspår, nja. Tyckte inte den var övertygande i Lindesberg senast trots perfekt lopp. Imbituba snabbstartade senast och borde hålla ledning lätt här. Hästen att slå. Vågar inte plocka bort Ludde om än som c-häst.

4) Inga konstigheter även om Bolt Boko känns som lite väl stor favorit. Tar favoriten som A-häst men är nöjd med att har fler enkelrader på Pampero än Bolt Boko pga "minst en 1a" kravet.

5) Ser fan inte hur favoriten System Performance ska förlora. Vann E3-finalen från dödens med full fart över mål trots under 1.13 sista varvet. Tar hand om ledningen här och sen är det slut.

6) Favoriten tveksam. På tok för mycket galopper och då Åke i kalasform är uppåt på hästen kommer många som inte tänkt strecka den göra det. Kan ändå inte ta bort den som A-häst även om jag försöker fälla. Hästen har ändå hela 3 varv på sig att hinna galoppera och det är dessutom första över 3140 även om den startat en gång över 2640.

7) Inte imponerad av favoriten senast. Tredje starten efter vila kan betyda att formen är på väg men jag plockar bort då det inte bara är att gå ut och vinna i dessa lopp trots bra spår. Känns som 4an sitter i spets och där är hästen att slå samtidigt som favoriten kan få gå först i tredjespår sista 700. Joker Stursk har kapaciteten för att vinna och har fått gå två felfria lopp i rad nu efter vila och till 3% är det en solklar c-häst! Vågar inte plocka bort belgrado heller som känns understreckad på 14%. Aldrig gillar Inhibited och plockar bort hur lätt som helst från sitt sjättespår över kort.

8) Bästa hästen har sämsta spåret? Bra att det är långlopp för Melander! Lillen Sisu har större uppgifter framför sig säger man och sjundespåret är verkligen inte optimalt. Andrahandaren Jethro har vunnit tre lopp på Skellefteå. Grattis säger jag och välkommen till huvudstaden. Var glad om hästen kommer fyra! Vågar inte plocka bort Lutfi från spår 1 och tar med kantbollarna från Melander i nummer 5 och 8.

1) 1 Haraldinho
2) A 6,10 B 1,12 C 14
3) A 1 B 4,5 C 10,12
4) A 4 B 1 C 6,7,8
5) 4 System Performance
6) A - B 7,10 C 3,5
7) A 4 B 9 C 7
8) A 11 B 1,7 C 5,8

Krav:

2-6 A
0-3 B
0-2 C

Minst 1 av Dillkrona/Pampero/Imbituba/El Mago Pellini

1557 rader/389,25 kr
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-07-25 klockan 16:14.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 16:16   #15
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Rondens Jas & Gåva

4 Twigs Tiffany (V86-7)

Twigs Tiffany var jag väldigt spänd på redan i senaste starten då hästen var med i V75. Den gången ändade det dock med tidig galopp. Ikväll står femåringen ånyo passande till. Hon är väldigt snabb vid full laddning och det låter som att Daniel Redén är sugen på att prova i spets. Når man dit blir Twigs Tiffany svår att fånga in.

1 Haraldinho (V86-1)

Haraldinho var visserligen ute i ett väldigt hårt gäng senast, men jag var ändå inte tillfreds med hur hästen uppträdde. Ikväll har femåringen lottats till innerspår, vilket inte är helt optimalt. Han kan få svårt att svara ut exempelvis Gossip's Winner som är väldigt startsnabb och trivs allra bäst i spets. Då lever favoriten farligt
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td